جاباما
۱۰۱۸۸۱۹
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

جانی دپ به همکارانش لقب‌های زشت می‌دهد؟!

امبر هرد همسر سابق جانی دپ مدعی شده است که دپ عادت داشته به تمامی همکاران مرد وی القاب زشتی را نسبت دهد و با نام‌های مستعار خطابشان می‌کند.

انتخاب: امبر هرد همسر سابق جانی دپ مدعی شده است که دپ عادت داشته به تمامی همکاران مرد وی القاب زشتی را نسبت دهد و با نام‌های مستعار خطابشان می‌کند.

مدتی است که ماجرای جدایی جانی دپ و امبر هرد جنجالی شده است و این دو نفر ماههاست که با یکدیگر درگیرند. این زوج که حدود یکسال زندگی مشترک داشتند با موضوعات جانبی مثل درگیری فیزیکی جنجالساز شده اند.

ابتدا امبر هرد همسرش را متهم کرد که وی را مورد آزار قرار داده است و سپس این جانی دپ بود که مدعی شد هر رفتار‌های سادیسمی داشته و وی را کتک می‌زده و حتی خیانتکار بوده است.

با همه این تفاسیر اکنون هرد در جدیدترین جلسه دادگاه با یک ادعای جنجالی دیگر می‌گوید که جانی دپ برای تمامی همکاران مرد خود القابی توهین آمیز و زشت انتخاب کرده بود. هرد مدعی شده است که جانی دپ به لئوناردو دی کاپریو لقب «کله کدو حلوایی» را داده بود و حتی مدعی شد که جانی دپ نسبت به همه همکاران مرد خود نیز احساسات منفی دارد و تصورات عجیب و فاسدی نسبت به آنان دارد.

جانی دپ به همکارانش لقب‌های زشت می‌دهد؟!

در این اظهارت او از ستاره‌های متعددی مثل بیلی باب تورنتون و لیام همسورث نام برد و گفت: جانی دپ نسبت به همه این بازیگران سوء ظن داشته و هر بار هرد با هر یک از آنان همبازی می‌شده به وی تهمت می‌زده است. هرد همچنین مدعی شد جانی دپ وی را استثمار می‌کرده است و تمام سکانس‌هایی که قرار بوده هرد بازی کند تحت نظارت کامل قرار می‌داده است. وی گفت که جانی دپ دچار بیماری‌های روانی و سوء رفتار در روابط زناشویی بوده و این موضوع نه تنها در روابط شخصی بلکه روی شغل آنان سایه سنگینی افکنده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زنوووووووووو نیگا

    • بدون نام

      کوفتت بشه جانی

    • بدون نام

      بنده خدا کوفتش شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج