۱۰۱۸۸۵۳
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

قرارداد ریالی پیش‌روی خارجی‌های لیگ برتر

رئیس کمیته تعیین وضعیت با بیان اینکه فدراسیون فوتبال توصیه جدی و اکید برای بستن قرارداد ریالی باشگاه‌های ایرانی با خارجی‌های دارد، گفت: با توجه به متغییرات قیمت ارز، عدم توان باشگاه‌ها برای اجرایی کردن تعهدات و احکام متعددی که از سوی فیفا صادر می‌شود، نظر ما بستن قرارداد با پول رایج کشور است.

خبرگزاری ایرنا: رئیس کمیته تعیین وضعیت با بیان اینکه فدراسیون فوتبال توصیه جدی و اکید برای بستن قرارداد ریالی باشگاه‌های ایرانی با خارجی‌های دارد، گفت: با توجه به متغییرات قیمت ارز، عدم توان باشگاه‌ها برای اجرایی کردن تعهدات و احکام متعددی که از سوی فیفا صادر می‌شود، نظر ما بستن قرارداد با پول رایج کشور است.

«جمشید نورشرق» چهارشنبه شب در گفت‌وگویی تلویزیونی، اظهار داشت: یکی از توصیه‌های جدی فدراسیون فوتبال به باشگاه‌ها باتوجه به وضعیت تحریم ظالمانه بر علیه کشورمان، متغییرات قیمت ارز، عدم توان باشگاه‌ها برای عملی کردن تعهدات و احکامی که از سوی فیفا صادر می شود، امضای قرارداد از فصل آینده با پول رایج کشور است تا مشکلات کاسته شود.

وی افزود: این وضعیت ایده آلی خواهد بود و در فدراسیون به شکل توصیه جدی و اکید در اختیار باشگاه‌ها گذاشته شده است. سازمان لیگ موقعیت اجرایی نسبت به باشگاه ها دارد و ممکن است به شکل جدی‌تر به این وضعیت ورود کند.

نورشرق در مورد محرومیت پرسپولیس و استقلال از نقل و انتقالات، توضیح داد: پنجره نقل و انتقالات این باشگاه‌ها مسدود است و چنانچه در زمان تعیین شده از سوی فیفا، مطالبت خارجی‌ها پرداخت شود، محرومیت نیز برداشته می‌شود.

وی افزود: تعداد اینگونه احکام برعلیه باشگاه‌های ایرانی در فیفا زیاد است، چراکه باشگاه‌ها توان عملی کردن تعهدات خود را ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      ای بابا حالا باز استقلال دوتا بازیکن خارجی خوب پیدا کرده اینا یه بامبول جدید سوار کردن که فراریشون بدن بازم بگید این فدراسیون پخس پلیخسی نیست!!!!

    • بدون نام

      اگر اجرا بشه خیلی هم خوبه ما که دلار و نمیتونیم کنترل کنیم .

    • مهیار

      باباوزیر شیخ نبنده ها. حتی ریالی هم قبول کرد نه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج