۱۰۲۰۸۷۴
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

موضع کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره کنکور

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه برگزاری کنکور برای شرکت‌کنندگان یا برگزارکنندگان آن چه در ایاب و ذهاب، حمل‌ونقل و چه در زمان برگزاری کنکور ریسک و تهدید به دنبال داشته باشد طبیعتآ نباید برگزار شود.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اخیراً شایعه‌ای مطرح کرده‌اند که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نسبت به موضوع کنکور موضع گرفته و برخلاف کمیسیون‌های آموزش و بهداشت و همچنین وزارت بهداشت که مخالف برگزاری کنکور هستند، موافق برگزاری کنکور بوده و این کمیسیون اعلام کرده است که از لحاظ امنیتی برگزاری کنکور بررسی شده و مانعی ندارد.

وی ضمن رد ادعای مذکور مبنی بر اعلام موضع کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره برگزاری کنکور عنوان کرد: ما اصلاً در این رابطه نه طرف مشورت بودیم و نه موضعی داشته‌ایم و نه حتی بحثی از سوی اعضا مطرح شده است و هیچگونه اظهارنظری در این خصوص نکرده‌ایم چرا که متصدی این مسئله دولت، وزارت بهداشت، وزارت علوم و کمیسیون‌های آموزش و بهداشت است.

موضع کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره کنکور

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: موضوع برگزاری کنکور یا عدم آن در حیطه کاری کمیسیون نبوده است چرا که امنیت این مسئله در نظر گرفتن سلامت افراد است که در این میان ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت و همچنین کمیسیون‌های آموزش و بهداشت باید در این خصوص تصمیم بگیرند لذا در حیطه ورود ما نبوده است و ما هم طرف مشورت نبودیم و هیچ اظهارنظری تاکنون در این خصوص نداشته‌ایم.

این نماینده مجلس مطالب کذب مطرح شده از سوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص کنکور را شایعه، دروغ و خلاف واقع خواند.

ذوالنور ضمن بیان ارزیابی خود از موضوع برگزاری کنکور در موعد مقرر یا تعویق آن بیان کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا، وزارت بهداشت، کمیسیون‌های آموزش و بهداشت باید دقیقاً همه جوانب این موضوع را بسنجند.

وی افزود: چنانچه برگزاری کنکور، ریسک بالا و تهدیداتی برای شرکت‌کنندگان یا برگزارکنندگان کنکور چه در موضوع ایاب و ذهاب و رفت‌وآمدها و چه درباره حمل‌ونقل و برگزاری آزمون داشته باشد طبیعتاً نباید هیچ کنکوری برگزار شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خاتمه اعلام کرد که طبیعتاً نظر ما درباره عدم برگزاری کنکور نظر کمیسیون است و اعضای این کمیسیون نیز با بنده هم‌نظر هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      # تعویق کنکور

    • بدون نام

      اگر امنیت ملی را در جنگ و اعتراض خلاصه کنید به درد نمی خورد شاید هیچوقت جنگی و یا مسئله امنیتی مد نظر پیش نیاید آنگاه شما ۴ سال فقط بخور و بخواب

    • بدون نام

      درچندروزبارعایت فاصله اجتماعی باسوالات متفاوت،کنکوراجراشود!

    • بدون نام

      کنکور برگزار نشه اونوقت تکلیف داوطلبان چی میشه؟ بعد از این همه درس خوندن و استرس باید چکار کنن؟ قبولی دانشگاه به چه صورت خواهد شد که حق کسی ضایع نشه؟ طوری نشه که هر کس آشنا و پارتی داشت رشته خوب قبول بشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط سوابق تحصیلی و مصاحبه .
        مثل تمام دنیا .

    • بدون نام

      تعویق کنکور تا بهبودی نسبی شرایط

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج