۱۰۱۷۱۹۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

تساوی پرسپولیس و فولاد در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

خبرگزاری ایسنا: نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد در آخرین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران شنبه شب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. نیمه اول این مسابقه با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

۲۰ دقیقه ابتدایی این مسابقه در نبردهای تن به تن و پاس های اشتباه و بازی فشرده دو تیم در میانه میدان خلاصه شد. در این مدت فولادی ها بیشتر از میزبان صاحب توپ بودند اما نه آن ها و نه پرسپولیس موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف شان ایجاد نکردند.

در دقایق اولیه بازی سانتر بازیکن فولاد به کمال کامیابی نیا برخورد کرد و توپ از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. در این صحنه فولادی ها اعتقاد داشتند توپ در محوطه جریمه به دست کامیابی نیا خورده و به تصمیم داور مبنی بر اعلام ضربه کرنر اعتراض کردند. داور هم تصمیمش را عوض کرد و یک ضربه آزاد خارج از محوطه جرمیه به نفع فولاد اعلام کرد.

در ادامه پرسپولیسی ها سعی کردند خودشان را به دروازه حریف نزدیک کنند. آن ها نسبت به ابتدای بازی بیشتر صاحب توپ شدند اما در خلق موقعیت ناتوان بودند.
در این بین فولادی ها هم سعی می کردند با استفاده از بازیکنان سرعتی شان خیلی زود از حالت دفاع به حمله برسند. در یکی از این صحنه ها فولاد صاحب یک ضربه آزاد شد و ضربه عباس بوعذار با اختلاف کمی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. در دقیقه ۴۰ مسابقه هم سانتر شجاع خلیل زاده به محوطه جریمه فولاد ارسال شد اما قبل از اینکه نوراللهی بتواند ضربه ای به توپ وارد کند، احسان مرادیان آن را با مشت دور کرد و در ادامه برخوردی هم با نورالهی داشت.

در این نیمه هر دو تیم بیشتر سعی کردند تا از سمت راست دفاعی حریف نفوذ کنند اما ناموفق بودند. در دقایق اضافه بازی فولاد صاحب دو موقعیت خطرناک شد که یکی از آن ها را رادوشوویچ دفع کرد و دومین موقعیت هم با فاصله کم از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. هم چنین در لحضات پایانی این نیمه شوت احمد نوراللهی که پس از برخورد به مدافع فولاد کمانه کرده بود توسط دروازه بان فولاد دفع شد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

ترکیب پرسپولیس: وژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، بشار رسن، مهدی ترابی و علی علیپور

ترکیب فولاد: احسان مرادیان، موسی کولیبالی، محمد قاسمی نژاد، احمد عبدالله زاده، محمد آبشک ، وحید نامداری، عارف آقاسی، وحید حیدریه، عباس بوعذار، فرشاد احمدزاده، صالح حردانی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی حسن پور

      این گزارشگر اوسگول کیه

    • حقیقت تلخه

      این قهرمان لیگه خخخخخخخخخ.تا پنالتی نگیرن براش یا گل ب خودی نزنن برنده نمیشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج