۱۰۲۰۷۰۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رومنیگه: تصمیم «فرانس فوتبال» ناعادلانه بود

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ معتقد است مهاجم لهستانی باواریایی‌ها امسال می‌توانست برنده توپ طلا باشد.

خبرگزاری تسنیم: نشریه «فرانس فوتبال» که هر سال جایزه توپ طلا را به بهترین بازیکن سال به انتخاب کارشناسان منتخب اهدا می‌کند، هفته گذشته اعلام کرد امسال به دلیل شرایطی که شیوع ویروس کرونا برای مسابقات فوتبال به وجود آورده، تصمیم گرفته است امسال به جای اهدای توپ طلای به یک فرد، تیم منتخب متشکل از بهترین بازیکنان هر پست را‌ معرفی کند.

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی بایرن مونیخ معتقد است تصمیم برای عدم اهدای توپ طلا در سال ۲۰۲۰ تصمیم عادلانه‌ای نیست چرا که روبرت لواندوفسکی آنقدر در فصل ۲۰-۲۰۱۹ خوب بوده که بتواند توپ طلا را از آن خود کند. این مهاجم لهستانی این فصل در تمامی رقابت‌ها ۵۱ گل برای باواریایی‌ها به ثمر رساند و بهترین فصل دوران حرفه‌ای‌اش را رقم زد و به بایرن هم برای فتح بوندس‌لیگا و جام حدفی آلمان کمک کرد.

رومنیگه در یک کنفرانس خبری گفت: من بر این باورم که لواندوفسکی فصلی شگفت‌انگیز داشته است که این شاید بهترین فصل دوران حرفه‌ای‌اش باشد. متأسفانه «فرانس فوتبال» مراسم توپ طلای امسال را لغو کرد که ما از این بابت خوشحال نیستیم. به اعتقاد ما این تصمیمی ناعادلانه نه‌تنها برای بایرن، بلکه برای لواندوفسکی هم بود که ممکن بود این جایزه را از آن خود کند.

وی افزود: من بر این باورم که خیلی مهم است که وقتی به غیر از لیگ فرانسه، لیگ‌های دیگر فصل نیمه‌تمام خود را به پایان بردند، باید جایزه توپ طلا به بهترین بازیکن جهان داده شود. به اعتقاد من در این شرایط روبرت لواندوفسکی شانس خوبی برای کسب اولین توپ طلای دوران حرفه‌ای‌اش را داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج