۱۰۱۷۶۴۰
۱۹ نظر
۵۰۰۸
۱۹ نظر
۵۰۰۸
پ

سرپرست فولاد: نمی‌گذاریم سر ما را بِبُرند

سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: در دیدار رفت مقابل پرسپولیس با یک پنالتی اشتباه باختیم و این بار هم با گل آفساید مقابل آن‌ها شکست خوردیم.

سایت فولاد خوزستان: سید محمد علوی سرپرست تیم فولاد در خصوص دیدار با پرسپولیس گفت: به هرحال وضعیت نامشخص بود، تعدد زیادی کرونا گرفتند و تمرین نداشتند، چند بازیکن اصلی ما یا اهواز ماندند یا نتوانستند صد در صد برای بازی آماده شوند. شما باید ببینید که نکونام چه ابزاری داشت و چه کار توانست بکند.

وی ادامه داد: با این‌حال به بازیکنان تیمم خسته نباشید می‌گویم، همان روز که استقلال را شکست دادیم، گفتیم روز بعد برای ما شادی تمام شده و به فکر بازی آینده هستیم، این باخت هم فراموش می‌کنیم و تنها از آن درس باید بگیریم تا در مسابقات آتی جبران کنیم. بازی بعدی با ذوب‌آهن داریم و قطعا نبرد سختی خواهد بود اما تمام هدف ما پیروزی است تا بتوانیم جبران کنیم البته امیدواریم در این مدت بقیه بازیکنان ما به بازی برسند و بتوانند وضعیت مطلوبی داشته باشند.

سرپرست فولاد خوزستان همچنین گفت: به هرحال در این بازی شاهد اتفاقات عجیبی بودیم، در جلسه قبل بازی گفتند که یکی دو نفر فقط مراقب طرح پرسپولیس باشند اما در سکوی پرسپولیسی‌ها تعدادی از هواداران این تیم حضور داشتند، فوتبال با هوادار زنده است اما باید قانون برای همه یکی باشد. ما تمام قوانین را انجام داده‌ایم و می‌دهیم و انتظار داریم که برای همه تیم‌ها قانون رعایت شود نه تنها وقتی به فولاد می‌رسد وظیفه شود.

هافبک سابق تیم‌ملی ایران درباره داوری گفت: صحنه‌ها آنقدر مشخص است که شاید بهتر باشد چیزی نگویم، خطای محمدحسین کنعانی‌زادگان روی عباس بوعذار واضح بود، به نظر من کارت قرمز باید به وی داده می‌شد. گل پرسپولیسی‌ها هم با توجه به صحنه آهسته که بارها دیده‌ایم، آفساید بود. در بازی رفت که آن اتفاقات افتاد و با آن پنالتی اشتباه باختیم و در این بازی اینگونه. تیم ما دنبال جو درست کردن نبوده و نیست، روی پای خودمان ایستادیم و علی‌رغم اینکه در بین تیم‌های بالانشین کمترین بودجه را داشته‌ایم، جایگاه خوبی کسب کرده‌ایم اما نمی‌گذاریم که سر ما را ببرند. اگر داد زدن روی داور و تحت تاثیر قراردادن وی، ضروری است بگویند که ما هم انجام بدهیم، تیم ما کمترین اعتراض به داوری را می‌کند اما باید اینگونه قربانی بشود. بازی‌های زیادی این‌فصل بوده‌اند که داوری به ضرر فولاد بوده، تیم ما در کورس گرفتن سهمیه است و واقعا از اینگونه بی‌مهری‌ها خسته شده‌ایم و می‌خواهیم که به این وضعیت رسیدگی شود، ما تنها عدالت می‌خواهیم نه چیزی بیشتر و نه چیزی کمتر

وی در انتها گفت: امیدواریم که صحنه‌ای این دیدار مورد بررسی دقیق کارشناسان قرار بگیرد و کمیته داوران نظارتش را بیش‌تر بکند چرا که یک سوت اشتباه، تکلیف یک بازی را می‌تواند عوض کند به مانند بازی روز گذشته که یک آفساید اعلام نشده باعث شد تا تمام تلاش و کارهای این مدت ما بی‌ثمر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • subasa ozara

      هیچ کاری نمیتونید بکنید با این تیم حکومتی لنگ

    • بدون نام

      دیگه تو هم زبونت دراز نشه. یه دونه همون نکونام که مافیایی جدید فوتبال ایران برای همه تیمتون بسه. اون به اندازه کافی سرو صدا میکنه که لازم به داد زدن بقیه نیست.

    • بدون نام

      شما باید تاوان قهرمانی دروغین رو با اون همه کارت پایان خدمت جعلی روپس بدید

    • بدون نام

      میخواین 3 به 0 به نفع فولاد اعلام بشه

    • بویراحمدی

      بیشن با
      شورشو درآوردین
      متخصصین کرونا
      با دوهفته استراحتم نتونستین حریفش بشین

    • بدون نام

      با احترام خودتون رو خسته نکنید و بابا مسعود نقره داغتون میکنه و هیچ...

    • بدون نام

      خدایا شکرت .تو هم ادم شدی با این شکل مسخرت

    • کوردایرانی

      واقعاپرروتشریف داری اقای سرپرست.مگرنظرات کارشناسان داوری روندیدی.اول برو مسائل داوری رویادبگیربعدحرف بزن تابهت نخندن.مگرکارشناسان داوری نگفتن چون بعدشوت نعمتی توپ به پای بازیکن شماخورده ووارددروازه شده بهیچوجه افسایدنبوده؟.

    • بدون نام

      جواد چکش که از همه بیشتر هیاهو میکنه
      شما کرونا گرفتین چون رعایت نکردین
      خسته شدی برو خونه استراحت کن پول مفت گیر کسی نمیاد

    • بدون نام

      وقتی با استقلال بازی داشتی چرا اعلام نکردید که چند نفر کرونایی دارید؟؟چرا بیت سعید که به گفته خودش کرونا داشت و بازی دادید؟؟چرا وقتی داور به نفعتون گرفت و دو بازیکن استقلال و به ناحق اخراج کرد اون موقه زبون نداشتید حرف بزنید و دم از عدالت بزنید،

    • بدون نام

      کمی جنب داشته باشید.وقتی که میبرید میگید هم کرونا را شکست دادیم هم استقلال را وقتی که میبازی دو ساعت می شنید واسه باخت دلیل و مدرک میارید.تا کی میخواهید جو سازی کنید .هنوز یاد نگرفته اید که بازی برو و باخت داره؟؟

    • بابک

      حالا که دیدی نه آفساید بود نه خطا قرمز داشت دهنت ببند و بگو غلط زیادی کردم برید تیمتون جمع کنید وحرف مفت نزنید خیلی پایینید خیلی میفهمی تازه باید 3تا میخوردی

    • علی

      داداش دروازبانتون توی دروازه دراز کشیده و توپ هم به پای بازیکنتون برخورد کرد و رفت تو گل

      ویلای شمال فراموشتون شده انگار

    • سرخ دل

      ۱آخه وحیدتمیرز که به توپ ضربه نزدوجلو یددروازه بان ونگرفته۲توپ به مدفع خودتون خوردورفت تودروازه این جطورآفسایده

    • فرهاد

      چی می گی ؟
      باختن جنبه می‌خواد ! ظرفیتتونو یوخده ببرین بالا ،

    • بدون نام

      حیف نام فوتبالیس که رو تو بزارن. اخه اولا که بازیکن رو گل بی تاثیر بود ثانیا توپ به پای مدافع خودتون خورد پس کجاش افسایده؟

    • بدون نام

      گل کاملا سالم بود،توپ وقتی به دفاع بخورد گل صحیح است،

    • بویراحمدی

      چرانظراتمو وتومیکنه،،نکن شماهم میسوزین

    • داریوش

      آقای علوی خیلی ناراحت نباش اشتباهات داوری واسه همه هست بااین اشتباهات استقلال روبردیدوهمینجورباختیدفقط تنهامورداینه که اشتباهات اکثراوقات به ضرراستقلال وبه نفع لنگه بقیه تیم هایکی درمیون به نفع وضررشون هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج