جاباما
۱۰۲۰۰۴۳
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

پنجعلی: بیرانوند نقش مهمی در این قهرمانی داشت

علاوه بر بیرو، همه ی بازیکنان به علاوه بزرگتر های تیم و کادرفنی، در این قهرمانی نقش ویژه یا داشتند که در این وضعیت تیم را در شرایط خوب حفظ کردند.

ورزش سه: محمد پنجعلی پیشکسوت تیم پرسپولیس ضمن تبریک قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر گفت: این قهرمانی را به هواداران تیم تبریک می گویم. خوشحالم که بهترین هدیه ی تولدم را با قهرمانی پرسپولیس گرفتم. چرا که در دوران کرونا این تیم با اقتدار و فاصله ی امتیازی زیاد به مقام قهرمانی رسید و از طرف خودم و سایر پیشکسوت ها از بازیکنان پرسپولیس سپاسگزاری می کنم چرا که باعث شادی و افتخار ما شدند و در این شرایط به مقام قهرمانی رسیدند.

وی در مورد اینکه پیشکسوت های پرسپولیس برخلاف پیشکسوت های استقلال از این تیم حمایت کردند، گفت: وجود بزرگتران تیم از جمله آقای پروین و خوردبین باعث شد این اتحاد شکل بگیرد چرا که این افتخار نصیب تمام قرمزها می شود و هویت پرسپولیس نشأت گرفته از مردم و پیشکسوت های این تیم است. مردم و تمام پیشکسوت ها از این تیم حمایت می کنند چرا که این تیم متعلق به همه ی ماست.

پنجعلی در خصوص عملکرد خوب خط دفاعی پرسپولیس افزود: تمام تیم عالی بودند و باید از علیرضا بیرانوند که بهترین دروازه بان آسیاست تشکر کرد چرا که او در این موفقیت سهیم بود و نقش بزرگی داشت. امیدوارم بیرانوند در اروپا نیز بدرخشد و ما این قهرمانی را مدیون او نیز هستیم. علاوه بر بیرو، همه ی بازیکنان به علاوه بزرگتر های تیم و کادرفنی، در این قهرمانی نقش ویژه یا داشتند که در این وضعیت تیم را در شرایط خوب حفظ کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فراریها

      نقش بیرانوندچی بودتواین قهرمانی اقای پنجعلی؟؟

    • پدرام

      وزیر وبچش وداوران نقش پررنگ تری داشتند.

    • بدون نام

      نقشی که مسعود جون و داوری داشتند رو هیچ کس نداشت.خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج