جاباما
۱۰۱۷۳۳۸
۱ نظر
۵۰۱۹
۱ نظر
۵۰۱۹
پ

هکر‌های ۱۳۰ حساب کاربری توئیتر شناسایی شدند

گزارشی جدید حاکی از آن است که حمله به بیش از ۱۳۰ حساب کاربری در توئیتر توسط گروهی از جوانان انجام شده است. این افراد با هیچ سازمان دولتی یا جرائم سازمان یافته ارتباطی ندارند.

تلگراف: گزارشی جدید حاکی از آن است که حمله به بیش از ۱۳۰ حساب کاربری در توئیتر توسط گروهی از جوانان انجام شده است. این افراد با هیچ سازمان دولتی یا جرائم سازمان یافته ارتباطی ندارند.

هکر‌های ۱۳۰ حساب کاربری توئیتر شناسایی شدند

نیویورک تایمز در گزارشی خبر داده هکرهایی که در عملیات نفوذ به حساب های کاربری توئیتر شرکت داشتند، چند جوان بدون سابقه همکاری با سازمان های دولتی یا جرایم سازمان یافته هستند.

در این حمله حساب کاربری بیش از ۱۳۰ نفر از افراد مشهور در توئیتر هک شد و هم اکنون سازمان اف بی آی و توئیتر مشغول برررسی امر هستند.

طبق گزارش موجود این حمله با یک پیام شیطنت آمیز بین هکرها در پلتفرم «دیسکورد»(Discord) آغاز شد. دیسکورد یک پلتفرم محبوب میان کاربران بازی های رایانه ای است.

این نشریه با ۴ نفری که در این عملیات هک شرکت کردند، مصاحبه کرده است.

در گزارش تایمز آمده است: مصاحبه با این افراد نشان می دهد حمله هکری توسط یک کشور یا گروه سازمان یافته ای از هکرها انجام نشده است. بلکه مسئول آن گروهی از جوانان هستند که حتی یکی از آنها در خانه مادرش زندگی می کند.

توئیتر در پیامی اعلام کرد حدود ۱۳۰ حساب کاربری هدف حمله هکری قرار گرفته است. آنها با کنترل این حساب های کاربری، توئیت هایی منتشر کردند تا به وسیله بیت کوین از افراد کلاهبرداری کنند.

عملیات وسیع هک حساب های کاربری افراد مشهور مانند الون ماسک و جوبایدن سوالاتی را درباره اقدامات امنیتی که توئیتر برای کاربرانش فراهم می کند، به وجود آورده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      وقتی کسی در دوران جدید معترض می شه که مثلا چرا به حریم خصوصبش تجاوز شده من تعجب می کنم در دنیای امروز که همه تلفن هوشمند دارن دیگه حتی اطاق خواب هم امن نیست از مزایای دنیای دیجیتال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج