جاباما
۱۰۱۹۷۸۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

جنگ ستارگان لیگ برتر برای کسب آقای گلی

با قطعی شدن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر، هنوز رقابت بازیکنان برای کسب عنوان آقای گلی این مسابقات ادامه دارد.

خبرگزاری ایسنا: با قطعی شدن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر، هنوز رقابت بازیکنان برای کسب عنوان آقای گلی این مسابقات ادامه دارد.

روز جمعه هفته گذشته بود که تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد ۴ هفته زودتر از موعد، عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد و چهارمین قهرمانی پی در پی خود را جشن بگیرد.

با مشخص شدن قهرمان لیگ برتر، هنوز تکلیف باقی مسائل این رقابت‌ها مشخص نشده است و یکی از عناوینی که همچنان رقابت داغی دارد، جدول گلزنان لیگ برتر و مقام آقای گلی این مسابقات است. در حال حاضر در جدول گلزنان، بازیکنان متعددی هستند که در مصاف تنگاتنگی با رقبا به دنبال کسب عنوان آقای گلی هستند و در این گزارش به وضعیت این بازیکنان در ۴ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر پرداخته شده است.

دیاباته، قائدی و مطهری، خط حمله مدعی آبی‌ها

شیخ دیاباته و مهدی قائدی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال هستند که در جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارند. مطهری و قائدی با ۹ گل در این جدول حضور دارند و شیخ دیاباته با ۱۰ گل با دیگران رقابت می‌کند. استقلال ۵ بازی پیش روی خود در رقابت‌های لیگ برتر در پیش دارد و سپاهان، شهرخودرو، پیکان، شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم، رقبای آبی پوشان در مصاف‌های آینده هستند. سه مهاجم استقلال به نسبت دیگر تیم‌ها، یک بازی بیشتر دارند و مهاجمان این تیم می‌توانند از این فرصت بهره مند شوند و با افزایش تعداد گل های خود بتوانند خود را بالا بکشند.

ترابی و عیلپور، پوکربازان در پی گُل

مهدی ترابی و علی علیپور نیز تیم شان عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده، خیال راحت‌تری به نسبت دیگر رقبا دارند و می‌توانند در ۴ بازی آینده به افزایش تعداد گل های خود متمرکز شوند. علیپور تا اینجای کار ۹ گل و ترابی ۱۰ گل به ثمر رسانده‌اند و مقابل خود تیم‌هایی همچون، نساجی، ذوب آهن، گل گهر و سایپا می‌بینند که کار مهاجمان پرسپولیس را برای گلزنی راحت‌تر ‌می‌کند.

مغانلو و فرصت ۴ هفته‌ای برای تثبیت جایگاه

مهاجم تیم فوتبال پیکان که در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد، رقبای قابل توجهی را برای کسب این عنوان می‌بیند. شهریار مغانلو تا اینجای کار ۱۲ گل به نام خود ثبت کرده است و تراکتور، صنعت نفت، استقلال و سپاهان تیم‌هایی هستند که مقابل پیکان در ۴ هفته آینده مقابل مغانلو صف آرایی میکنند و این مساله کار مهاجم پیکان برای گلزنی سخت می‌کند و باید دید این بازیکن می‌تواند جایگاه خود را در جدول حفظ کند یا قرار است اتفاقات دیگری در این جدول رخ دهد.

آل کثیر، یکه تاز آبادانی‌ها برای آقای گلی

آل‌کثیر در فصل نوزدهم از کلیدی‌ترین بازیکنان نفت آبادان بوده و تاکنون ۱۰ گل برای این تیم به ثمر رسانده است. پیش از بازی صنعت نفت آبادان مقابل سپاهان، بهنام سراج، عیسی آل‌کثیر مهاجم تیم خود را به دلیل رفتاری که در تمرین داشت، اخراج کرد و او را در اختیار باشگاه قرار داد. شهرخودرو، پیکان، شاهین شهرداری بوشهر و ماشین سازی تبریز تیم‌هایی هستند که در ۴ بازی آینده مقابل صنعت نفت قرار می‌گیرند و باید دید مشکلات انضباطی به این بازیکن اجازه می‌دهد تا او بتواند در بازی آینده تعداد گل‌های خود را افزایش دهد یا خیر.

در ادامه جدول، احمد زنده روح و یونس شاکری از گل گهر سیرجان و محمد نوری از پارس جنوبی جم با زدن ۸ گل از امیدهای دیگر جدول گلزنان لیگ برتر هستند. پارس جنوبی ۵ بازی برای اتمام لیگ برتر دارد که استقلال یکی از تیم ‌ایی است که باید مقابل آن بازی کند و گل گهر هم باید با پرسپولیس در یکی از ۴ مسابقه باقی مانده خود بازی کند و باید دید در نهایت چه بازیکنی می‌تواند عنوان آقای گلی را از آن خود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صنعتیم

      تا ببینیم داورا واسه اقای گلی چه برنامه ای دارن حتما تو این سه چهار بازی چندتا پنالتی برا لنگ میگیرن که ترابی بنگی و علیپور اقای گل بشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج