۱۰۲۵۱۳۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

پیشنهاد بزرگ در اروپا: معاوضه دیبالا با کروس - ایسکو؟

یک رسانه ایتالیایی مدعی شد رئال مادرید در پیشنهادی بزرگ خواهان جذب پائولو دیبالا در ازای واگذاری کروس یا ایسکو به باشگاه یوونتوس شده است.

ورزش سه: رسانه ایتالیایی Sport Mediaset مدعی شد به اخباری دست پیدا کرده که نشان می دهد باشگاه رئال مادرید در آستانه ارائه یک پیشنهاد بزرگ به یوونتوس است. بر اساس این پیشنهاد بزرگ و خبرساز نقل و انتقالاتی، رئال مادرید به یوونتوس اعلام کرده که حاضر است برای در اختیار گرفتن پائولو دیبالا با خواسته های یووه کنار بیاید و از جمله یکی از دو ستاره خود تونی کروس یا ایسکو را هم در اختیار باشگاه ایتالیایی بگذارد.

بر اساس این گزارش رئال کل ارزش دیبالا را ۱۰۰ میلیون یورو ارزیابی کرده و قصد دارد بخش عمده آن را با واگذاری کروس یا ایسکو پوشش دهد. البته از سوی دیگر ماجرا بعید به نظر می رسد یوونتوس با از دست دادن پائولو دیبالای آرژانتینی موافق باشد.

این رسانه می گوید فلورنتینو پرز بعد از حذف رئال از لیگ قهرمانان به این نتیجه رسیده که دیبالا باید هر طور شده به مادرید منتقل شود. اینکه رئال حاضر شود برای بدست آوردن مهاجم آرژانتینی دو ستاره بزرگ خود یعنی کروس یا ایسکو را از دست بدهد در نوع خود جالب توجه است.

اما همانطور که گفته شد یوونتوس که این روزها در وضعیت پرمخاطره‌ای قرار دارد بعید است به این پیشنهاد فوراً روی خوش نشان دهد. آنها تازه مربی شان را عوض کرده و پیرلو را به این سمت منصوب کرده اند و از طرف دیگر مطمئن نیستند کریستیانو رونالدو فصل آینده را هم با پیراهن این باشگاه بازی خواهد کرد. از دست دادن پائولو دیبالا در این شرایط به هیچ وجه تصمیم ساده ای برای مدیران بیانکونری نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیبالا با ایسکو فرقی نداره.تونی کروس ی مهره کلیدی رئال هست اگه بره کی جاشو پر کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج