جاباما
۱۰۲۱۸۵۶
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

واکنش مداحان به سخنان رهبری درباره محرم

مداحان معروف کشورمان، پس از بیانات رهبر معظم انقلاب، بر پیروی از این رهنمودها و به‌کار بردن توصیه‌ها و معیارهای بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در برگزاری مراسم سوگواری محرم، تاکید کردند.

نور نیوز : مداحان معروف کشورمان، پس از بیانات رهبر معظم انقلاب، بر پیروی از این رهنمودها و به‌کار بردن توصیه‌ها و معیارهای بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در برگزاری مراسم سوگواری محرم، تاکید کردند.

رهبر معظم انقلاب امروز در سخنان خود به مناسبت عید سعید قربان فرمودند: «همه سوگواران حسینی، هیاتها و مداحان موظفند به هرچه ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام می‌کند، عمل کنند.»

برخی از مداحان معروف، به این سخنان واکنش نشان دادند که در زیر می‌خوانید:

میثم مطیعی: سلامت مردم بیش از دیگران، برای هیاتی‌ها مهم است. ما تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا برای محرم هستیم؛ اما یک حرف بزنید، نه که نهاد «آ» صبح یک چیز بگوید، ظهر نهاد «ب» یک چیز، عصر همه خلاف هم!

سیدمجید بنی‌فاطمه: رهبر عزیزتر از جان ما؛ فرمایش حضرتعالی پیرامون چگونگی پاسداشت عزای حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و تعظیم شعایر حسینی، مطابق معمول، فصل‌الخطاب است. ما نیز دست اطاعت و ادب بر سینه گذاشته و در جمیع امور گوش به فرمان جنابتان خواهیم بود.

سیدرضا نریمانی: سلامت مردم برای ما خیلی خیلی مهم و واجب است، از طرفی ما تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم، فقط چند نکته باید مدنظر قرار گرفته شود. اولا حتما از متخصصین استفاده شود. ثانیا هرچه زودتر شرایط و پروتکل‌های محرم را اعلام کنید. ثالثا اگر تصمیمی گرفته و اعلام شد، به هیچ عنوان تغییر نکند.

محمدرضا بذری: بیانات امروز حضرت آقا در مورد ‎عزاداری محرم بار دیگر به ما گوشزد کرد که بچه شیعه امام‌ حسینی، باید نماد عقلانیت باشد. هیات‌ها می‌توانند امسال و در شرایط ‎کرونا با ابتکار خود، الگویی جدید برای برگزاری تجمعات در شرایط بحرانی، به جامعه جهانی ارائه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      محرم به عزای حسین گریستند خوب است . اما بعد از آن به عزای نزدیکان گریستند فاجعه است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج