اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۲۰۱۱
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

طعنه بنگر به سهمیه نگرفتن استقلال

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اول فصل خیلی از بازیکنان و تیم‌ها می‌گفتند می‌خواهند ۳،۴ جام بگیرند اما سهمیه هم نگرفتند.

خبرگزاری تسنیم: محسن بنگر در مورد نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر عنوان کرد: خدا را شکر فصل را خوب تمام کردیم. اگر مشکلات به این صورت وجود نداشت می‌توانستیم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: خوشحالم از اینکه تیم‌هایی مانند تراکتورسازی و سپاهان فوتبال پاکی را به نمایش گذاشتند، البته من دیگر بازی‌ها را ندیدم اما با این نتایج حتماً تمام تیم‌های لیگ پاک بازی کردند. استقلال خوزستان هم خیلی مردانه و جوانمردانه مقابل ما بازی کرد.

بنگر در واکنش به این مسئله که قرار است مشکلات پرسپولیس توسط رویانیان حل شود، اظهار داشت: فعلاً که از پول خبری نیست ولی می‌گویند مشکلات حل می‌شود. انشاالله که رویانیان بتواند این مشکلات را حل کند.

وی درباره قهرمانی فولاد در لیگ برتر، تصریح کرد: به باشگاه فولاد و هواداران خونگرم اهوازی این قهرمانی را تبریک می‌گویم. قهرمانی در لیگ حق فولاد بود چون فوتبال خوبی ارائه می‌دادند.

بنگر در مورد عدم دعوتش شدنش به اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی، تاکید کرد: دعوت بازیکن به تیم ملی سلیقه‌‌ای است، آنهایی که به تیم ملی دعوت شدند حتماً بهتر از من بودند. مردم در این مورد می‌توانند بهترین قضاوت را داشته باشند.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل بعد قراردادش را با این تیم تمدید می‌کند، گفت: اگر مشکلات حل شود قطعاً در پرسپولیس می‌مانم اما اگر قرار باشد شرایط مانند این فصل باشد کار سخت می‌شود. منظورم از مشکلات, پول نیست. یکی از آن شرایط حضور دایی در پرسپولیس است چون در این مدت او فقط به فکر ما بود.

بنگر در خصوص کری‌خوانی بین هواداران پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: لیگ تمام شده و جایگاه تیم‌ها مشخص است و نیازی به کری خواندن نیست. اول فصل خیلی از بازیکنان و تیم‌ها می‌گفتند می‌خواهند ۳،۴ جام بگیرند اما سهمیه هم نگرفتند. بد نیست مصاحبه‌های ابتدای فصل بعضی‌ها را بخوانید تا متوجه این موضوع شوید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی

      لیاقت تمرین با توپ آسیا را به همه لنگی های عزیز تبریک میگوییم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیدن فنس اسیا حسرت کل تاجیا

    • Jocker

      با اين قرارداد هاي ميلياردي و خرج هاي اقاي رويانيان جاي تعجب چرا پرسپليس قهرمان نشد.خلعتبري ميناليد كه اقا ما شب عيدي شرمنده خانواده شديم ماشيني كه به ما دادن سند نخورده به اسممون ولي استقلالي ها ...
      نظر من اينه بازيكنان استقلال خيلي با غيرتند كه با اين وضعيت به بودن تو استقلال تا اخر فصل ادامه دادند
      بعد ٦ سال متوالي در اسيا استقلال نتونست بره اسيا اين رو يكي به بنگر حالي كنه كه اون زمان ايشون به فكر جام ولايت بود
      به هر حال، ارزوي موفقيت براي تمام تيم هاي ايران در اسيا مخصوصا پرسپليس

      پاسخ ها

      • پیام کل هوادارای پرسپولیس

        شما طریقه صحیح نوشتن پرسپولیس رو یاد بگیر بعد در موردش نظر بده. مثلا شما که آسیا رفتید و هر سال از گروهتون بالا نیومدید خوبه. یا امسال که آبرو ایران رو بردید.

    • بدون نام

      بنگر جون یادت بیاد کی بودی و با بذل و بخشش همشهری محترمت از بیت المال که حالا 70میلیاد تومن بدهی بالا آورده و امروز فرداست که مثل بعضیا فرار کنه ، بازم به هیچی نرسیدی و همونی هستی که با آشنا بازی اومدی پرسپولیس ، پس بهتره بخوابی و با برف سال بعد بیای

    • بدون نام

      اگه شهر شلوغ باشه قورباغه هفت تیر کش می شه نمی دونم چرا نظر قبلیم چاپ نشده ولی بازم میگم اونموقع که حرف از سه چهار جام بود حرفی از غش و تشنج و سکته نبود همه فک می کردن مسابقات سالم برگزار خواهد شد در ضمن برین تو اسیا ببینیم چه گلی بسرمون می زنین اونجا که دیگه داورها ازتون حساب نمی برن چش قشنگ شاد باشین ولی اینقدر قمپوز در نکنین همه می فهمین چقد ندید بدیدین آره داش

    • حمید لک

      آقای بنگر نازنین
      استقلال امسال دو سره تو بازی های آسیایی بود و بازیکنای ملی پوش زیادی هم داشت که از اول فصل تا حالا 5 تا از بازیکنای اصلی تیمش جدا شدند و بازیکانیی مثل آندو و بیک زاده و خسرو هر کدوم بیشتر از ده هفته با استقلال نبودند ،میانگین سنی بالای تیم که بماند دیگر ...خلاصه کنم برات اینکه که شما جای ما بودید الان هشتم هم نمیشدین ولی ما تا هفته آخر امیدمون از شما برای قهرمانی بیشتر بود ...
      راستی حالا که رفتین آسیا بد نیست بدونی پروازهای خارجی دیگه تو فرورگاه مهر آباد نیست بله رفته فرودگاه امام خخخخخخخخ

    • سعید

      آسیا رفتن پرسپولیس ها مثل جام جهانی هر 4 سال یکباره!مالدیو هم همین قدر هزینه میکرد سهمیه میگرفت!والا!
      یادش رفته بخاطر پول تمرین نکردن!!!!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج