۱۰۲۰۸۱۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آتش‌سوزی گسترده در ارتفاعات مهارلو

فرماندار شهرستان سروستان گفت: ارتفاعات مهارلو و دوبنه از ساعتی پیش دچار آتش‌سوزی و تاکنون حدود ۱۰ هزار هکتار آن درگیر حریق شده است.

ایسنا: فرماندار شهرستان سروستان گفت: ارتفاعات مهارلو و دوبنه از ساعتی پیش دچار آتش‌سوزی و تاکنون حدود ۱۰ هزار هکتار آن درگیر حریق شده است.

محسن پورزارعی عصر سه‌شنبه ۷ مرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: شعله‌های آتش از ظهر امروز به جان مراتع و پوشش گیاهی در ارتفاعات مهارلو و دوبنه افتاده و همچنان عرصه‌های طبیعی در آتش می‌سوزد که گستردگی محدوده آن بسیار زیاد اعلام شده است.

او با بیان اینکه سطح آتش‌سوزی گسترده است و نیروهای مردمی و امدادی در تلاش برای مهار این آتش هستند در حال حاضر درخواست نیرو از شهرستان‌های خرامه و کوار داریم، افزود: برای مهار کامل آتش نیاز به بالگرد داریم که از مدیریت بحران درخواست کرده‌ایم.

پورزارعی با بیان اینکه نیمی از آتش مهار شده است، ادامه داد: در حال حاضر حدود ۱۰ هزار هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی طعمه حریق شده است.

اوبا بیان اینکه هنوز علت بروز حادثه مشخص نشده است، عنوان کرد: آتش با توجه به نزدیکی به دکل مخابراتی شیراز و محل سایت زباله شیراز خیلی خطرناک است و مثل انبار باروت می‌ماند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز نیز در این باره بیان کرد: چند دستگاه خودروی سبک و سنگین اطفا حریق و همچنین اعزام تیم عملیات ویژه سازمان آتش نشانی شیراز به محل حادثه اعزام شدند.


محمدهادی قانع افزود: این حادثه در مجاورت تپه تلوزیون ارتفاعات تفیهان و مجاورت سایت برمشور رخ داده است که تیم های امدادی برای جلوگیری از وقوع حادثه به همراه واحدهای آبرسان در سایت مستقر شدند.

به گزارش ایسنا، اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج