۱۰۲۴۹۴۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بیانیه پایانی کنفرانس بین‌المللی درباره لبنان

در بیانیه پایانی "کنفرانس حمایت بین‌المللی از بیروت و ملت لبنان" آمده است: جامعه جهانی و دوستان نزدیک لبنان و شرکایش هرگز ملت این کشور را تنها نخواهند گذاشت.

خبرگزاری ایسنا: در بیانیه پایانی "کنفرانس حمایت بین‌المللی از بیروت و ملت لبنان" آمده است: جامعه جهانی و دوستان نزدیک لبنان و شرکایش هرگز ملت این کشور را تنها نخواهند گذاشت.

به نقل از سایت النشره، در این بیانیه اشاره شده است: انفجار بیروت که این شهر را در قلب آن هدف گرفت به منزله شوکی برای کل ملت لبنان، دوستان‌ و شرکایشان در خارج بود.

در این بیانیه تصریح شده است: شرکت کنندگان تصمیم گرفتند با قاطعیت و همبستگی به یاری ملت لبنان و بیروت بپردازند تا نتایج فاجعه چهار اوت را پشت سر بگذارند.

آنها توافق کردند منابع مهمی را در روزها و هفته‌های آتی با هدف پاسخگویی به نیازهای فوری بیروت و ملت لبنان فراهم کنند.

شرکت کنندگان در کنفرانس توافق کردند، کمک‌هایشان سریع، کافی و متناسب با نیازهای ملت لبنان و هماهنگ تحت رهبری سازمان ملل باشد و مستقیما و در نهایت شفافیت و کارآمدی در اختیار ملت لبنان قرار بگیرند.

در این بیانیه تصریح شد: براساس خواست ملت لبنان به تحقیقات بی‌طرف و قابل اعتماد و مستقل در خصوص انفجار بیروت به صورت فوری کمک می‌شود.

شرکت‌کنندگان همچنین از شجاعت قابل توجهی که اولین پاسخ‌دهندگان، کادر پزشکی، تیم‌های تحقیقات، جستجو، امداد و نجات، کل لبنانی‌ها و تیم‌های بین‌المللی برای یاری به زخمی‌ها و قربانیان نشان دادند و نیز تلاش‌های فوق‌العاده صلیب سرخ و دفاع مدنی لبنان تقدیر کردند.

طبق این بیانیه، نیازهای صریحی به صورت خاص در بخش پزشکی و سلامت، آموزش، مواد غذایی و در سطح آماده سازی شهری وجود دارد و این محورها در قالب برنامه‌های کمک‌های فوق‌العاده بین‌المللی در اولویت هستند.

در بیانیه پایانی این کنفرانس تاکید شد: شرکای لبنان آماده حمایت از شکوفایی اقتصادی و مالی این کشور هستند که مستلزم تعهد مقامات لبنانی به انجام سریع اقدامات و اصلاحات است.

در این بیانیه به حجم تعهدات مالی که مطرح شده، اشاره نشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج