جاباما
۱۰۲۱۱۲۹
۳ نظر
۵۰۱۳
۳ نظر
۵۰۱۳
پ

اپراتور‌های همراه اخطار دوم را هم گرفتند

به گفته رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پس از برگزاری دادگاه رسیدگی به تخلف گرانفروشی اپراتور‌های تلفن همراه، طبق روال پروانه، اخطار دومی برای اپراتور‌های متخلف صادر شده و در صورت ادامه تخلف، کاهش مدت پروانه اعمال خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: به گفته رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پس از برگزاری دادگاه رسیدگی به تخلف گرانفروشی اپراتورهای تلفن همراه، طبق روال پروانه، اخطار دومی برای اپراتورهای متخلف صادر شده و در صورت ادامه تخلف، کاهش مدت پروانه اعمال خواهد شد.

از نیمه تیرماه سال جاری، کاربران در فضای مجازی از افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی در اپراتورهای همراه خبر داده و اعتراض کردند. این موضوع منجر به واکنش حسین فلاح جوشقانی -رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی- شد که اعلام کرد بالابردن قیمت اینترنت همراه بدون هماهنگی با رگولاتوری تخلف بوده و برخورد قانونی با اپراتورها آغاز شده است.

محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - نیز با بیان اینکه اپراتورها بدون رعایت قوانین و با تبانی تعرفه بسته‌های اینترنتی را افزایش دادند، اعلام کرد که به اپراتورها اخطار داده شده و آنها نیز باید در این خصوص ترتیب اثر دهند، در غیر این صورت وارد کمیته جرائم می‌شوند.

با پایان یافتن مهلتی که به اپراتورها داده شده بود، فلاح جوشقانی از ابلاغ جریمه دو میلیارد تومانی به اپراتورها خبر داد و گفت: جریمه نقدی قدم اول برای برخورد با تخلف صورت گرفته است و در صورت استمرار این مساله، قطعا روال‌های دیگر را در پیش خواهیم گرفت. تعلیق، کاهش مدت اعتبار پروانه و مواردی از این دست، مصوبه‌های قانونی است که می‌توانیم با استناد به آن‌ها تخلفات را پیگیری کنیم.

به گفته او، بسته‌های اینترنتی یک ماهه تا سه ماهه جزو بسته‌های پر مخاطب هستند و ۸۰ درصد مردم از این نوع بسته‌ها استفاده می‌کنند، اما این بسته‌ها به یکباره از دسترس خارج شدند و اپراتورهای تلفن همراه هنوز آنها را برای خرید بازنگردانده‌اند.

در این راستا فلاح جوشقانی امروز نیز در توییتر نوشت: دو روز قبل، دادگاه رسیدگی به تخلف گرانفروشی اپراتورهای تلفن همراه، در تعزیرات حکومتی، برگزار شد و منتظر صدور حکم هستیم. طبق روال پروانه، اخطار دوم هم برای اپراتورهای متخلف صادر شده و در صورت ادامه تخلف، کاهش مدت پروانه را اعمال خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روزگار تنهایی

      صد تا اخطار بده کو گوش شنواااا

    • بدون نام

      خدا لعنتشون کنه اصلا بسته نیست بخریم نت همراه اول همرو برداشته

    • بدون نام

      حالا این اخطارها چه دردی از مردم دوا میکنه؟ به جایش بسته های قبلی را برگردونید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج