۱۰۲۰۱۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

صادقيان: فعلا فقط به جام‌جهاني فکر مي‌کنم

از امروز تنها به جام جهاني فکر مي‌کنم، مي‌خواهم در ليست کي‌روش در برزيل باشم و اين موضوع يکي از آرزوهاي فوتبالي من است، البته خيلي دوست دارم در سه ديدار جام جهاني مقابل بزرگان فوتبال دنيا قرار بگيرم که ان‌شاءالله به اين هدف دومم هم مي‌رسم.

خبرگزاری فارس: پيام صادقيان ابتدا در خصوص سال جديد اظهار داشت: خداراشکر سال به خوبي براي ما تمام شد، فرازونشيب زيادي داشتيم و سختي زيادي را تحمل کرديم اما در کل بچه‌ها نشان دادند که بسيار باغيرت و جنگجو هستند.

از امروز تنها به جام جهاني فکر مي‌کنم، مي‌خواهم در ليست کي‌روش در برزيل باشم و اين موضوع يکي از آرزوهاي فوتبالي من است، البته خيلي دوست دارم در سه ديدار جام جهاني مقابل بزرگان فوتبال دنيا قرار بگيرم که ان‌شاءالله به اين هدف دومم هم مي‌رسم.

صادقيان: فعلا فقط به جام‌جهاني فکر مي‌کنم

صادقيان ادامه داد: متاسفانه بايد اين را بگويم برخي‌ها شايد دوست نداشتند ما قهرمان شويم به همين دليل ما را اذيت کردند الان هم متاسفانه بچه‌ها نمي‌دانند با چه کسي بايد صحبت کنند که اين اصلا خوب نيست. مسئولين اگر مي‌خواهند پرسپوليس فصل آينده در آسيا زنگ تفريح نشود بايد هرچه زودتر به خود بيايند و اين تيم را از اين شرايط خارج کنند.

وي در مورد بازي با استقلال صنعتي نيز گفت: کارمان سخت بود مي‌خواستيم خاطره تلخ اهواز را فراموش کنيم که با گرفتن سهميه آسيا همه سختي‌ها را فراموش کرديم اما ما لياقت قهرماني داشتيم، نشد اما شايد نخواستند که ما به اين مقام برسيم ولي باز هم خداراشکر نايب‌قهرماني پس از مدت‌ها بد نبود ما پس از مدت‌ها به آسيا رفتيم و حالا هواداران مي‌توانند با خيال راحت شعرهاي مخصوص خود را بخوانند، من اين موفقيت را به پرسپوليس و همه پرسپوليسي‌ها و مخصوصا هواداراني که ما را تحمل کردند تقديم مي‌کنم.

صادقيان در پاسخ به سوالي که آيا از هواداران ناراحتي يا خير گفت: وقتي به ما گفتند بي‌غيرت دلم آشفته شد باور کنيد قلبم گرفت، همه به ما نگفتند بي‌غيرت اما بعضي‌ها که عاشق پرسپوليس نبودند به ما گفتند بي‌غيرت، اميدوارم حالا شاهد اشتباه‌شان باشند. چون آنهايي که به ما مي‌گفتند بي‌غيرت هيچکدام از مشکلات ما را و دردهاي بچه‌ها را نمي‌دانستند به نظرم يک جوري اين هواداران را شرمنده کرديم و به قول معروف همانطور که گفتم روسياه شدند. بچه‌هاي ما نشان دادند با غيرت‌ترين فوتباليست‌هاي ايران هستند، بدون هيچ و پوچ جنگيدند و حداقل اين بود که آسيا را به مردم هديه دادند.

صادقيان درباره ماندنش در پرسپوليس نيز گفت: فعلا فقط جام جهاني و رويارويي با ستارگان فوتبال دنيا را در ذهن دارم. بايد ببينيم قسمت چيست. همه‌چيز دست خدا است اما در تصميمم عجله نمي‌کنم چون يک‌طوري به پرسپوليس علاقه قلبي پيدا کرده‌ام و سعي خواهم کرد که احساسي تصميم نگيرم، اميدوارم هواداران به من اجازه دهند تا بهترين تصميم زندگي فوتبالي‌ام را بگيرم چون حق اشتباه ندارم اين تصميم مي‌تواند همه‌چيز باشد ولي نام و نشاني آن هنوز مشخص نيست ولي دوست دارم به يکي ديگر از آرزوهاي دنيايي فوتبالم يعني بازي در اروپا برسم.

صادقيان در پايان درباره دعوتش به تيم‌ملي نيز گفت: خيلي خوشحالم که دوباره کي‌روش به من اطمينان کرد و پرسپوليس نمايندگان فراواني در ليست تيم‌ملي دارد از طرف ديگر خوشحالم که با محسن مسلمان در تيم‌ملي بزرگسالان هم‌تيمي شدم و اميدوارم که بتوانم با عملکرد خوب در آفريقاي جنوبي يکي از بازيکنان موثر براي تيم‌ملي باشم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج