۱۰۲۵۸۹۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اکران مجدد فیلم‌های فرهادی در سکوت خبری

از روز گذشته شرکت پخش فیلمیران، سه فیلم از آثار اصغر فرهادی را در چند سینما به نمایش درآورده است. این امر بحث‌ها و انتقاداتی را در رسانه‌ها و فضای مجازی موجب شده است.

روزنامه شهروند: از روز گذشته شرکت پخش فیلمیران، سه فیلم از آثار اصغر فرهادی را در چند سینما به نمایش درآورده است. این امر بحث‌ها و انتقاداتی را در رسانه‌ها و فضای مجازی موجب شده است.

اکران مجدد فیلم‌های فرهادی در سکوت خبری

بعد از آغاز اکران مجدد فیلم‌های «درباره الی»، «جدایی نادر از سیمین» و «فروشنده» هر سه به کارگردانی اصغر فرهادی که از شامگاه بیستم مرداد به صورت محدود در چند پردیس سینمایی تهران در برنامه اکران قرار گرفتند، انتقادات زیادی در فضای مجازی منتشر شد که بیشتر بر این اساس بودند که نمایش این آثار درحالی صورت گرفته که در خروجی جلسه روز یکشنبه شورای صنفی نمایش، نامی از این سه فیلم منتشر نشده بود و بعد از آن هم گفته نشد که آیا این نمایش با مصوبه شورا بوده است، یا خیر. در این میان انتشار آماری درباره اکران این سه فیلم پرسش‌ها و تردیدها را درباره دلیل این اقدام افزایش داد. نکته جالب قضیه اینجاست که از نمایش این فیلم‌ها استقبال چندانی هم صورت نگرفته و دو فیلم «جدایی نادر از سیمین» و «فروشنده» در روز گذشته، هرکدام تنها یک بلیت فروخته‌اند.

خبرگزاری صبا در این زمینه با طرح این پرسش که دلیل این اکران مجدد چیست؛ به مسائلی که ممکن است پشت پرده این اکران وجود داشته باشد، اشارات مختصری کرده است. این رسانه خبری با اشاره به اینکه نمایش «درباره الی»، «جدایی نادر از سیمین» و «فروشنده» در پردیس‌های سینمایی کوروش و هروی سنتر اتفاق افتاده که بخشی از سهام آنها متعلق به شرکت فیلمیران، توزیع‌کننده همین فیلم‌هاست؛ در منطق پشت اکران مجدد این سه فیلم در این روزهای کرونازده ابراز تردید کرده و نوشته: آیا واقعا باور کنیم که تنها هدف این بوده که تشویق‌هایی برای حضور بیشتر مردم در دوران رکود اقتصادی سینماها اتفاق بیفتد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج