۱۰۲۱۱۳۲
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

انتخاب «ساعی» موجب افتخار تکواندوی ایران است

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو با بیان اینکه انتخاب «هادی ساعی» به‌عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک موجب افتخار است، گفت: امیدوارم مجوز برگزاری اردو‌های ما با رعایت پرتکول‌های بهداشتی صادر شود چراکه قشر ورزشکار نیز از آحاد جامعه جدا نیستند.

خبرگزای ایرنا: رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو با بیان اینکه انتخاب‌ «هادی ساعی» به‌عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک موجب افتخار است، گفت: امیدوارم مجوز برگزاری اردوهای ما با رعایت پرتکول‌های بهداشتی صادر شود چراکه قشر ورزشکار نیز از آحاد جامعه جدا نیستند.

«آرش فرهادیان» اظهار داشت: در ابتدای به ساعی تبریک می‌گویم. او به‌عنوان پرافتخارترین ورزشکار ایران در المپیک، موجب افتخار جامعه این رشته است. وی مدیرفنی تیم ملی تکواندوی ایران است و امیدوارم در پست جدید نیز سبب خیر بوده و شاهد موفقیت‌های بیشترش باشیم.

فرهادیان در خصوص خبر برگزاری قطعی المپیک در سال آینده، گفت: این مساله انگیزه هوگوپوشان را افزایش داده است. المپین های ما با جدیت بیشتری کار را دنبال می‌کنند و هفته آینده مجددا دیداری با آنها خواهیم داشت و به شدت پیگیر برگزاری اردوها هستیم.

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو ابراز داشت: حالا که خبر برگزاری المپیک اعلام شده، بهتر است وزارت ورزش هم نگاه متفاوتی داشته باشد تا بتوانیم با رعایت پرتکول‌های بهداشتی، اردوها را آغاز کنیم. مربیان برنامه کوتاه مدت و بلند مدت دارند تا ورزشکاران بتوانند به سطح آمادگی مطلوب رسیده تا در المپیک نتیجه مناسبی کسب کنیم.

وی با اشاره به تیم تکواندوی زنان نیز، گفت: در این بخش باید در مسابقات گزینشی شرکت کنیم و شانس کسب دو سهمیه وجود دارد. منتظر صدور مجوز هستیم تا نفرات دارای شانس به اردو دعوت شوند. همچنین در پاراتکواندو هم دو سهمیه پارالمپیک توکیو را داریم و آنها امید زیادی به کسب مدال دارند و نیاز است تا تمرینات آنان با رعایت پرتکول‌های بهداشتی آغاز شود.

فرهادیان ادامه داد: امید این است تا این دوستان و افرادی که در ستادملی مبارزه با کرونا هستند، پرتکولی را طراحی کنند که ورزشکاران از فعالیت‌ها عقب نمانند. بسیاری از فعالیت‌های شغلی در کشور به حالت عادی بازگشته و نمی شود فقط ورزشکاران محدود شوند. می‌توان با رعایت بهداشت کامل، تمرینات را آغاز کرد.

وی در خصوص مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان که طبق اعلام فدراسیون جهانی باید مهرماه در بلغارستان برگزار شود، عنوان کرد: منتظر تصمیم نهایی فدراسیون جهانی برای لغو یا برگزاری مسابقات هستیم. البته فدراسیون جهانی از کشورها نظر خواهی کرد که اکثرا خواستار لغو شده‌اند. مسابقات نوجوانان در اوزان زیادی برگزار می‌شود و حضور کشورها با تعداد نفرات بالا؛ بسیار خطرناک است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حیف که آدم چاپلوسی هستن و به نرخ روز نون میخورن. با توهین به دیگران و خودشیرینی داره خودشو بالا میکشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج