۱۰۱۶۹۰۹
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

شوری آش داوری، صدای خودشان را هم درآورد

پنج‌شنبه گذشته، اما آن‌قدر آش شور شد که صدای خودشان هم درآمد! اسماعیل صفیری، رئیس کمیته داوران صراحتاً گفت به دستور آقای نبی پرونده بازی ذوب‌آهن - ماشین‌سازی را به‌طور ویژه بررسی می‌کنیم.

خبرورزشی: سا‌ل‌ها بود که عادت کرده بودیم از زبان مسئولان داوری جملات کلیشه‌ای و تکراری بشنویم؛ اینکه داوری‌ها خوب بود و هیچ مشکلی نداشت، اینکه مشکل داوری خاصی که در تغییر نتیجه تأثیرگذار باشد نداشتیم و خلاصه کلی از این حرف‌ها که یکی، دو نفر هم نمی‌زدند بلکه تقریباً همه می‌زدند.

پنج‌شنبه گذشته، اما آن‌قدر آش شور شد که صدای خودشان هم درآمد! اسماعیل صفیری، رئیس کمیته داوران صراحتاً گفت به دستور آقای نبی (دبیرکل فدراسیون) پرونده بازی ذوب‌آهن - ماشین‌سازی را به‌طور ویژه بررسی می‌کنیم!

این حرف‌ها به‌نوعی یک اعتراف بزرگ بود که حداقل در فوتبال ایران بی‌سابقه بود. حافظه ما به‌خاطر نمی‌آورد که در مورد یک بازی و داوری‌اش این‌قدر سریع خود فدراسیون واکنش نشان داده باشد، اما به هر حال این اتفاق رخ داد. ما قضاوت و تحلیل بیشتر را به کمیته اخلاق و نهاد‌های حراستی واگذار می‌کنیم و منتظر اعلام نتیجه می‌مانیم، اما فقط یادآوری می‌کنیم که نتیجه یک بازی و ردوبدل شدن یک گل در سرنوشت ۵، ۶ تیم پایین‌جدولی تأثیر مستقیم دارد و خدا نکند که در این میان «حق»، «ناحق» شود. در آن صورت نه تنها یک بازی بلکه کل لیگ برتر محل اشکال است. لیگی که تیم‌های سقوط‌کننده‌اش خدای نکرده با پول مشخص شوند طبعاً مشکل ریشه‌ای دارد و همه‌چیز زیرسؤال می‌رود که البته باید با سند و مدرک مشخص شود و اگر محرومیتی در کار است حتماً با ادله کافی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چطور بازی استقلال سپاهان در اصفهان بابت گل دوم سپاهان که آفساید بود و هندپنالتی استنلی که مسلم بود و برای استقلال نگرفتن به دقت نورد بررسی قرار نگرفت چون ورزش ما و بخصوص تمامی ارکان فوتبال ما و در راس آنها وزیرورزش کشور فاسد و حرامخوار و رشوه بگیر هستند

    • داریوش

      واقعابه نظرشماکل لیگ محل اشکال نیست؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج