۱۰۱۷۶۹۸
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

شیری: بزرگ‌ترین حسرت ما غیبت هواداران است

شاگردان گل‌محمدی روند بردهایشان را ادامه دادند و منتظرند تا جشن قهرمانی برگزار کنند.

فرهیختگان: هرچند پیش از آغاز مجدد بازی‌های لیگ‌برتر بعد از تعطیلات کرونایی پیش‌بینی می‌شد که بالاخره پرسپولیس امتیازات لازم را برای کسب قهرمانی چهارم کسب می‌کند و جام نوزدهم را هم از آن خودش می‌کند، اما بازهم برخی تیم‌های بالای جدول مثل سپاهان، تراکتور، استقلال و شهرخودرو کورسوی امیدی داشتند که شاید سرخ‌ها نتوانند بازی‌های خود را با موفقیت پشت‌سر بگذارند، با این‌حال شاگردان گل‌محمدی روند بردهایشان را ادامه دادند و منتظرند تا جشن قهرمانی برگزار کنند. مدافع این تیم هم تاکید دارد که این حق قرمزهاست که جشن بگیرند. گفت‌وگو با مهدی شیری را در ادامه می‌خوانید.

ظاهرا بعد از بازی یک جشن قهرمانی کوچک در رختکن گرفتید!

خدارا شکر که این اتفاق افتاد و ما توانستیم به آنچه حقش را داشتیم دست پیدا کنیم. درخصوص جشن قهرمانی هم باید بگویم اگر ما جشن نگیریم، چه کسی باید جشن بگیرد؟

بازیکنان پرسپولیس در چهار، پنج سال گذشته خیلی تلاش کردند سایه عدد 4 را از سر هواداران پرسپولیس دور کنند. آیا واقعا این موضوع در انگیزه شما برای کسب جام پوکر دخیل بود؟

خب اینکه ما برای هواداران‌مان بازی می‌کنیم و می‌جنگیم موضوع عجیبی نیست و ما همه تلاش خود را کردیم تا آن چیزی را که لایق هواداران تیم‌مان است، تقدیم‌شان کنیم و در بازی‌هایی که انجام دادیم، تمام خواسته‌مان همین بود و باعث شد تمرکز بالایی روی حریفان‌مان داشته باشیم.

پرسپولیس یحیی چه تفاوتی با پرسپولیس کالدرون داشت که از 9 بازی فقط 2 امتیاز از دست داده، اما با کالدرون به تمام مدعی‌ها باخت؟

خب بزرگ‌ترین فاصله‌ای که آقایحیی و کالدرون داشتند این بود که ایشان تیم را مثل کف دست‌شان می‌شناختند و از همه مهم‌تر اینکه خودشان از جنس پرسپولیس هستند. یکی از فاکتورهایی که آقایحیی داشت این بود که از بازیکنان تیم شناخت کافی داشت و همین موضوع توانست میان‌بر خوبی شود بین کادر فنی و بازیکنان که خیلی زود به هم نزدیک شوند.

ظاهرا برانکو هنوز هم دلش با پرسپولیس است و خیلی زودتر از پیشکسوتان باشگاه تبریک چهارمین قهرمانی را گفته است.

باید از برانکو بابت این همراهی‌اش با پرسپولیس و هوادارانش تشکر کنم. ایشان واقعا برای ما و تیم زحمت کشیدند و حالا هم با ارسال این پیام ما را دلگرم و هواداران را خوشحال کردند که همیشه و همه‌جا به یاد پرسپولیس و هواداران پرشمارش هستند. امیدوارم هرکجا که هستند، سالم و سلامت و موفق باشند.

پرسپولیس مقابل فولاد آن تیم جان‌دار و بابرنامه نبود. مغرور شده بودید یا فولاد تیم خوبی بود و اجازه نداد شما دستورات تاکتیکی خود را به آنها دیکته کنید؟

نه، واقعا بحث غرور و دست‌کم گرفتن حریف در این بین وجود نداشت و ما با تمام توان به زمین مسابقه رفتیم و می‌دانستیم که برای رسیدن به قهرمانی زودهنگام به امتیازات این بازی چقدر نیاز داریم. اما به‌خاطر فشارهایی که در این مدت به بازیکنان وارد شده بود کمی به‌لحاظ بدنی افت کرده بودیم و نتوانستیم در ابتدای بازی نمایش دلچسبی ارائه کنیم، اما هرچه از زمان بازی گذشت، حاکم بازی شدیم و توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و توانستیم خودمان را از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی به فولاد تحمیل کنیم.

فولادی‌ها به داوری اعتراض دارند و معتقدند باید کنعانی‌زادگان اخراج می‌شد و حتی گل پرسپولیس را در شرایط آفساید می‌بینند.

هیچ‌وقت درمورد داوری صحبت نکرده‌ام، اما حیدری را همه می‌شناسند و فکر می‌کنم یکی از داوران خوب فوتبال ما است و آن‌طور که من در رسانه‌ها خوانده‌ام، کارشناسان داوری هم اکثر تصمیمات ایشان را تایید کرده‌اند.

تعداد بالای بازیکنان کرونایی فولاد شما را نترسانده بود؟

به نکته خوبی اشاره کردید. چون این موضوع قبل و حین برگزاری بازی یکی از دغدغه‌ها و دل‌نگرانی‌های ما بود که مبادا ما هم ازطریق آنها به کرونا مبتلا شویم. حتی زمانی که به زمین رفته بودیم، با بازیکنان‌شان شوخی می‌کردیم و می‌گفتیم هرکدام‌تان تست مثبت داشته‌اید، بگویید که اصلا سمت‌تان نیاییم. در کل این موضوع وجود داشت و تمام بازیکنان ازبابت بازیکنان کرونایی فولاد استرس داشتند.

یکی از انتقاداتی که به مدافعان کناری پرسپولیس می‌شود این است که سانترهای خوبی انجام نمی‌دهند و این شانس گلزنی با سر مهاجمان این تیم را پایین می‌آورد.

فکر می‌کنم قبلا هم به این موضوع پاسخ داده‌ام. ما در بازی تمام تلاش خود را می‌کنیم که بهترین و دقیق‌ترین ارسال‌ها را داشته باشیم. چه من که سمت راست زمین حضور دارم و چه مدافعان سمت چپ تیم تمام تلاش خود را می‌کنیم که در بازی‌های آینده ارسال‌های بیشتر و بهتری داشته باشیم. البته ما در همین بازی‌ها هم سانترهای خوبی انجام دادیم که شاید به گل تبدیل نشده و ممکن است گاهی بدشانسی از بازیکنان خط حمله ما هم بوده باشد.

از تمام تیم‌هایی که در نیم‌فصل اول شکست خوردید در بازی برگشت انتقام گرفتید و تنها نفت مسجدسلیمان باقی مانده است. با هدف تلافی به مسجدسلیمان می‌روید؟

بحث تلافی نیست. شاید در بازی رفت یک‌سری بدشانسی‌ها برایمان ایجاد شد که باوجود تسلط ما به توپ و میدان و همچنین موقعیت‌های خوبی که داشتیم، نتوانستیم دست پر از زمین خارج شویم، اما حالا کل تیم هم‌قسم شده‌ایم که برای یک بازی خوب و کسب هر ۳ امتیاز بازی راهی مسجدسلیمان شویم. درست است که قهرمانی ما قطعی است، اما روی کاغذ به امتیازات این بازی برای قطعی کردن قهرمانی نیاز داریم و برخلاف تصورات این بازی خیلی برایمان مهم است.

یک دل‌نگرانی که هواداران پرسپولیس دارند این است که بعد از پوکر قهرمانی تیم متلاشی شود و بازیکنان زیادی این تیم را ترک کنند. به نظرت این اتفاق می‌افتد؟

این نگرانی هواداران تیم طبیعی است. وقتی یک تیم چند سال قهرمان بلامنازع لیگ می‌شود و نتایج درخشانی کسب می‌کند، یعنی تمام بازیکنان و عواملش خوب کار کرده‌اند و به‌همین جهت برای کل بازیکنان و ازجمله خود من پیشنهاد آمده است. اما ما در این مقطع به‌دنبال به‌پایان رساندن بازی‌های این فصل در بهترین شرایط ممکن هستیم و امیدوارم بعد از آن هم هر اتفاقی که می‌افتد، به نفع باشگاه بزرگ پرسپولیس و هوادارانش باشد.

پیشنهادهای تو داخلی است یا خارجی؟

نمی‌خواهم در این زمان به این موضوع بپردازم، اما هم از داخل و هم خارج کشور پیشنهاد دارم.

چه حالی دارید که باید در سکوت جشن قهرمانی بگیرید؟

یکی از آرزوهای بزرگ بازیکنان هر تیمی و به‌خصوص تیم‌های بزرگ و پرهوادار جشن قهرمانی در کنار هوادارانشان است. ما سال گذشته در جم و درکنار هواداران‌مان در این شهر جشن گرفتیم و بازی حذفی را هم در اهواز بالای سر بردیم و امسال بزرگ‌ترین حسرت ما این است که هواداران را کنار خود نمی‌بینیم و این عظمت و شکوه جشن ما را کاهش می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما تا وزیر رو دارید غم ندارید لنگیا

    • H

      اگه این و نگید که می ترکید
      دست از حسودی بردارید

    • پدرام

      همون وزیر بیاد برای هفت پشت بستون است.
      پسرش هم دعوت کنید عین لوطی پای طغاره
      بدون وزیر عین شطرنج‌ مات هستید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج