جاباما
۱۰۲۵۵۲۷
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

حناچی به دلیل حادثه پارک لاله تذکر گرفت

عضو شورای شهر تهران با تذکر به حناچی به دلیل فوت پسر نوجوان در پارک لاله گفت:‌ بر اساس سند برنامه پنج‌ساله سوم توسعه شهر تهران، شهرداری مسؤول اصلی حفظ ایمنی فضاهای عمومی شهر است.

خبرگزاری فارس: زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران در تذکری به شهردار درباره مرگ پسر نوجوان در پارک لاله تهران اظهار داشت:‌در سال‌های اخیر شاهد حوادث تلخی از این نمونه در بوستان‌ها و فضاهای عمومی تهران بوده‌ایم.

وی افزود: فوت فاطمه کودک ۵ ساله بر اثر سقوط آب‌نمای پارک کوهسار و فوت کودک ۶ ساله در استادیوم آزادی بر اثر برق‌گرفتگی نمونه‌هایی از حوادث رخ داده در فضاهای عمومی تهران بوده است.

این عضو شورای شهر تهران گفت: همچنین فوت نوجوان ۱۳ ساله در حوضچه بوستان الغدیر، فوت کودک دیگر در بوستان مجاور بیمارستان شهید فهمیده به دلیل برق‌گرفتگی و جانباختن دو عابر پیاده در حادثه واژگونی یک دستگاه جرثقیل در پیاده‌رو نمونه‌های دیگری از حوادث در فضاهای عمومی طی سال‌های اخیر بوده است.

نوری تأکید کرد: در حال حاضر نارسایی در آگاهی و ضعف در تخصیص بودجه کافی برای دستیابی به اهداف مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست وجود دارد که علاوه بر رفع این موضوع باید پایش‌های ادواری از وضعیت بهداشت، ‌ایمنی و محیط زیست فضاهای عمومی انجام گیرد.

وی گفت:‌در سند برنامه پنج‌ساله سوم توسعه شهر تهران، شهرداری مسؤول اصلی حفظ ایمنی در فضاهای عمومی شهر است ولی متأسفانه علیرغم پیگیری مستمر من و سایر اعضای کمیسیون سلامت و محیط زیست همچنین برگزاری جلسات متعدد با شهردار تهران و سایر معاونت‌های مربوطه اقدامات لازم جهت افزایش ایمنی فضاهای عمومی صورت نگرفته است.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: از شهردار تهران درخواست دارم احکام پیش‌بینی شده در برنامه پنج‌ساله سوم در حوزه ایمنی و افزایش تاب‌آوری شهری به ویژه ماده ۸۹ برنامه را که بر بازنگری در ساختار HSE شهرداری تهران تأکید دارد، انجام دهد تا در آینده شاهد تکرار وقوع چنین حوادث تلخی برای شهروندان نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی هیچ کس در این مملکت روی تخصصش سر کار گمارده نمیشه لیسانس روانشناسی میشه مدیر خبرنگار میشه مدید وکسانی که با تجربه وباسواد هستم کنار گزاشته میشن نتیجه اش اینه

    • بدون نام

      دولت بیسواد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج