۱۰۱۷۰۳۵
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

خوردبین: پرسپولیس جاه‌طلب و بلندپرواز است

محمود خوردبین، سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس یک تیم جاه طلب و بلند پرواز است.

خبرورزشی: محمود خوردبین در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس و در ارتباط با حضور هفته گذشته‌اش در محل تمرین سرخپوشان اظهار داشت: مدت‌ها بود که دلم می‌خواست بچه‌ها را از نزدیک ببینم. به هر حال یک عمر کنار تیم زندگی کرده بودم، اما شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال این امر را عقب انداخته بود. البته خودم هم احتیاط می‌کردم. تا این که چند روز قبل از حضور در تمرین، تلفنی در حال صحبت با دکتر حقیقت بودم که افشین پیروانی گوشی تلفن را گرفت و دعوت کرد که در محل تمرین حاضر شوم. خب من هم دلم طاقت نیاورد و رفتم.

باسابقه‌ترین سرپرست تیم پرسپولیس، درباره ارزیابی خود از شرایط تیم ادامه داد: موفقیت‌های پرسپولیس اصلا اتفاقی نیست. همه دیدیم که تیم‌های مطرح در شروع دوباره فوتبال، مشکل داشتند، ولی پرسپولیس روند خود را ادامه داد. معلوم شد، نه کادر فنی و نه بازیکنان کم نمی‌گذارند. از این که چند بازیکن جوان هم به کار گرفته شده‌اند، خوشحال هستم.

محمود خوردبین درباره ادامه توفیق سرخپوشان بعد از تغییرات کادر فنی که معمولا می‌تواند مشکل ساز شود، اضافه کرد: مساله اول به شخصیت شکل گرفته در پرسپولیس مربوط می‌شود. جدای از قابلیت‌های فنی، مسائل دیگری هم اهمیت دارد. پرسپولیس یک تیم جاه طلب و بلند پرواز است. مربیانی که بعد از برانکو آمدند نیز همین گونه بودند. این گونه نیست که مثلا بگویم یحیی گل محمدی یک تیم برنده را تحویل گرفت. اصولا قبول مسوولیت پرسپولیس در چنین شرایطی، کار هر کسی نیست. او خوب کار کرد و اخلاق خوبی هم دارد. باید توجه داشت او با بازیکنانی کار می‌کند که با برانکو و کالدرون کار کرده‌اند و این کار آسان نیست. بازیکنان هم انصافا نشان داده‌اند در حد پرسپولیس هستند و در حد قهرمانی تلاش می‌کنند. یحیی گل محمدی از نبوغ و کاراکتر خاص خودش برای هدایت تیم استفاده می‌کند. در لیگ هم خیلی عالی کار کرد و البته در آسیا مشکل داشتیم.

پیشکسوت ارزشمند فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس درباره پیش بینی خود از شرایط تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: یک مزیت برای پرسپولیس، قرار داشتن در شرایط مسابقه است. خب دو بازی اول خوب نبود و بازی‌های خانگی فرصتی برای جبران به حساب می‌آمد، اما با شرایط جدید هم پرسپولیس شانس کسب امتیا‌های لازم را دارد و من امیدوار به صعود از مرحله گروهی هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آبی دل

      بلند پروازی رو مدیون پدر نمونه جایزه اسکار مسعود هستید وگرنه لنگی هیچی نیست کافیه وزیر نباشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حسودددددددد تیمی شما اخههههههه

      • بدون نام

        اگ من جای شما بودم الان مرده بودم

      • بدون نام

        بسوزین که این سوزش حق تونه چونه از فوتبال که چیزی حالیتون نیس
        ولی در بهانه اوردن و چرت گفتن به قول خودت نمونه این و درجه یک
        یعنی به سنگ پای قزوین گفتین زکی

      • کیسه تِرِکون

        طفلی کیسه کش ها و کیسه چی ها!
        پرسپولیس با دل و جیگر اینا چه کارها که نکرده!!؟
        البته، دل ما رو هم برده لامصب!!
        خخخ

    • پسر پرسپولیسی

      اسم ایشون توکتاب گینس به عنوان باسابقه ترین سرپرست تیم ثبت شده۵۰سال سرپرست یه تیم بودن کار آسونی نیست باوجود شما با دعای خیر شما میریم برای پوکر قهرمانی البته همین حالا هم قهرمانیم و قهرمان میمونیم تا سوزش اسکولالیا بیشتر بشه

    • بدون نام

      آقای آبی دل ،پرسپولیس فقط این چهار سال نیست که قهرمان میشه....شخصیت قهرمانی توی وجودشه،وگرنه پرسپولیس هم مثل بقیه ی تیمها و حتی بیشتر،هم حاشیه داشته،هم محرومیت داشته،هم از اشتباه داوری ضرر کرده و هزار مشکل دیگه پیش روش بوده،یه جو منطق ،یه جو فکر میخواد که سفسطه نکنید و حقیقتو اگر چه تلخ باشه بپذیرید.

    • مرتضی

      کیسه کشا بجای حصادت و تهمتهایی که خودتونم میدونید چرت و پرت ..تیمتون‌درست کنید ..چطور نیم فصل اول که صدر جدول بودید این مزخرفات نمیگفتید!!؟؟ ما نیم فصل ۵ جدول بودیم کی گفتیم وزیر کیسه کشه ؟؟ صبر کردیم و تلاش تیمها رو بردیم الانم پوکر مبارکمون باشه..شما هم‌ همچنان تو توهمات باشید و دنبال قاتل بروسلی بگردید!

    • بدون نام

      البته با کمک وزیر و داوران و ....

    • پدرام

      با وزیر+داوران+کمیته ان ضباطی+خبرنهاران زرد+جام های اسنپی!؟
      یک قهرمانی مقتدانه مثل لیورپول!؟
      خخخخخخخه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج