۱۰۲۵۱۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تونی: ما یک تیم بوده و به دنبال برد هستیم

سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: فردا در یک روز بزرگ مقابل یک تیم بزرگ بازی خواهیم کرد و امیدوار هستیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و در مسابقات مرحله بعدی حضور داشته باشیم.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: فردا در یک روز بزرگ مقابل یک تیم بزرگ بازی خواهیم کرد و امیدوار هستیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و در مسابقات مرحله بعدی حضور داشته باشیم.

تونی اولیویرا در کنفرانس خبری قبل از دیدار تراکتورسازی تبریز مقابل الاتحاد عربستان اظهار داشت: الاتحاد و تراکتورسازی تیم‌هایی قوی هستند ولی امیدواریم با ارایه بازی خوب ۳ امتیاز را کسب کنیم. خوشحال هستم که دوباره به جده آمده‌ام زیرا مدتی در تیم الاتحاد و در شهر جده بوده و زمانی که دوباره به این شهر آمدم، حس خوبی داشتم.

سرمربی تراکتورسازان درباره تیم الاتحاد بیان کرد: زمانی که گروهبندی تیم‌مان در لیگ قهرمانان آسیا را مشاهده کردم به این نتیجه رسیدم که در گروه سختی حضور داریم. الاتحاد یکی از بهترین تیم‌های گروهمان است؛ چرا که سابقه این تیم نشانگر همه چیز است ولی ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

تونی اولیویرا درباره هواداران تیم الاتحاد عربستان اظهار داشت: شناخت خوبی از هواداران الاتحاد داشته و اعتقاد دارم حضور هواداران در بازی فردا برای تیم ما تاثیر مثبتی خواهد داشت، زیرا بازیکنان ما ثابت کرده‌اند در دیدارهایی که هواداران زیادی در استادیوم حضور دارند، بازی‌های خوبی را ارائه می‌کنند.

سرمربی تراکتورسازی درباره محرومان و مصدومان و تاثیر آنها در بازی فردا گفت: متاسفانه چند بازیکن کلیدی خودمان را در بازی فردا در اختیار نخواهیم داشت ولی سایر بازیکنان تراکتورسازی قدرت خوبی دارند و مطمئنا جای بازیکنانی را که در اختیار نخواهیم داشت، پر خواهند کرد.

وی در پایان بیان کرد: ما یک تیم بوده و به دنبال برد هستیم. سعی داریم با ارایه بازی بهتر همان گونه که در تبریز برنده شدیم در این بازی نیز ۳ امتیاز را کسب کرده و از زمین مسابقه با پیروزی خارج شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج