۱۰۱۷۳۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نویدکیا: تغییرات مدیریتی سپاهان دردآور است

کاپیتان تیم سپاهان با بیان اینکه کسب مقام چهارمی برای این تیم بد نیست، گفت: واقعیت این است که وضعیت پاهای من ایده‌آل نیست و با این شرایط نمی‌توانم درباره سپاهان فکر کنم، چه برسد به تیم ملی.

خبرگزاری مهر: کاپیتان تیم سپاهان با بیان اینکه کسب مقام چهارمی برای این تیم بد نیست، گفت: واقعیت این است که وضعیت پاهای من ایده‌آل نیست و با این شرایط نمی‌توانم درباره سپاهان فکر کنم، چه برسد به تیم ملی.

محرم نویدکیا بعد از پیروزی سپاهان مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به عدم کسب سهمیه آسیایی از سوی سپاهان، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: باید از تماشاگران سپاهان به خاطر این مساله عذرخواهی کنم اما باید بگویم که ما در فصل جاری ۳ مدیرعامل عوض کردیم و این موضوع همه سازمان تیم ما را به هم ریخت و سبب شد که نتیجه خوبی را کسب نکنیم.

وی افزود: با این حال ما باید در ادامه باهوش باشیم و مسائل را به صورت منطقی پشت‌سر بگذاریم اما باید بگویم برخی اوقات، باختن بهتر از بردن است با این حال در بازی‌های آسیایی تلاش می‌کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه در آسیا بحث تک‌شانس‌ها مطرح است، تاکید کرد: بدون شک ما در بازی‌های آسیایی همه تلاش خود را به کار می‌گیریم و باید از آن استفاده کنیم اما بسیار بد است که در سال آینده در آسیا نیستیم زیرا تماشاگران ما سال‌ها تیم ما را در آسیا می‌دیدند اما به هر حال زندگی ادامه دارد.

تغییرات متعدد مدیریتی سپاهان دردآور است
وی در ادامه بیان داشد: به هر حال همیشه نمی‌شود که بالا بود، هرچند که ما امسال هم بالا بودیم اما فرصت‌های خوبی از دست دادیم و امیدوارم که مسئولان در ادامه باهوش‌تر و بهتر باشند و تلاش بیشتری کنند زیرا برای ما درد آور است که در طول یک سال، 3 بار مدیرعامل باشگاه را عوض کنیم.

نویدکیا با اشاره به ثبات مدیریتی این باشگاه گفت: به نظرم چهارم شدن برای سپاهان اشکالی ندارد اما دردآور است که در یک سال 3 مدیر عوض کنیم زیرا همه هنر باشگاه ما به سازماندهی و ثبات آن بود اما این اتفاق امسال صورت نگرفت و امیدوارم که در ادامه این اتفاق صورت گیرد.

وی ادامه داد: از 14 سالگی در سپاهان بودم و پیش از آن نیز در تیم‌های پایه سپاهان بازی می‌کردم اما از سال 74 تا کنون به یاد ندارم که این تعداد تغییر در تیم ما صورت گیرد زیرا خیلی وقت‌ها ما حتی یک مدیر هم عوض نمی‌کردیم و این اصلا خوب نیست که امسال 3 مدیرعامل عوض کردیم.

فوتبال به این همه بحث و جدل نیاز ندارد
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به پرسشی درباره سکوت و عدم مصاحبه‌اش با رسانه‌‌ها اظهار کرد: من با مصاحبه نکردن راحت‌تر هستم اما با احترامی که برای دیگران قائل هستم، به نظرم فوتبال اینقدر نیاز به بحث و جدال و مسائل مختلف ندارد و ترجیح می‌دهم که به کار خودم برسم زیرا این همه روزنامه ورزشی نیاز نیست که هر روز یک چیز را مطرح کنند و به یک مساله بپردازند.

وی با اشاره به رویارویی‌اش با رسول نویدکیا خاطرنشان کرد: من با رسول کری‌خوانی ندارم اما همیشه تلاش کرده‌ام کاری کنم که برادرانم روی پای خودشان بایستند زیرا برادر بزرگ‌تر هستم. حتی زمانی که او از سپاهان جدا شد، ساکت و بوناچیچ نسبت به عکس‌العمل نشان ندادن من، تعجب کرده بودند اما خوشحال هستم که حالا او فوتبالیست خوبی شده و این مسئله برایم لذت‌بخش است.

نویدکیا با بیان اینکه به جز همسرم، سپاهان و خانواده‌ام چیزی ندارم، یادآور شد: همه اعضای خانواده من سپاهانی هستند و به تیم ما علاقه ویژه‌ای دارند.

شرایط من برای حضور در تیم ملی ایده‌آل نیست
وی با اشاره به شرایطش برای حضور در تیم ملی بیان داشت: واقعیت این است که وضعیت پاهای من ایده‌آل نیست و با این شرایط نمی‌توانم درباره سپاهان فکر کنم، چه برسد به تیم ملی. بنابراین من باید بعد از مسابقات جام لیگ قهرمانان آسیا به آلمان برگردم تا نظر پزشکم را بگیرم اما تیم ملی حق آنهایی است که برایش زحمت کشیده‌اند و آن را به جام جهانی برده‌اند. دیدگاه من این است که برای داشتن یک تیم ملی خوب، باید به جز دو، سه بازیکن بالای 30 سال، سایر بازیکنان سن زیر 28 سال داشته باشند.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: پیش از 3 بازی پایانی تیم ملی در انتخابی جام جهانی، نمازی از سوی کی‌روش با من صحبت کرد و من موافقت خودم را با این مساله اعلام کردم اما در کنار آن اعلام کردم که با بقیه فرق دارم و خیلی وقت‌ها نمی‌توانم تمرین کنم. بنابراین فکر می‌کنم که به این نتیجه رسیدند که نباشم و تیم ملی نیز به جام جهانی صعود کرد.

وی با بیان اینکه می‌تواند یکی دو سال دیگر بازی کند، ادامه داد: باید به آلمان بازگردم و با جراحم در این زمینه صحبت کنم اما هر کاری که به صلاحم است را انجام می‌دهم زیرا بعد از خانواده، سپاهان برایم مهم است.

نویدکیا در پایان گفت: وقتی بچه بودم، خیلی برایم سخت بود که اصفهانی‌ها از پایتختی‌ها پایین تر بودند اما حالا لذت می‌برم که فوتبال اصفهان از پایتخت پیشرفت بیشتری کرده و اصفهانی‌ها برای آنها کری می‌خوانند و چه من باشم و چه نه، امیدوارم سپاهان همیشه موفق باشد و مبارزه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج