۱۰۲۲۲۹۱
۸ نظر
۵۰۱۴
۸ نظر
۵۰۱۴
پ

مردانی: به جای شله‌زرد، ماسک، نذری بدهید

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به نذورات مختلفی که برخی افراد در ماه محرم پخش می‌کنند، تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم امسال به جای نذری‌های متداولی مانند آش و شله‌زرد و... نذر ماسک کنند و به افراد مختلف ماسک بدهند.

ایسنا: دکتر مسعود مردانی، عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه ما هرچه داریم از محرم و صفر است، گفت: اگر محرم نباشد اصلا ما هم نیستیم، همگی باید در این عزا شرکت کنیم؛ اما محرم امسال مانند گذشته نیست و بخاطر شیوع کرونا شرایط متفاوت هست و باید نکاتی را درباره آن مدنظر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ما هر عاملی که منجر به ایجاد تجمع شود، گردش ویروس کرونا را در جامعه تسهیل کرده و موجب افزایش موارد ابتلا و بستری در بیمارستان و اشغال تخت‌های ویژه و مرگ و میر می شود را مناسب نمی‌دانیم، افزود: از مردم می‌خواهیم مسائل بهداشتی و بویژه فاصله‌گذاری فیزیکی را رعایت کنند و محرم امسال هر خانه یک حسینیه باشد و از طریق رادیو و تلویزیون و رعایت مسایل بهداشتی و روش‌هایی که باعث انتقال بیماری نشود، عزاداری امام حسین را انجام دهند.

وی با اشاره به نذورات مختلفی که برخی افراد در این ماه پخش می‌کنند، تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم به جای نذری‌های متداولی مانند آش و شله زرد و... نذر ماسک کنند و به افراد مختلف ماسک بدهند. اکنون اگر کسی میخواهد ثواب کند بهتر است به ایستگاه‌های مترو برود و به هرکسی که یک بلیط مترو خرید یک ماسک رایگان بدهد.

این متخصص بیماری‌های عفونی در عین حال گفت که دسته های عزارداری خیابانی هم در این شرایط کرونا توصیه نمی شود؛ چراکه فاصله گذاری اجتماعی در این نوع اجتماع رعایت نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلیم خوب

    • Amir sheikhi

      همه جوره از مردم فقیر و بینوا توقع کمک دارن ، آنوقت نقش دولت این وسط چیه فقط بخور بخور و اختلاس دیگه نه...

    • بدون نام

      خداوندبه حق نزدیک شدن ماه عاشورا ملت اسلام را از این بلا دور بنما

    • محمد رضا بختیار

      قربونت برم می توانید توضیح بدهید که کمک هایی که چین و روسیه فرستادند در کجا توزیع شد جالبه ملت ماسک ۴هزارتومانی تا ۲۰هزارتومانی باید خریداری کنند و نذرش کنند که مسئولین در جهت خودنمایی به افغانستان و عراق و سوریه کمک کنند!!!

    • بی نام

      دولت همین کار بکنه نذرش قبول

    • ماوشما

      بخداقسم هیچ ماسکی پیدانمی شودکه نذری بدهیم همه رابه دلالهامی فروشند، امیداست هم فروشنده به دلال و هم خوددلال، لال بشوند. آمین

    • هانا

      تو صف صندوق تره بار ی خانمی میگفت از بس به این محرومین کمک غذایی کردن که برا ی ی سالشون بسه بعضیههاشوون دوره افتادن ومیفروشن میگن ما به پول بیشتر نیاز داریم تا غذا
      مگه ما چقدر روغن و برنج ووووووو مصرف میکنیم

    • بدون نام

      به نظرم هر چیزی باید با زمانه خودش هماهنگ باشد. مثلا الان ماسک و دستکش و یا جیره خشک نذری بدهیم خیلی بهتر از مواد غذایی هست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج