جاباما
۱۰۱۹۷۵۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

هشدار درباره تحرکات بقایای حزب بعث در عراق

یک عضو پارلمان عراق از دستگاه‌های امنیتی عراق خواست با تحرکات برنامه ریزی شده بقایای حزب منحله بعث برای فتنه انگیزی در عراق مقابله کند.

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون پارلمانی «صادقون» تاکید کرد که بقایای حزب منحله بعث هنوز وجود دارند و به رغم قانون ممنوعیت فعالیت این حزب، آنها به شکلی برنامه ریزی شده به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

بقایای حزب منحل شده بعث در ناآرامی‌های عراق به خصوص در خشونت‌های اکتبر ۲۰۱۹ به بعد دست داشته‌اند، عراقی‌‌ها، حزب بعث و گروهک تروریستی داعش را دو روی یک سکه می‌‌دانند.

هشدار درباره تحرکات بقایای حزب بعث در عراق

«حسن سالم» در بیانیه‌ای تعرض و توهین به اندیشمند اسلامی بزرگ آیت الله شهید محمد باقر صدر از سوی بقایای حزب بعث را محکوم کرد و گفت که آنها هجمه دروغ‌هایی به راه انداخته‌اند تا هویت اسلامی، مراجع دین و حوزه علمیه را مخدوش کنند.

وی با اشاره به اینکه چنین هجمه‌های مخربی نشان دهنده فعالیت برنامه ریزی شده و مطالعه شده بقایای حزب بعث است، گفت:«با وجود اینکه قانون ممنوعیت فعالیت حزب بعث صادر شده است عناصری از این حزب در سایه سکوت دولت وجریان‌های سیاسی فعالیت دارند».

عضو پارلمان عراق ضمن درخواست از دستگاه‌های امنیتی و قضایی عراق برای پیگرد عناصر باقیمانده حزب بعث گفت: «سکوت منجر به گستاخی بیشتر و اجرای نقشه‌های پلیدی آنها در شایعه پراکنی، دروغ افکنی و فتنه انگیزی می‌شود».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج