۱۰۲۰۱۴۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

واکنش پرسپولیس به درخواست برای بخشش قرارداد ۷ بازیکن

سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: از هفت بازیکن تیم خواسته شده ۳۰ درصد از آپشن‌ها و پاداش های شان را ببخشند و درخواست برای بخشش ۴۰ درصد از مبلغ قراردادشان کذب است.

خبرگزاری فارس: علیرضا اشرف در گفت و گویی درباره بحث درخواست سرپرست باشگاه پرسپولیس از هفت بازیکن این تیم برای بخشش ۴۰ درصد از طلب خود اظهار داشت: برخی از بازیکنان پرسپولیس بخشی از مبلغ، آپشن‌های قرارداد فصل های قبل و مقداری از پاداش های خود را طلب دارند که این موضوع مربوط به دوران مدیریت افراد قبلی است.

وی افزود: مهدی رسول پناه مدتی قبل با این بازیکنان نشستی داشته و درباره این موضوع صحبت کرد. قرار شد آنها هم با درک شرایط باشگاه به خاطر وضعیت خاص پرسپولیس و پرونده های خارجی که داریم، هر کدام ۳۰ درصد از آپشن ها و پاداش های باقی مانده شان را تخفیف بدهند که آنها هم قبول کردند.

سرپرست مدیریت روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: این بحث که سرپرست باشگاه به این نفرات بگوید ۴۰ درصد از قراردادتان را نگیرید کذب محض است و هیچ باشگاهی چنین کاری نمی کند.

اشرف افزود: مشخص نیست برخی کانال های تلگرامی روی چه اساسی کار می کنند و هر روز شایعاتی به وجود می آورند. به نظر من تمام این مسائل خط دهی و برنامه ریزی شده است برای اینکه تمرکز پرسپولیس را بگیرند.

وی ادامه داد: اکنون که پرسپولیس قهرمان شده و همه مسائل خوب پیش می رود برخی می خواهند با این مباحث جزئی و بزرگ کردن چیزی که وجود ندارد تمرکز تیم و مدیریت باشگاه را به هم بزنند.

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس توضیح داد: برای افراد حاشیه ساز که به سطحی ترین مسائل روی می آورند، متاسف هستیم و اصل داستان همین است که من گفتم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سطحی ترین مسائل!؟ بازیکن که با فرد قرارداد نمیبنده،با باشگاه قرارداد میبنده،وظیفته که پولشونو بدی بعد از این همه قهرمانی، نه اینکه بگی بیاین طلبتونو ببخشین، بعد از یکی دو سال با این تورم به اندازه کافی ضرر کردن از اینکه به موقع حقشونو ندادین!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج