۱۰۱۷۹۹۲
۱۰ نظر
۵۰۰۸
۱۰ نظر
۵۰۰۸
پ

پاسخ شهردار به انتقاد عضو شورای شهر تهران

حناچی در پاسخ به انتقاد توئیتری سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از یکی از معاونان شهردار تهران نوشت: تأکید من همواره بر رعایت رویه‌های رسمی و قانونی میان شورا و شهرداری بوده‌است.

برترین‌ها: به‌دنبال انتقاد توئیتری علی اعطا، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از الفاظ استفاده شده از سوی یکی از معاونان شهردار تهران در یک مصاحبه، پیروز حناچی، شهردار تهران در پاسخ به توئیت اعطا نوشت: جناب دکتر اعطای عزیز، تذکر و سؤال، حق اعضای محترم شورای شهر است و وظیفه شهرداری هم پاسخگویی رسمی، تخصصی و قانع‌کننده به تذکرات است.

وی نوشته است: تأکید من هم همواره بر رعایت رویه‌های رسمی و قانونی میان شورا و شهرداری بوده‌است.

ظهر امروز بود که سخنگوی شورای شهر تهران در پستی توئیتری نوشت: به عنوان عضو شورا و از حیث وظیفه نظارتى خود، در صحن شورا به یکى از معاونت‌هاى شهردارى تذکرى دادم.

‏گفتم در فلان قرارداد، فلان اشکال وجود دارد و تضییع بیت‌المال صورت گرفته است.

‏معاون مربوطه بلافاصله با یکى از خبرگزارى‌ها مصاحبه مى‌کند و مى‌گوید: اگر کسی بیت المال را تضییع کرده...حتما با او برخورد کنند تا "سیه روى شود هر که در او غش باشد!"

وارد محتواى تذکر نمى شوم. اما؛ از دکتر حناچى، شهردار متین و محترم تهران درخواست مى‌کنم به معاون خود، "ادب و آداب مناسبات شورا و شهردارى" بیاموزند.

این در حالی است که در جلسات قبلی شورای اسلامی شهر تهران علی اعطا تذکری را در صحن شورای اسلامی شهر تهران به اتفاق عجیب رخ داده در معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران اختصاص داد.

در آن تذکر اعطا عنوان کرد: در معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران قراردادی برای انجام مطالعات تغییر ساختار شهرداری در این معاونت با یک شرکت خصوصی منعقد شده‌است.

وی عنوان کرد: بررسی نشان می‌دهد اصلا از نتایج این تحقیق و مطالعه در تصمیم‌گیری های مربوط به تغییر ساختار استفاده نشده‌است و به این ترتیب شاهد تضییع بیت‌المال هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودشان همه میدانند چه موجوداتی هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما از شهردار منطقه وشورای شهر خواهان جمع اوری شگن شکن از دره مرزداران هستیم که انواع الودگی را برای منطقه فراهم اورده اینجا فصای سبز میباشد که تبدیل به شهرک صنعتی کردن اونم در منطقه ۲ تهران

      • افشار

        از شهر دار منطقه ۲ خواش میکنم به مشگل مردم در مرزداران ۳۵ متری لاه کوچه مینا که در جنب کارگاه که مربوط به خود شهرداری هستش و برای ساکنین مزاحمت داره رسیدگی کنید ممنونم

    • بدون نام

      شهرداری میخواد به اون شرکت حال بده وگر نه چه ساختاری مگر تهران ساختار داره

    • بی نام

      باسلام خدمت اقای پیروز حناجی وکلیه شهردارن محترم تهران ما در منطقه ۲ مرزداران هستیم دره مابین حکیم ومرزداران که فاز سوم نهج البلاعه میباشد ما فصای سبز نخواستیم ولی این شنگ شکنها که کوه را میکنند وانواع الودگی برای منطقه مسکونی که فاصله اش یه کوچه ۸ متری میباشد خلاصه خواهان جمع اوری این الودگیها هستیم از محیط زیست هم گله مندم که چرا بی تفاوت عمل میکند راجع به اجاره دادن این منطقه به الودگیها

    • بی نام

      الان که مینویس هیولاهای شب صداشون میاد ماشین شهرداری که در دره مرزداران جا خوش کردن وفکر میکنند صداشون بالا نمیاد ومزاحمتی ندارن البته از نطر خودشون

    • بی نام

      لطفا دره مابین فرحزاد وحکیم که تبدیل شهرک صنعتی شده ترتیب اثر بدید واین معظل را جمع اوری کنید

    • بی نام

      این کارگاهای شهرداری را از منطقه ۲ در دره مرزداران جمع اوری کنیدبابا نردم نه شب دارن نه روز

    • بی نام

      ترا خدا این الودگی در دره مرزداران که فاز سوم نهج البلاعه میباشد را جمع اوری کنی اخه شنگ شکن بعل گوش ما والا ما را روتنی کرده

    • بدون نام

      الان ساعت ۳ و نیم بامداد ولی صدای ماشین خاکبداری تو مرزداران همانجایی که کارگاه مترو و پارکینگ ماشین های سنگین شده ما را ازار میده اینجا منطقه مسکونی هستش و ما اهالی ۳۵ متری لاله میخواهیم از دست این الودگی صوتی نجات پیدا کنیم از شهردا منطقه کمک میخواهیم ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج