۱۰۲۲۲۱۴
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

موسوی: با اعتراضات کارگران همراه خواهم شد!

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: در هفته جاری به صورت جدی موضوع هفت تپه را در مجلس مطرح و پیگیری خواهیم کرد و اگر این پیگیری‌ها نتیجه ندهد، ما نمایندگان در کنار کارگران هفت تپه در اعتراضات مقابل فرمانداری شوش شرکت خواهیم کرد.

خبرگزاری دانشجو: سیدنظام‌الدین موسوی، عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جلسه ای با حضور نمایندگان کارگری شرکت هفت تپه و فرماندار شوش در فرمانداری این شهرستان، گفت: امروز به وضوح متوجه شدیم که کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، بیش از آنکه برای خود و وضعیتشان دل بسوزانند، برای شرکت و میزان تولید شکر آن دل می‌سوزانند و همین موضوع باعث می‌شود که هفت تپه به دغدغه ما نمایندگان هم تبدیل شود.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در هفته جاری به صورت جدی موضوع هفت تپه را در مجلس شورای اسلامی مطرح و پیگیری خواهیم کرد. طبق بررسی‌هایی که انجام دادیم، اولویت با پرداخت حقوق‌های معوق کارگران شرکت است و این موضوع را پیش از همه بررسی می‌کنیم تا زودتر این مشکل مرتفع شود.

موسوی: با اعتراضات کارگران همراه خواهم شد!

موسوی ادامه داد: موضوع دومی که به پیگیری آن خواهیم پرداخت، مربوط به بازگشت به کار کارگران اخراجی است که عفو شده اند و این مسئله را از اداره کار پیگیری خواهیم کرد تا زمینه را برای بازگشت به کار آنان فراهم کنیم.

وی بیان کرد: مسئله سوم سطح زیر کشت شرکت هفت تپه و میزان تولید شکر آن است و این موضوع را نیز به جد پیگیری می‌کنیم چرا که هفت تپه سرمایه‌ای ملی است و با از بین رفتن تولید آن، سرمایه ملی از بین می‌رود و باید آن را حفظ کنیم.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تجدید نظر در واگذاری شرکت موضوع دیگری است که به طور دقیق به بررسی آن خواهیم پرداخت. آنچه مسلم است، کارفرمای فعلی شرکت هفت تپه اهلیت ندارد و باید خلع ید شود.

وی گفت: از تمامی ظرفیت‌ها برای حل این مسائل و مشکلات استفاده خواهیم کرد و در صحن علنی مجلس شورای اسلامی این موضوعات مطرح و بررسی خواهند شد و از مسئولان محلی و کشوری مربوطه و چند نفر از نمایندگان کارگران برای حضور در این جلسه در مجلس دعوت خواهیم کرد. به طور دقیق به بررسی وضعیت واگذاری شرکت و مطالبات کارگران خواهیم پرداخت.

موسوی خاطرنشان کرد: قطعا این موضوعات را پیگیری خواهیم کرد و این گفته‌ها در حد وعده نیستند. اگر این پیگیری‌ها نتیجه ندهند، ما نمایندگان مجلس در کنار کارگران هفت تپه در اعتراضات مقابل فرمانداری شوش شرکت خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر هفت تپه کار کند دوستان چطور کشتی کشتی شکر وارد بکنند

    • بدون نام

      این گوی این میدان ببینیم چقد اهل عمل کردن به وعدهاتون هستید

    • بدون نام

      اولا غلط کردن کارخانه را واکذار کردن دوما غلط می کنند پول کارگر را پرداخت نمی کنند ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج