۱۰۲۳۰۷۳
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

مجیدی ۲ فینال دیگر پیش‌رو دارد

استقلال پنج‌شنبه بازی حساسی با شهرخودرو در مشهد دارد و بلافاصله دوشنبه با سپاهان در جام حذفی پیکار می‌کند. در واقع ۲ فینال حساس دیگر پیش روی مجیدی است

خبرورزشی: فرهاد مجیدی برای اینکه نشان بدهد بردن سپاهان و قلعه‌نویی چقدر برایش مهم بود، به هر بازیکن استقلال ۲۰۰ دلار پاداش داد! از مدت‌ها قبل همه می‌گفتند مجیدی اگر قلعه‌نویی را ببرد، هم جایگاه خودش را روی نیمکت استقلال مستحکم‌تر می‌کند و هم مانع بازگشت امیر به استقلال می‌شود. مجیدی و شاگردانش در حالی سپاهان را بردند که بیش از یک نیمه ۱۰ نفره بازی کردند و این مسئله ارزش کار آن‌ها را بیشتر کرد.

استقلال البته در بازی رفت و در اصفهان بیشتر از تهران مستحق پیروزی بود، ولی به هر حال شنبه‌شب برد ارزشمندی را دشت کرد و با همین برد شانس بسیار بهتری برای کسب سهمیه آسیا و نایب‌قهرمانی لیگ برتر به دست آورد. با تمام این اوضاع مجیدی حتماً می‌داند بازی هنوز تمام نشده و جدال مهم‌تر استقلال با سپاهان در نیمه‌نهایی جام حذفی باقی مانده است، دیداری که می‌تواند سرنوشت استقلال و سپاهان و مجیدی و قلعه‌نویی را عوض کند. استقلالی‌ها حتماً باید آن بازی را هم ببرند تا به نیمه‌نهایی جام حذفی برسند و سپاهان را هم از گردونه رقابت حذف کنند. البته شرایط کلی استقلال این روز‌ها بهتر از سپاهانی است که آشکارا افت کرده و نتیجه نمی‌گیرد.

سپاهان از روزی که مقابل پرسپولیس حاضر نشد، دیگر نتوانست آن صلابت گذشته را نشان بدهد. بعد از آن بازی تابش مدیرعامل سپاهان را استعفا دادند و بحث جدایی قلعه‌نویی در پایان فصل رسانه‌ای شد. از آن روز به بعد بود که کانال‌های هواداری و روزنامه‌های اصفهان با قلعه‌نویی زاویه پیدا کردند و خلاصه سپاهان تا امروز کمر راست نکرده و البته فرصت قهرمانی را هم از دست داد و شاید نایب‌قهرمانی را هم از دست بدهد.

استقلال پنج‌شنبه بازی حساسی با شهرخودرو در مشهد دارد و بلافاصله دوشنبه با سپاهان در جام حذفی پیکار می‌کند. در واقع ۲ فینال حساس دیگر پیش روی مجیدی است و اگر سپاهان را ببرد، ۲ فینال دیگر هم در جام حذفی پیش‌رو خواهد داشت. با این حساب فرهاد حتماً می‌داند برای جشن گرفتن زود است. او برخوردی حرفه‌ای با مهدی قایدی داشت و با رفتاری پدرانه او را به آینده امیدوار کرد، اما باید فکری هم برای خط دفاعی شکننده استقلال و افت بازیکنانی، چون وریا غفوری و فرشید اسماعیلی بکند که این دومی خودش هم یادش نیست آخرین بار کی برای استقلال گل زده یا پاس گل داده است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سهراب

      نگران نباشه فرهاد خان، با کمیته داوران تخته گاز میرن تا فتح جام حذفی. از امسال قول گرفتن بابت هر قهرمانی پرسپولیس یه چیزی هم به استقلالی‌ها بدن. آخه حسرت تا کی؟ با خودشون میگن ما که اینهمه آدم تو کمیته های مختلف داریم و حمایت میشیم اگه تو زمین نشد از بیرون چرا کمک نگیریم.

      پاسخ ها

      • احمد حیدری

        لنگی بدبخت شما تا فینال اومدین اصلا با کی بازی کردین ؟؟؟خخهخخ سلطانی فر

      • م‌ج

        معلومه ک امتیاز مفت ب کدوم تیم حکومنی میدن اکثر بازیا دراوردن براش

    • بدون نام

      آقای پرسپولیسی شما دیگه از کمک گرفتن از داوران و عوامل پشت پرده چیزی نگو این چند سال ببینید چطوری جام گرفتید صدای دوستان خودتون هم درآمده بعد از عوض شدن وزیر و پسر ایشون ببینیم چکار میکنید شب دراز است و قلندر بیدار یا حق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بااین همه لطف داوری در حق کیسه ، بازم تیم دوم پایتخت پانزده امتیاز از سرورش عقبه!خخخخخخ۶۶۶۶۶۶

      • بدون نام

        چقدر شما کیسه کشها پر رو هستید لطف میکنی یه نمونه از حمایتها رو شرح بدی فقط حرف مفت بابا تموم عالم دیدن سر سپاهان رو چه جوری بریدند

    • محمدمهدی محمدی

      واقعاخجالت داره داوری که دکتره بیژن بی وجدان روزروشن ...

    • جعفر

      پرسپولیس و استقلال اگه فدراسیون فوتبال و کمیته داوری حمایتشون نکنن به لیگ یک سقوط میکنن
      یادشون باشه این عناوین نتیجه زحمتشون نیست نتیجه لطفی کله فدراسیون و داوری که بهشون میکنه

    • بدون نام

      نه اینکه این فینال رو تو بردی مرد حسابی یه حمله نداشتی و کاملا ناشیانه و شانسی بردی اگه داوری نباشه دو بازی بعدی را حتما میبازی کاملا مشخص که دارن زوری میارنتون بالا تا دهن هوادار رو ببندن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج