۱۰۲۰۷۱۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فرهاد چگونه نزد شاگردانش هم محبوب شد؟

سرمربی جوان استقلال رابطه گرم و صمیمانه ای با شاگردانش دارد.

ورزش سه: یکی از موضوعاتی که در استقلال تحت نظر فرهاد مجیدی کاملا به چشم می آید، رفاقت و رابطه صمیمانه او با بازیکنان است. مجیدی که مدت زیادی از شروع مربیگری اش نمی گذرد، طی هفته های گذشته فشارهای زیادی را به خاطر نتایج نه چندان خوب استقلال تحمل کرد اما بازیکنان استقلال دست از حمایت او برنداشتند و نتیجه این اتحاد به برد شب گذشته مقابل پارس جنوبی جم ختم شد.

مجیدی در بازی با پارس جنوبی یکبار دیگر رفاقتش با شاگردان خود را به نمایش گذاشت. نمونه های زیادی از این موضوع می شد در بازی دیشب یافت کرد که بارز ترین آنها بعد از شادی گل اول بود. در روزی که شایعه شده بود علی کریمی با سرمربی تیم شان اختلاف دارد، او بعد از گل سریعا خود را به کنار زمین رساند تا گل را به مجیدی تقدیم کند و در این بین احترام نظامی سرمربی آبی ها به مهندس استقلالی ها در نوع خود قابل توجه بود.

فرهاد چگونه نزد شاگردانش هم محبوب شد؟

مجیدی بعد از این اتفاق شادی جالبی با وریا غفوری کاپیتان مقتدر تیمش در ورزشگاه جم به نمایش گذاشت و از او خواست تا تیمش را به سمت جلو هدایت کند و در مسیر پیروزی قرار بدهد. فرهاد حتی بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی نیز به داخل زمین رفت و از تک تک بازیکنان استقلال بابت عملکردشان تشکر کرد و به آنها خسته نباشید گفت.

سرمربی استقلال در بازی های گذشته نیز بارها از دوستی خودش و شاگردانش پرده برداشته است. به عنوان نمونه در بازی با نفت آبادان وقتی ارسلان مطهری می خواست به زمین برود از روی سکوها از او خواست که کمکش کند و مطهری نیز چند دقیقه بعد با یک استارت دیدنی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

بی تردیداین همدلی و اتحادی که میان بازیکنان و کادرفنی استقلال وجود دارد در بازی های آینده به کمک آبی ها خواهد آمد و می تواند این تیم را در مسیر موفقیت های بعدی قرار بدهد.

فرهاد چگونه نزد شاگردانش هم محبوب شد؟

فرهاد چگونه نزد شاگردانش هم محبوب شد؟

فرهاد چگونه نزد شاگردانش هم محبوب شد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج