۱۰۱۶۸۴۴
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

مربی استقلال: بُرد را تقدیم هواداران می‌کنیم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: برد خوبی به دست آوردیم و این برد را به هوادارانی که چند هفته شاهد برد ما نبودند تقدیم می کنیم.

خبرگزاری فارس: مجید نامجو مطلق در نشست خبری بعد از دیدار استقلال و نفت آبادان اظهار داشت: خدا را شکر برنده بازی شدیم، مطمئنا از این هفته به بعد بهتر خواهیم شد. جا دارد از بازیکنان تیم تشکر کنم که خیلی زحمت کشیدند. در بازی هفته قبل هم دیدی با وجود برتری در نیمه دوم به گل نرسیدیم ولی این برد باعث شد تا از نظر روحی روانی سبک تر شویم و در بازی‌های بعدی شرایط ما بهتر خواهد شد.

وی افزود: ما فاز بدنسازی را پشت سر می‌گذاریم، به تیم نفت آبادان هم تبریک می‌گویم که زحمت کشیدند ولی با شناختی که از آنها داشتیم این تیم را راحت از کار انداختیم. در جریان بازی نبض بازی را در اختیار داشتیم و از نظر فنی هم حریف را کنترل کردیم. ما با این سیستمی که امروز اجرا کردیم برد خوبی به دست آوردیم و این برد را به هوادارانی که چند هفته شاهد برد ما نبودند تقدیم می کنیم. امیدوارم این روند ما ادامه داشته باشد.

مربی استقلال خاطر نشان کرد: هواداران استقلال باید بدانند غیبت بازیکنان مختلف در این چند هفته به ما ضربه زد و حمایت‌های آنها باید از ما ادامه داشته باشد. از بازیکنان تیم هم تشکر می‌کنم که ۹۶ دقیقه زحمت کشیدند.

وی با اشاره به بازی کردن ۲ بازیکن جوان در تیم استقلال گفت: هم خدامرادی و هم داجلیری امروز در ترکیب ما به میدان رفتند و معتقدم آنها آینده فوتبال ایران هستند. این نفرات قبلا در فهرست تیم ما نبودند ولی الان چند هفته است در تمرینات ما حضور دارند و امروز هم برای ما بازی کردند و مزد اعتماد ما را دادند. قطعا ما اگر باز هم چنین جوانانی داشته باشیم به آنها اعتماد می‌کنیم چون آینده متعلق به جوان‌ها است.

نامجومطلق در خصوص اینکه چرا مجیدی در نیمه اول جایگاهش تغییر کرد و ناظر بازی جای او را تغییر داد گفت: من این صحنه را ندیدم و حواسم به بازی بود.

وی در خصوص افت مهدی قائدی نسبت به قبل از تعطیلات و اینکه گفته می‌شود او بازیکن نیم فصل اول نیست عنوان کرد: خیر اینگونه نیست، افت او را قبول ندارم چون او هفته به هفته بهتر می‌شود. قائدی هم جزو نفراتی بود که تست مرحله اول کرونای او مثبت شد و در اینگونه موارد باید به این نفرات زمان بدهیم. دیدید که غفوری هم برای بازی از ابتدا مشکل داشت ولی با توجه به نیاز ما برای دقایقی به زمین رفت.

مربی تیم استقلال در خصوص اینکه آیا برنامه دیدار عقب افتاده این تیم اعلام شده یا خیر گفت: نه، هنوز برنامه‌ای به ما اعلام نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شش ♥

      الآن که بردید دیگه تک و تنها نیستید؟ ارکان ورزش مملکت هم دیگه فاسد نیستند؟ چرا بردهاتون حاصل زحمت بچه ها و درایت کادر فنی است ولی باختهاتون تقصیر وزیر پرسپولیسی است؟ راستی قبلاً می گفتید هر فوتبالیستی کرونا بگیره فاتحه اش خونده است! امروز کرونایی هاتون 90 دقیقه جک تری دی وار تو زمین دویدند که!؟

    • mspn

      خجالت هم خوب چیزیه. بعد این همه مساوی و باخت

    • پیرمرد پرسپولیسی

      ماشاالله ،دست مریزاد ،شاخ غول روشکستید .

    • بدون نام

      انشاالله بردچندماه دیگه میخوای برای کی تقدیم کنید

    • ابی

      چه عجب .سرگیجه نگیرید یه بازی رو بردید

    • سید

      زحمتتون شد

    • بدون نام

      از خوشحالی تو پوست شون نمیگنجن

    • بدون نام

      طوری میگن تقدیم میکنیم انگارقهرمان شدیم،یااینکه دیگه قرارنیست ببریم ،همین یه برده،،،،واقعا مزخرفه

    • بدون نام

      دوباره یک بازی را بردن جوگیر شدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج