۱۰۱۶۴۸۸
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

پزشک استقلال: باید مثل فولاد به قرنطینه می‌رفتیم

پزشک تیم استقلال گفت: اگر همان زمان که برای اولین‌بار تست ما مثبت اعلام شد، مانند تیم فولاد به قرنطینه می‌رفتیم، مشکلات کمتری برای‌مان پیش می‌آمد.

خبرگزاری تسنیم: کاوه ستوده پزشک تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) درباره شرایط بازیکنان کرونایی تیم استقلال اظهار داشت: بازیکنانی که تست آن‌ها مثبت شده بود و در قرنطینه بودند، دو روز متوالی تست دادند و پس از تأیید سلامتی آن‌ها به تمرین اضافه شدند.

وی افزود: زمانی که برای اولین بار تست ما مثبت شد، کاری به قانون ۲۵ درصد و قوانین مدیریتی ندارم، اما اگر مانند تیم فولاد به قرنطینه می‌رفتیم، مشکلات کمتری پیش می‌آمد. با این حال سازمان لیگ تصمیم به صحه‌گذاری آزمایش‌های ما گرفت که تناقضاتی هم وجود داشت که به آن کاری ندارم.

پزشک تیم استقلال درباره وضعیت سیاوش یزدانی و عارف غلامی نیز توضیح داد: یزدانی و غلامی در قرنطینه هستند. باید ببینیم آیا این ویروس مشکلی ایجاد می‌کند یا نه. ما در کادر پزشکی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بازیکنان سلامت باشند. تب سنجی و معاینات دیگر را انجام می‌دهیم تا بازیکنان را کنترل کنند.

ستوده در واکنش به این موضوع ویروس کرونا چه تأثیری روی سلامت بازیکنان خواهد گذاشت، یادآور شد: این ویروس می‌تواند یک سری علائم خفیف داشته باشد و برخی هم علائم پیش رونده که فرد وارد بخش مراقب ویژه شود و یا خدای نکرده فوت کند. باید دید که شرایط چگونه می‌شود، اما اگر خدایی نکرده بازیکنی درگیری ریه پیدا کند و این مشکل برنگردد، می‌تواند به بازیکن آسیب بزند. این مسئله بستگی دارد که ویروس چقدر به شخص آسیب بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد آبادانی

      شما وقتی اعلام میکنید باقری ریه اش درگیر کرونا شده بعد از دو روز سر تمرین میاد مشخصه داری دروغ میگی چرا نباید بازی میکردید؟ زیادی هم لطف وزیر شاملتون شد که بازی با پارس جم ِلغو کردن براتون درحالیکه باید ۳هیچ میشد

      پاسخ ها

      • محمد

        این آقا که مرتبا داره میگه کاری به قوانین ندارم و باید قرنطینه می‌شدیم
        آخه آدم بالغ چهار نفر کرونا دارن یعنی باید کل تیم قرنطینه بشن؟ مردم رو چی فرض کردید، چون مصدوم دارید بهانه نیار
        تمرین بدنسازی قبل از این شروع بازیها برا همین بود که درست بدنسازی کنید که کسی مصدوم نشع ولی واضح هست کادر مربیگری شما تجربه ای نداره و فقط دنبال بهانه هست
        میخوای بلیط بگیر برو ترکیه

    • پیرمرد پرسپولیسی

      وقتی صورت مساله از اول کذب بود ،قرنطینه دیگر معنایی نداشت .

    • مهدی سیستانی

      ازصبحت خودتان مشخص که تستیتان الکی بوده دم سازمان لیگ گرم شما میرویدیک فردکرونایی رادربیمارستان که پول زیادی گرفته بودبه اسم بازیکان شماثبت کنن درسته آقای دکتربازی شماباید۳صفراعلام شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج