۱۰۱۶۳۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پنجره‌های نیمه‌باز سرخابی‌ها!

موعد آن خبری که هواداران فوتبال به‌خصوص طرفداران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس منتظر آن بودند تقریبا فرا رسید و این خبر منتشر شد که فیفا به‌خاطر عدم پرداخت مطالبات این دو باشگاه به طلبکاران خارجی‌شان آنها را از سه پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم کرده است.

فرهیختگان: موعد آن خبری که هواداران فوتبال به‌خصوص طرفداران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس منتظر آن بودند تقریبا فرا رسید و این خبر منتشر شد که فیفا به‌خاطر عدم پرداخت مطالبات این دو باشگاه به طلبکاران خارجی‌شان آنها را از سه پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم کرده است.

نکته قابل توجه اینکه شاید به‌گمان عده‌ای این موضوع فقط درقبال سرخابی‌های پایتخت رخ داده و فیفا تنها آنها را جریمه کرده، اما این درحالی است که اگر به آرشیو اخبار درهمین سال‌جاری مراجعه کنیم، می‌بینیم که درهمین چندماه اخیر جرایم مشابهی از سوی فیفا برای سایر باشگاه‌های ایرانی، ازجمله تراکتور، ماشین‌سازی، فولاد و شهرخودرو درنظر گرفته شد، بااین‌حال در حکم صادره آمد که تیم‌ها هنوز برای فرار از پنجره بسته فرصت دارند بدهی‌شان را بپردازند و برای سرخابی‌ها هم این اتفاق رخ داده است.

بنابراین حالا به جمع تیم‌های محروم شهرستانی کشورمان، استقلال و پرسپولیس هم اضافه شده است، هرچند این مشکل درنهایت با پرداخت مطالبات و تسویه‌حساب با طلبکاران خارجی رفع و دوباره پنجره‌های این تیم‌ها باز خواهند شد.

درواقع پای یک قانون جدید در کار است تا طبق آن فیفا همراه با فشاری که به تیم‌ها وارد می‌کند، مطالبات خود را پرداخت کنند، این ارفاق را هم می‌کند که بلافاصله بعد از پرداخت معوقات، این جریمه کنسل شده و پنجره‌ها باز شوند.
بر این اساس یکی از مدیران ارشد فدراسیون به «فرهیختگان» گفت: «استقلال و پرسپولیس محروم نشدند، بلکه بدهی دارند و درصورتی‌که تسویه کنند، پنجره‌هایشان باز می‌شود. درواقع این موضوع در رای به‌صراحت عنوان شده هرچند قبلا چنین موضوعی وجود نداشت. در این خصوص با فیفا مکاتبه کردیم تا این‌گونه با باشگاه‌های بدهکار ایرانی رفتار شود که آنها هم این موضوع را پذیرفتند.»

وی افزود: «در ابتدای سال‌جاری در این خصوص با نمایندگان تیم‌هایی که درگیر این مساله بودند، جلساتی را داشتیم و خروجی آن به این موضوع منجر شد که فیفا را در این خصوص متقاعد کنیم تا به‌محض پرداخت مطالبات پنجره‌ها باز شوند. این موضوع هم باعث می‌شود بدهی‌ها به‌دست زمان سپرده نشود و هم روال پرداختی زودتر عملیاتی شود و این یعنی فیفا درقبال جریمه تیم‌ها، این مهلت را هم برای از بین بردن جریمه می‌دهد که این موضوع خودش به‌نوعی نوعی ارفاق است. با توجه به نامه‌هایی که درخصوص این باشگاه‌ها به فدراسیون رسیده، فیفا این اجازه را می‌دهد که درصورت تسویه‌حساب، پنجره تیم‌های بدهکار باز شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج