۱۰۲۱۴۹۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بزیک: قهرمانی پرسپولیس حرف و حدیثی ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این قهرمانی حرف و حدیثی ندارد و پرسپولیس شایسته قهرمانی بود.

خبرگزاری میزان: ادموند بزیک، مهاجم سابق سپاهان و پرسپولیس با اشاره به اهمیت ثبات مدیریتی در فوتبال اظهار داشت: ثبات مدیریت در موفقیت یک تیم تاثیرگذار است، اما در این مدت تمام تیم به خوبی مدیریت شد و فکر می‌کنم نگرش بازیکنان در چند سال اخیر عوض شده و به شخصیت مد نظر تیمی رسیده‌اند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم ثبات بازیکن و عدم تغییرات هم باعث شده پرسپولیس در چند سال اخیر مقتدرانه قهرمان فوتبال ایران شود و همین ثبات هم این تیم را تا فینال آسیا بُرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این قهرمانی حرف و حدیثی ندارد و پرسپولیس شایسته قهرمانی بود؛ این حرف‌ها را کسانی می‌زنند که عادت دارند ضعف‌های خود را نادیده بگیرند و مسیر را به اشتباه می‌روند. بازیکنان با برنامه و هدف در مدت تمرینات و مسابقات بازی کردند و مزد زحمات خود را با قهرمانی زود هنگام به دست آوردند، اما هدف آنها باید زدن رکورد در لیگ و خوب بازی کردن در ادامه مسابقات باشد. البته فکر کنم سایر تیم‌ها در این مدت به دنبال حاشیه‌سازی بودند.

بزیک خاطرنشان کرد: هوادران پرسپولیس در این چند سال از تیم حمایت خوبی انجام دادند و مزد زحمات بازیکنان و حمایت از تیم را با قهرمانی در چند سال دیدید؛ امیدواریم باز هم در ادامه بازی‌ها بخصوص برای فصل آینده حمایت‌ها را به هر شکلی از تیم صورت دهند چون خیلی‌ها به دنبال این هستند که پرسپولیس را به حاشیه ببرند تا فصل آینده تیم ناکام شود. امیدوارم سرژیک تیموریان بازیکن بزرگ و بااخلاق فوتبال کشورمان هم هر چه زودتر سلامتی‌اش را به دست آورد و به شرایط مساعد قبلی بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج