جاباما
۱۰۲۲۸۵۳
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

۹ بازیکن آرسنال در فهرست اخراجی‌های آرتتا

سرمربی تیم فوتبال آرسنال آماده فروش ۹ بازیکنی است که در فهرست مهره‌های مازاد او قرار دارند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه سان، میکل آرتتا قصد خانه‌ تکانی در فصل نقل‌وانتقالات را دارد. به نظر او ۹ تن از بازیکنان فعلی تیم آرسنال برای فصل آینده به کار آرسنال نخواهند آمد و باشگاه باید در تابستان امسال آنها را بفروشد تا از درآمد فروش‌شان بودجه کافی برای خرید بازیکنان جدید کسب کند.

آرتتا پس از کسب مقام قهرمانی جام حذفی با شکست ۲ بر یک چلسی در فینال این رقابت‌ها، حالا کسب نتایجی بهتر در لیگ برتر را در دستور کار قرار داده است. او که در اواسط فصل جاری جانشین اونای امری شد، نتوانست در لیگ برتر تیمش را به رده‌ای بهتر از هشتمی برساند هرچند به لطف قهرمانی در جام حذفی، مردان او از کسب سهمیه لیگ اروپا محروم نشدند.

با قهرمانی در جام حذفی، آرتتای ۳۸ ساله، درآمدی ۳۰ میلیون پوندی را برای آرسنالی‌ها تضمین کرد و حالا او امیدوار است که بودجه‌اش برای خرید مهره‌های جدید با فروش بازیکنان مازاد افزایش پیدا کند.

طبق گزارش نشریه دیلی‌میل، در فهرست ۹ نفره بازیکنانی که آرتتا به باشگاه برای فروش‌شان چراغ سبز نشان داده است، سه تن از بازیکنان ترکیب اصلی آرسنال مقابل چلسی هم حضور دارند.

الکساندر لاکازت مهاجم فرانسوی توپچی‌ها در صدر این فهرست قرار دارد و آرتتا امیدوار است که برای او پیشنهاد قابل قبول به دست آرسنال برسد. اُفت آمار گلزنی لاکازت به تنها ۱۰ مورد در این فصل سبب شد که آرتتا در مقاطعی از فصل ادی انکتیا را به وی ترجیح دهد و از اعتمادش به این بازیکن جوان نتیجه هم گرفت.

هکتور بیرین دفاع راست اسپانیایی آرسنال هم دیگر بازیکنی است که امکان جدایی او از آرسنال در این فصل وجود دارد. اخیراً از یوونتوس، اینتر و سویا به‌عنوان مشتریان احتمالی این بازیکن یاد شده است.

راب هلدینگ مدافع میانی تیم و شکودران موستافی، سئاد کولاسیناک، سوکراتیس پاپاستاتوپولوس، لوکاس توریرا، هنریک مخیتاریان (بازیکنی که به صورت قرضی در رم بازی می‌کند)، متئو گوندوزی و سرانجام مسعوت اوزیل (بازیکنی که پرداخت حقوق ۳۵۰ هزار پوند در هفته‌ای وی هزینه سنگینی روی دست باشگاه گذاشته است) سایر بازیکنانی هستند که دیگر به کار آرتتا نمی‌‌آیند.

آرتتا همچنین خواهان تمدید قرارداد دنی سبایوس است، چرا که هموطن او در این فصل به خصوص در هفته‌های پایانی عملکرد خوبی ارائه کرد. تحقق این هدف اما به نظر رئال مادرید به‌عنوان باشگاه اصلی سبایوس بستگی دارد. توماس پارتی از اتلتیکومادرید و فیلیپه کوتینیو از بارسلونا هم دو بازیکن دیگری هستند که آرتتا امیدوار است مدیران آرسنال در پنجره نقل‌وانتقالات امسال برای تقویت تیم جذب کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا اس اس

      من موندم چرا داوید لوئیز و رد نمیکنه داوید سیلوارو بیاره

    • عدنان

      بیرین میاد یووه لاکازت میاد اینتر گندوزی میاد بارسا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج