۱۰۱۷۵۶۷
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

حلالی: پرسپولیس قهرمان می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص علت قهرمانی های این تیم نظر جالبی دارد و این موضوع را ناشی از ساختار خوب تیمی می‌داند.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص علت قهرمانی های این تیم نظر جالبی دارد و این موضوع را ناشی از ساختار خوب تیمی می‌داند.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با ایرنا، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور گفت: بازی دو نیمه متفاوت برای پرسپولیس داشت. نیمه اول پرسپولیس اصلا تیم همیشگی نبود و نمی دانم چه اتفاقی رخ داده بود، هیچ چیز خاصی در نیمه اول از پرسپولیس ندیدم اما در نیمه دوم شرایط کاملا فرق کرد.

وی ادامه داد: باتجربه‌ای که گل محمدی و بازیکنان پرسپولیس داشتند، در نیمه دوم بازی در اختیار پرسپولیس قرار گرفت و در نهایت یک گل زیبا هم به ثمر رسید تا سه امتیاز مهم را سرخپوشان کسب کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص پیروزی‌های اقتصادی این تیم در چند بازی گذشته عنوان کرد: در این شرایط این بردهای اقتصادی خوب است. مربی نمی‌خواهد بازیکن آسیب ببیند و تمرینات در شرایط کرونایی هم آن‌طور که باید و شاید خوب نیست. فعلا همین که پرسپولیس سه امتیاز را بگیرد و قهرمان بشود، کافی است.

حلالی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس شایسته کسب و قهرمانی این فصل بوده است، گفت: به طور حتم پرسپولیس شایسته قهرمانی بوده است. تیمی که اسکلتش حفظ شود، باید هر سال قهرمان شود. ساختاری که برانکو تعریف کرد، در کنار حفظ اسکلت و جذب بازیکنان خوب، پازلی را چید که در نهایت به قهرمانی منجر می‌شود. این نشان می‌دهد که پرسپولیسی‌ها در زمین کارشان را درست انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه پرسپولیس در یکی دو سال گذشته از نظر مدیریتی وضعیت بدی داشته و به طور عملی مدیریت کاری انجام نداده اما چون ساختار تیم درست بوده قهرمان شده است. در یکی دو سال نه تنها مدیریت کاری برای تیم نکرده بلکه پای بازیکن را هم می‌گیرد، اما چون ساختار تیمی درست است، قهرمان می شویم.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: یکی دیگر از دلایلی که باعث شده پرسپولیس چهار سال پیاپی قهرمان شود ساختار بد دیگر تیم‌های مدعی است. شما می‌بینید که سپاهان، تراکتور و استقلال در این سال‌ها هزینه زیاد کردند اما چون ساختار درستی نداشتند، به جایی نرسیدند.

حلالی خاطرنشان کرد: سال آخری که برانکو سرمربی پرسپولیس بود، مشاهده کردید که چیزی به نام مدیریت نداشتیم. مشکلات زیاد بود حتی در چند بازی آخر هم خوب نتیجه نگرفتیم اما چون تیم‌های مدعی هم خوب نتیجه نگرفتند، پرسپولیس قهرمان شد. الان شرایط طوری است که وضعیت رقبا از نظر مدیریت و شکل تیمی از پرسپولیس بدتر است و به این دلیل پرسپولیس قهرمان می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تنهایی فکر کردی

    • بی نام

      خوب شد گفتی ما تا این لحظه نمی فهمیدیم

    • بدون نام

      منم پیش بینی می کنم پرسپولیس قهرمان میشه پیش بینیش خیلی سخته خخخخخ

    • فرهاد

      جدی میگی یعنی چون تیمهای دیگه مدیریت درست و حسابی ندارن پرسپولیس قهرمان میشه اشتباه میکنی این بازیکنان با غیرت تیم هستند که پرسپولیس رو قهرمان میکنند

    • بدون نام

      میذاشتی هفته دیگه میگفتی... تمام

    • بدون نام

      صدرصد ولی در هر حالی به تراکتور نمیرسه

    • بدون نام

      تا وزیر لنگی باشه لنگ .....

    • منبع آگاه

      غیب گفتی

    • علی

      اون وزیر هم اول فصل گفته بود

    • بدون نام

      نوستراداموس کی بودی تو؟

    • پرویز

      خودت تنها فهمیدی

    • مغز مداذ

      بنظرم امسال دیگه حتما باید دو تا جام درست کنن یکیو بدن به پرسپولیس و یکی هم به دپارتمان پرسپولیس!!!!!!!

    • بدون نام

      آقای حلالی تمام قهرمانی‌های چرک پلیس مهندسی شده وباکمک داورها و ستور مستقیم آقای وزیر ورزش بوده. هست چونکه خانواده آقای سلطانی فر لنگی هستند آقایون همین بازی فولاد خوزستان و چرک پلیس نگاه کنید ببینید داوری با تیم فولاد خوزستان چکارا که نکرد

    • صادق

      خسته نباشی دلاور لنگی!غیب گفتی...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج