جاباما
۱۰۲۴۵۹۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

دستگیری ۶تروریست داعشی در سلیمانیه عراق

اقلیم کردستان عراق شامگاه شنبه اعلام کرد که ۶ تروریست داعشی تحت تعقیب در عملیات امنیتی در شهر «چمچمال» از توابع استان سلیمانیه دستگیر شدند.

ایرنا: اقلیم کردستان عراق شامگاه شنبه اعلام کرد که ۶ تروریست داعشی تحت تعقیب در عملیات امنیتی در شهر «چمچمال» از توابع استان سلیمانیه دستگیر شدند.

سازمان آسایش اقلیم کردستان عراق در بیانیه ای نوشت که بازداشت شدگان از سال ۲۰۱۴ با داعش بیعت کرده و جنایات بسیاری علیه شهروندان عراقی مرتکب شده اند.

بر اساس این گزارش، نیروهای سازمان آسایش در سلیمانیه اطلاعاتی را در مورد شماری از تروریست های داعش در چمچمال جمع آوری کردند که سعی داشتند با هویت های جعلی در مزارع و باغ های منطقه مشغول به کار شوند.
در این بیانیه آمده است: دستگیری تروریست ها پس از اخذ مجوز قضایی انجام شد و در عملیاتی در ۴ آگوست سال جاری سه تروریست ۲۶، ۲۹ و ۳۰ ساله اهل فلوجه بازداشت شدند.

همچنین نیروهای آسایش در ۵ آگوست در دو عملیات جداگانه، در داخل شهر چمچال سه تروریست داعشی را دستگیر کردند.

در بیانیه سازمان آسایش آمده که دو نفر از این سه بازداشتی۳۱ ساله از ساکنان «محمودیه» در بغداد و سومین نفر نیز ۲۹ ساله اهل پایتخت عراق است.

بنا بر این گزارش، تروریست ها از جنوب عراق وارد اقلیم کردستان شده بودند و قرار بود با همراهی دیگر عناصر داعش برای انجام عملیات تروریستی برنامه ریزی کنند.

در همین حال، وزارت کشور عراق نیز روز شنبه اعلام کرد که سازمان اطلاعات، ۶ تروریست داعشی را در استان «صلاح الدین» در شمال این کشور دستگیر کرده است.

بر پایه گزارش این وزارتخانه، تروریست ها که در عملیات های جداگانه دستگیر شدند از استان کرکوک به صلاح الدین گریخته بودند.

فعالیت بقایای داعش با وجود شکست سال ۲۰۱۷ این گروه تروریستی در بخش هایی از استان های شرقی، شمالی و غربی عراق همچنان به صورت جسته و گریخته ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج