۱۰۲۴۸۹۰
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

داروی لاغری، زن جوان را راهی بیمارستان کرد

رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که با تبلیغ و فروش داروهای لاغری تقلبی کاربر فضای مجازی را راهی بیمارستان کرده بود.

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتا تهران از دستگیری متهمی خبر داد که با تبلیغ و فروش داروهای لاغری تقلبی، کاربر فضای مجازی را راهی بیمارستان کرده بود.

سرهنگ "داود معظمی گودرزی" گفت: چهاردهم تیر خانم ۳۱ ساله ساکن شهرک غرب به پلیس فتا تهران مراجعه و اظهار داشت که در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تبلیغ داروی لاغری مواجه و نظرش را جلب کرد و پس از گفت و گو با مدیر کانال در نهایت داروهای لاغری را سفارش داد که پس از مصرف دارو بلافاصله بیمار شده و به بیمارستان منتقل و چند روز بستری شد.

رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: بر این اساس بررسی موضوع در دستور کار مهندسان پلیس فتا قرار گرفت و در تحقیقات پلیسی صحت خبر تایید و مشخص شد که فردی در شبکه اجتماعی با ایجاد کانالی در حال فروش و توزیع داروهای لاغری است.

این مقام انتظامی بااشاره به اینکه هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد، تصریح کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و کارآگاهان پلیس فتا موفق شدند در یک عملیات پلیسی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی گفت: متهم در پلیس فتا به جرم ارتکابی اعتراف و در بازجوئی های اولیه به نداشتن اطلاعات تخصصی در حرفه پزشکی اقرار و اظهار داشت که مغازه عطاری دارد.

رئیس پلیس فتا اظهار داشت: هرگونه فروش اقلام دارویی در فضای مجازی ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

این مقام سایبری اشاره کرد: کاربران فضای مجازی اقلام دارویی خود را صرفا از داروخانه ها و مراکزی که مورد تائید سازمان غذا و دارو است، تهیه کنند تا سلامت خود و خانواده شان با مخاطره نیفتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج