۱۰۱۸۹۳۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

پیام روشن توخل برای رئال‌مادرید

سرمربی پاری سن ژرمن تاکید کرد که اجازه جدایی به مهاجم جوان و گران قیمت تیمش را در تابستان نخواهد داد.

ایسنا: به نقل از اکیپ، کیلیان ام‌باپه با درخشش در پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال فرانسه مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است.

پست های که این بازیکن می‌گذارد نشان می دهد که او هم دوست دارد که پیراهن رئال را بر تن کند و همین باعث شده تا بحث های زیادی درباره حضور او در کهکشانیها به گوش برسد.

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن درباره احتمال پیوستن جدایی ام‌باپه در تابستان گفت: ام‌باپه تا سال ۲۰۲۲ با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و اجازه جدایی را به او نخواهیم داد. نه تنها ام‌باپه بلکه هیچ ستاره ای از تیم جدا نخواهد شد و به همه بازیکنان نیاز داریم.

او ادامه داد: ام‌باپه بازیکنی کلیدی و بسیار اساسی در پاری سن ژرمن است. کار کردن با او مثل یک هدیه است. او به همراه مارکینوش، نیمار ،دی ماریا، ایکاردی، تیاگو سیلوا، کیمپمبه و ایکاردی در تلاش است تا پاری سن ژرمن را به جایگاهی که شایسته آن است برساند. این بازیکن جوان رابطه بسیار خوبی با نیمار دارد و این باعث شده است تا همه خوشحال باشند. همکاری و رابطه خوب ام‌باپه با نیمار رمز قدرت پاری سن ژرمن است.

پاری سن ژرمن خود را آماده دیدار حساس برابر سن آتین در فینال جام حذفی فرانسه می‌کند که قرار است این دیدار جمعه برگزار شود.

توخل درباره این بازی گفت: آماده این دیدار حساس هستیم. این یک دیدار خاص و استثنایی است چرا ک نخستین بازی بعد از شیوع کرونا است. مدت‌ها است که به میدان نرفته‌ایم و اکنون همه بازیکنان انگیزه بازی کردن را دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عیار

      اولا دارید این هدیه خدارو فقط خاموشش میکنید و چیزی ک لیاقتش هست رو نمیزارید بهش برسه دوما تو که باهاش کارد و پنیر بودی چیشدی یهو برات عسل شده ?

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج