جاباما
۱۰۲۱۹۸۸
۶ نظر
۵۰۱۲
۶ نظر
۵۰۱۲
پ

حواشی جدید یار غار احمدی‌نژاد به کجا رسید؟

حمید بقایی، یکی از نزدیک‌ترین چهره‌ها به محمود احمدی‌نژاد و معاون دولت‌های نهم و دهم این روزها درست به اندازه رئیس دولت مهرورزان جنجال‌آفرین است.

روزنامه اعتماد: حمید بقایی، یکی از نزدیک‌ترین چهره‌ها به محمود احمدی‌نژاد و معاون دولت‌های نهم و دهم این روزها درست به اندازه رئیس دولت مهرورزان جنجال‌آفرین است.

حمید بقایی، یکی از نزدیک‌ترین چهره‌ها به محمود احمدی‌نژاد و معاون دولت‌های نهم و دهم این روزها درست به اندازه رییس دولت مهرورزان جنجال‌آفرین است. روزی وکیلش شایعات منتشر شده درباره سفر او به خارج کشور را تکذیب می‌کند و روز دیگر او به‌ دلیل انتشار همان مطالب در روزنامه‌ای اصلاح‌طلب درحالی به دفتر آن روزنامه هجوم می‌برد که همزمان یاران مجازی‌اش علیه خبرنگاران و منتقدان این اقدام، قشون‌کشی می‌کنند. اینها اما تنها بخشی از حواشی پیرامون بقایی است.

او که حالا با توجه به حکم محکومیتش باید در زندان روزگار بگذراند به ‌دلیل مشکلات جسمی و روانی خارج از زندان است و حالا در شرایطی وکیلش خبر از بستری شدن دوباره او می‌دهد که چند و چون ماجرا و جزییات این مساله اعلام نشده است؛ همچون ماجرای بستری شدنش در سال ۹۸ که درنهایت مشخص نشد کی و چگونه موجبات مرخصی‌اش را فراهم آورد.

ماجرا از آن قرار است که مهران عبدالله‌پور، وکیل مدافع حمید بقایی پنجشنبه در اظهاراتی که پایگاه خبری تحلیلی انصاف نیوز آن را منتشر کرد، خبر از بستری شدن موکلش داد و درباره چرایی این مهم گفت که «آقای بقایی به علت بیماری اعصابی که دارد و به ‌دلیل حاد شدن مشکلات عصبی در مدت یکی، دو هفته اخیر از روز گذشته در یکی از بیمارستان‌های اعصاب تهران بستری شد و هنوز مشخص نیست چه زمانی از بیمارستان مرخص شود.» پس از عبدالله‌پور نوبت به احمدرضا بقایی، فرزند حمید بقایی رسید تا پس از مدت‌ها به توییتر بازگشته و با انتشار تصویری از پدرش در تخت بیمارستان بنویسد:«پدرم براثر فشار عصبی دیگر بار در بیمارستان بستری شده است. در این روز عرفه و روز شهادت حضرت مسلم‌بن‌عقیل برای همه مظلومان و بیماران به‌ ویژه پدر عزیزم دعا کنید.»

همین خبر کوتاه و البته بدون جزییات تکمیلی کافی بود تا موجی از واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی ایجاد شود و حامیان نه چندان کم ‌تعداد احمدی‌نژاد را که مدت‌هاست به انتقاد از قوه قضاییه جمهوری اسلامی می‌پردازند، بار دیگر به ‌سوی گلایه از سیاست‌های این نهاد انتصابی در جمهوری اسلامی بسیج کند. در این میان اما اصلاح‌طلبان نیز به ‌جای سکوت در قبال بستری شدن بقایی در بیمارستان یا یادآوری اقدامات او علیه این جریان سیاسی و فعالانش برای او آرزوی سلامتی کردند.

چنانکه عبدالله مومنی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر در همین رابطه با انتقاد از برخی افراد که با تیترها و مطالب توهین‌آمیز به استقبال خبر بستری شدن معاون احمدی‌نژاد رفته بودند، نوشت:«آنچه مایه شگفتی و اندوه است، برخی به نام اصلاح‌طلب؛ با الحاق «روانی» به مصاحبه وکیل به ‌دنبال تحقیر ایشان(بقایی) بوده و تصریحا شادمانی خود را اعلام کردند؟! مصلح کسی است که از رنج و مرارت هیچ انسانی خشنود نشود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اشکال بزرگ اینجاست ملت نمیداند بقایی مجرم است یا بیگناه .
      والبته وقتی با خلق شخصیت های بی مایه و بزرگ کردن الکی انها دست میزنید اینگونه میشود احمدی نژاد کسی نبود چه رسد به بقایی

      پاسخ ها

      • عرفان

        شما مقام و قدرت و ثروت را باعث منزلت میدانید برای همین احمدی نژاد و بقایی برایتان کسی نیستند .تجدید نظر کنید

    • رضامالدینی

      خجالت بکشید ازجون بقایی چی میخواهید دولت احمدی نژاد نزد خیلی ازمردم محبوبیت داره.

    • حسن

      این بقایی همه را سرکار گذاشته است من نمیدانم چرا باید به اینچور آدمها رو بدهند الان دیگر نمیتواند حرفی بزنید هم خلافکاره وهم زور گو هر روز با یک بهانه مرخصی بیمارستان خوابیدن چیزی نیست چون یک دکتر آشنا داشته باشد میخوابد پول هم آنقدر دارد که تمام شدنی نیست با بیمارستان خوابیدن اعصاب خوب نمیشود همان قرصها همه جا میتواند بخورود آن با این کارها میخواهد
      بگوید من شما را سرکار گذاشتم

    • بدون نام

      از مشائی چه خبر انگار اونو تو آب نمک خوابوندن برای زمان انتخابات که بیاد به میدون ویه مقدار به عنوان ضربه گیر احمدی نژاد عمل کنه

    • جعفر عبافروش

      ارزش نظر دادن برایتان نیست...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج