۱۰۲۴۰۲۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فکری: باید از تیر دروازه ممنون باشیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:با توجه به تعداد کم نفرات مان و بازیکنان کمی که داریم خستگی در ساق بازیکنان ما مشهود بود.

خبرگزاری فارس: محمود فکری بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: بازی سنگین و یکی از سخت‌ترین مسابقات ما بود. بازیکنان مان با تمام وجود دویدند و جنگیدند، با توجه به تعداد کم نفرات مان و بازیکنان کمی که داریم خستگی در ساق بازیکنان ما مشهود بود.

وی افزود: سپاهان هم تیم خوبی است. در نیمه دوم حریف فشار آورد و تیر دروازه به ما کمک کرد و باید از تیر دروازه ممنون باشیم. بازیکنان ما با عشق و با تمام وجود بازی می‌کنند و این برایم کافی است. نتیجه بازی بعد از این مساله است و از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم.

سرمربی نساجی در مورد اینکه در اواخر مسابقه به داور معترض شد، گفت: می خواستیم سومین تعویض مان را دو بازیکن تعویض کنیم که داوری متوجه نشده بود و می خواستیم بازیکن بلند زن به میدان بفرستیم ولی اشتباه پیش آمد و اولین بار است این اتفاق رخ داده است، اتفاقی که روی نتیجه بازی تاثیری نداشت. تیم داوری خوب قضاوت کرد و فکر نمی کنم تیم سپاهان که بازنده هم بوده از تیم داوری ناراضی باشد. در آخر هم روز ۱۷ مرداد هم به قشر زحمتکش، مظلوم و بی ادعای تبریک می گوییم.

وی با اشاره به روز خبرنگار اظهار داشت: با نبود رسانه ها چه تصویری و چه مکتوب ورزش و فوتبال ما به خوبی انعکاس داده نمی شود اما با بودن خبرنگاران فوتبال و ورزش ما قشنگ تر می شود و برایشان آرزوی سلامتی دارم.

فکری در مورد وضعیت رضا دهقان بازیکن این تیم و اینکه آیا او کرونا دارد گفت: رضا دهقان آسیب دیده از ناحیه همسترینگ است و تا آخر بازی ها دیگر نمی تواند برسد. کرونا ندارد در بازی با فولاد بین نیمه بخاطر مصدومیت تعویض شد و پزشکان هم به او گفتند تا آخر فصل نمی تواند بازی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج