۱۰۱۶۵۷۷
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

کشف ۴۵میلیارد تومانی خودروهای احتکاری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۹۲ دستگاه خودرو سواری ون برلیانس صفر کیلومتر، بدون پلاک به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال در جنوب پایتخت خبر داد.

پایگاه خبری پلیس: سرهنگ علی ولی پور، رئیس پلیس امنیت اقتصادی بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو و جمع آوری تعدادی خودروهای ون برلیانس صفر کیلومتر و بدون پلاک در انباری در حوالی صالح آباد غربی بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی بیان داشت: با دستور قضائی از تعزیرات حکومتی شهرری تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب به همراه عوامل سپاه ناحیه ری و کارشناسان تعزیرات و صمت شهرری به نشانی اعلامی اعزام و در بازرسی از انبار ۹۲ خودرو سواری ون برلیانس صفر کشف و ماموران اعزامی خودرو های کشف شده را با دستور قضائی توقیف و انبار را پلمب کردند.

این مقام انتظامی افزود: کارشناسان ارزش خودروهای کشف شده را ۴۵۰ میلیارد ریال اعلام کردند و شناسایی عامل یا عاملان احتکار در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ کارآگاه ولی پور، در پایان از شهروندان خواست کرد: در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو که اموال مورد نیاز مردم را احتکار و یا کالاهای خارجی قاچاق می کنند، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت موضوع بررسی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تابحال خیلی کشف کردید چی شد گران تر از قبل

    • بدون نام

      تکلیف اینها چه می شود کسی که این همه خودرو را احتکار کرده آدمی را هم دارد که آزاد کند ، من سه سال است برای دریافت تاکسی از شرکت سایپا ، تاکسی خود را اسقاط کرده ام و پول واریز نموده ام ولی تاکنون خودرو را که با ان برای خانواده ام در این گرانی و تورم کار می کردم تحویل نداده اند اینها بخدا از یزید بدتر هستند خدا ریشه هر چه ظالم است بخشکاند ، همین بلا سر خودشان بیاید

    • بدون نام

      جون هرکسی که دوست دارید یا قسم به اون خدایی که دارید بیاید مرد مردانه حداقل شده برای یک بار هم شده ایندفعه بگید این احتکار کدام آقازاده بوده واقعت ماکه میدانیم اینهمه احتکارخودرو توی این مدت کشف شده دست ده ها آقازاده تویکاربوده ولی این یکی رو شفاف بگید

    • بدون نام

      مصادره بشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تکلیف خودروهایی که قبلا گرفتند چه شد کجا رفت بااین خودرو توقیفی که نباید کمبود داشته باشیم و یا قیمت ها گران شود چرا آنها را به مردم تحویل نمی دهید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج