۱۰۱۶۶۶۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کاهش جابه‌جایی مسافر در فرودگاه مهرآباد

مطابق آمار شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران طی خرداد امسال جابجایی مسافر در فرودگاه مهرآباد نسبت به خرداد سال گذشه ۲۸ درصد کاهش یافته است.

خبرگزای تسنیم، بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده توسط شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران طی خردادماه امسال در فرودگاه مهرآباد نشست و برخاست هواپیما در مقایسه با ماه مشابه سال قبل ۱۴ درصد کاهش یافته است.

در خرداد سال گذشته ۱۰۱۱۵ نشست و برخاست در این فرودگاه ثبت شده که این تعداد در ماه قبل به ۸ هزار و ۷۳۳ نشست و برخاست کاهش یافت.

در این فرودگاه طی آخرین ماه بهار امسال اعزام و پذیرش مسافر نسبت به خرداد سال قبل از یک میلیون و ۱۹۲ هزار و ۲۸۹ هزار نفر با ۲۸ درصد رشد منفی به ۸۵۶ هزار و ۷۵۲ نفر کاهش یافته است.

در بخش ارسال و پذیرش بار و پست نیز عملکرد فرودگاه مهرآباد منفی بوده است؛ در ماه مورد اشاره ۶ میلیون و ۸۵ هزار و ۸۳۰ کیلوگرم در این شاخص عملکرد فرودگاه مهرآباد بوده که نسبت به خرداد سال گذشته با ۸ میلیون و ۲۱ هزار و ۶۹۸ کیلوگرم ۲۴ درصد کاهش یافته است.

به گزارش تسنیم، طی خردادماه امسال فرودگاه مهرآباد بیشترین نشست و برخاست هواپیما را در بین فرودگاه های تحت مالکیت شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران (۴۶ فرودگاه) و شش فرودگاه اختصاصی کشور داشته است.

فرودگاه همدان در خرداد امسال هیچ نشست و برخاست هواپیما را نداشته است. این فرودگاه در خردادماه سال گذشته ۱۸ نشست و برخاست هواپیما داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج