۱۰۲۵۹۰۹
۳۸ نظر
۵۰۰۴
۳۸ نظر
۵۰۰۴
پ

قایدی: نیازی به گول زدن داور ندارم

بازیکن جوان استقلال گفت: در مورد دعوت من به تیم ملی سرمربی تصمیم می‌گیرد. به شخصه نسبت به این اتفاق خوشبین هستم. چرا که سعی کردم در استقلال خوب باشم و ایده‌های سرمربی را در زمین پیاده کنم.

ورزش سه: برخی از اهالی فوتبال می‌گویند خطا‌هایی که روی مهدی قایدی شکل می‌گیرد و داوران خطای پنالتی اعلام می‌کنند؛ درست نیست.

از مهدی خواستیم ابتدا در این مورد صحبت کند که حرف هایش را این چنین آغاز کرد: «من بیشتر اظهار نظر‌ها را در رسانه‌ها و فضای مجازی دنبال کردم. همه این دیدگاه‌ها برای من قابل احترام است حتی آن‌هایی که می‌گویند من داور را گول می‌زنم. اما من به یک سری از واقعیت‌ها اشاره می‌کنم و قضاوت با مردم. من نیازی به گول زدن داور ندارم چرا که گلزنی بلد هستم. این فصل ۹ گل برای استقلال به ثمر رساندم؛ این برای من افتخار بزرگی است. هر چند به تماشاگران استقلال قول داده بودم که ۱۰ گل می‌زنم که با توجه به فاصله دو هفته‌ای مانده به پایان بازی‌ها تلاش خواهم کرد وعده ام را عملی کنم. البته موفقیت استقلال برای من مهمتر از این چیز‌ها است. پیش از این در دسته اول هم که بازی می‌کردم برای ایرانجوان گل‌های متعددی زده ام و شما می‌توانید آمار گل‌های من را استخراج کنید. مهاجمی که گل زدن بلد است و گل می‌زند نیاز به گول زدن داور ندارد. بعد این کار اصلا کار خوبی نیست و من دوست ندارم در زمین فوتبال کاری انجام بدهم که خوب نباشد و دیگران درباره اش خوب نگویند. در مورد پنالتی ها؛ توجه داشته باشید یک مدافع با یک درصد فشار روی مهاجم حریف خطا می‌کند و یک مدافع با فشار ۱۰۰ درصد. در هر دو صحنه داور بازی را متوقف و خطا اعلام می‌کند. آیا شما می‌توانید بگویید در صحنه‌ای که مدافع با فشار یا هل کم روی مهاجم حریف خطا کرده خطا نبوده؟ خطا - خطا است. چه آهسته رخ دهد و چه با شدت و حدت زیاد. این تقصیر من نیست که جثه من کوچک است و با فشار کمتری به نسبت دیگر مهاجمان سرنگون می‌شوم. من به سرعت در محوطه جریمه حریف به مسیر خود ادامه می‌دهد تا به دروازه بان نزدیک شوم و گل بزنم. در این مسیر وقتی متوقف می‌شوم داور چاره‌ای ندارد که پنالتی اعلام کند.

قایدی در خصوص اینکه با مهدی طارمی مقایسه می‌شود؛ گفت: «لابد برخی می‌خواهند بگویند مهدی طارمی تمارض می‌کند! افتخار من است که با مهدی طارمی مقایسه شوم. او جدا از اینکه همشهری من است بازیکن بزرگی است و من سعی می‌کنم از او یاد بگیرم. مهدی طارمی در پرتغال هم پنالتی‌های زیادی گرفته؛ او آقای گل شده. یعنی چی؟ آیا داوران پرتغالی هم فریب مهدی را می‌خوردند؟ اینطور نیست. شاید قبول کنم پنالتی گرفتن یک هنر است، اما اینکه مهدی طارمی یا من بخواهیم داور را فریب دهیم و پنالتی‌هایی که روی ما رخ می‌دهد پنالتی نیست برایم اصلا قابل قبول نیست. اما این را می‌توانم بپذیرم گاهی مدافع حریف مرتکب یک بی احتیاطی کوچک می‌شود و میزان فشاری که روی مهاجم حریف می‌آورد کم است، اما به هر صورت خطا است و داور پنالتی می‌گیرد.»

از مهاجم استقلال خواستیم در مورد دربی حرف بزند؛ بازی در نیمه نهایی جام حذفی. او دراین باره حرف هایش را این چنین ادامه داد: «پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است. قهرمان لیگ برتر شده و ما بدون شک کار سختی را پیش رو داریم. اما به شخصه از این قرعه استقبال می‌کنم. قهرمانی جام حذفی با شکست پرسپولیس برای ما حلاوت زیادی خواهد داشت. باید برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم و در زمین برای بردن با جان و دل بازی کنیم تا دل تماشاگران شاد شود. ترجیح می‌دهم به جای کری خواندن در زمین با همه توان بازی کنم و با بازی‌ام به استقلال کمک کنم.»

مهدی قایدی در واکنش به این موضوع که به نظر می‌رسد یکی از گزینه‌های اصلی فرهاد مجیدی برای بازی است و زوج شیخ دیاباته و امیر ارسلان مطهری بشمار می‌رود؛ گفت: «این لطف آقا فرهاد است و البته او حتما برای این چینش ایده‌هایی دارد. من هم از بازی در کنار شیخ دیاباته لذت می‌برم و هم امیر ارسلان مطهری و با هر دو مهاجم راحت هستم و چیز‌های زیادی از آن‌ها یاد گرفتم. ما همکاری خوبی با هم داریم. به طوریکه وقتی بهم می‌رسیم خودمان در موقعیت گلزنی نباشیم بهم پاس می‌دهیم. واقعیت این است برای هیچ یک از ما مهم نیست کدام گل می‌زند. مهم موفقیت استقلال است. شاید برخی تصور کنند من از اینکه ۱۰ گل نزده ام ناراحت هستم. اما اصلا اینطور نیست. چیزی که اینروز‌ها حال من را خوب می‌کند این است که استقلال مدعی قهرمانی در جام حذفی بشمار می‌رود و در لیگ برتر هم می‌تواند نایب قهرمان شود که این برای استقلال یک کارنامه فوق العاده به حساب می‌آید.»

و سوال‌های پایانی از مهدی قایدی؛ احمد سعادتمند گفته بود که مهدی قایدی فروشی نیست و هر تیمی او را بخواهد باید ۵ میلیون دلار هزینه کند. آیا پیشنهاد خارجی به دست تو رسیده است؟ مهاجم استقلال در پاسخ به این سوال گفت: «الان به این موضوع فکر نمی‌کنم و تمرکزم روی بازی‌های باقی مانده است؛ چون بازیکن باشگاه استقلال هستم مذاکرات مستقیم با باشگاه استقلال صورت می‌گیرد. تا آنجایی که من اطلاع دارم به خاطر بازی در لیگ قهرمانان آسیا چند پیشنهاد خارجی مطرح شده که باشگاه هم قصد طرح آن را در پایان فصل دارد. حرفی که مدیر عامل باشگاه استقلال زده به خاطر رعایت شان بازیکن استقلال بوده که من تشکر می‌کنم؛ و من نمی‌توانم روی خودم قیمت بگذارم، اما دوست دارم اگر روزی به یک تیم خارجی رفتم باشگاه استقلال هم از این جابجایی سود ببرد.»

و آیا مهدی قایدی تصور می‌کند با این عملکرد به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود؟ مهدی به این سوال این چنین پاسخ داد: «در مورد دعوت من به تیم ملی سرمربی تصمیم می‌گیرد. به شخصه نسبت به این اتفاق خوشبین هستم. چرا که سعی کردم در استقلال خوب باشم و ایده‌های سرمربی را در زمین پیاده کنم. من در تیم ملی جوانان در جام جهانی بازی کردم و همراه تیم امید در مقدماتی المپیک هم حاضر بودم و به خوبی می‌دانم حضور در اردوی تیم ملی و بازی برای تیم ملی چه حس و حالی دارد. برای دعوت به اردوی تیم ملی لحظه شماری می‌کنم و اگر این اتفاق رخ ندهد آنقدر برای استقلال خوب بازی خواهم کرد تا در نهایت به اردوی تیم ملی دعوت شوم. می‌خواهم یک سری حرف‌ها هم علاوه بر پاسخ به این سوال بگویم؛ ابتدا از آقا فرهاد تشکر می‌کنم به خاطر اعتمادی که به من کرده؛ من در حد و اندازه‌ای نیستم که در مورد ایشان صحبت کنم، اما به عنوان یک هوادار استقلال می‌گویم تیم نیاز به آرامش و فرصت دارد. آینده استقلال را با آقا فرهاد روشن می‌بینم. از همه هم تیمی هایم که در جریان بازی با پاس‌های خود من را صاحب موقعیت می‌کنند هم تشکر می‌کنم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sepehr tajpoor

      بابا تویکی دیگه ببندش همین مونده بود که تو حرف بزنی

    • امیر فتحی

      اره اصلا تو نیاز نداری،ولی دستور از بالاست که خودت رو بندازی،بقیه با عوامل باند،بابا مسعودتونه....

    • قلب آبی

      باشوی عزیز تودر قلب دریادلان آبی هستی

    • ممدی

      شما نیاز نداری باشگاه لجنت نیاز داره تا بتونه با دروغ و دغل یه جام برای طرفدارای هوچیگرش بیاره

      پاسخ ها

      • جنوبی

        کاربر عزیز مهدی قایدی آینده فوتبال جهانه چرا شما لنگیا معرفت ندارین

      • حسن مردانه

        انشالله دست شون همونطور که از جام لیگ کوتاه مونده از جام حذفی هم کوتاه می مونه

      • بدون نام

        بازیکنی که هیچ استعدادی نداره چرا به این دغل بازیها فقط نیاز داره برا همین تو تیم امید که داورها گول نمی خوردند در حد هیچ بود این بی شرفی ها فقط تو ایران مصرف داره

      • بدون نام

        والله وقتی تو یک ادم و کشتی و الان راست راست راه میری‌ مشخص دیگه گول زدن داور که اصلا به چشت نمیاد

      • فری

        اره مثله جام اسنپی
        یا پوکر فساد
        یا فینال اسیا با پول

      • اسمان ابی

        لجن تیم شماست که پنج ساله به لطف بابا مسعودتون قهرمان میشه....اگه واقعا فکرمیکنید تیمتون قهرمانه....یه بارهم شده برید تواسیا عرض اندام کنید....

      • بدون نام

        ممدی بر اعصابت مسلط باش وخونسردیت حفظ کن ومواظب سلامتیت باش یوقت پس نیوفتی...آرام..آرام

      • مهرداد آبادانی 4

        توی بورس برای بالا بردن ارزش نداشته کیسه احتیاج به یک قهرمانی دارن همین و بس
        #پوکر سوزش
        #سهمیه فساد

      • درسا یه تاجی.

        مثل باشگاه لنگه

      • امیر

        تا انجایی که همه ایران دروغ و دغل و هوچیگری و جعل و دزدی فقط لایق منفورترین تیم ایران لنگ و طرفدارانش هسن

      • بدون نام

        دقیقا اصالت باشگاهتون توی ادبیاتت موج میزنه.

      • ایرانی

        معلوم که نیازی نیست براتون درمیارن
        تنها تیمی که با وار در ابتدای فصل مشکل داشت کیسه بود

      • استقلال

        اگه میسوزه پمادهست بدم خدمتتون

    • بدون نام

      عمو برو با اون پاهای پرانتزید

    • بدون نام

      تیم ملی جای آدمای باشرفه نه دغل باز

    • نامی

      دیگه نمیخواد گندتو توجیه کنی !

    • m.gh

      اخه تو که با یه فوت میخوری زمین دیگه چی میگی دومرتبه داور رو گول زدی که ناداوری به دادتون رسید اگه داور همون اول کارت بهت داده بود بازم این کارو میکردی؟ما طرفدارای سپاهان به تیممون افتخارمیکنیم که سربلند از جام حذفی خداحافظی کرد جامی که با داوری و وزارتی بگیری جام نیست

    • س.ا

      اتفاقا خودتون و باشگاهتون از بس عقده ای و غیر حرفه ای هستین خیلی نیاز دارین به خریدن داورها و پارتی و مافیا بازی،شما نه بازی بلدین نه از درست بازی کردن چیزی بلدین!!

    • بدون نام

      خفه شو نیم وحبی همه کارشناسا میگن تمارض کردی .حتما همه چرت میگن وتوی بادمجون راست میگی.

    • مل مل

      توخفه برو به اون پیروانی بگو فرش بزاره سرجاش زشت اون فرش مال باشگاه لجنتون که اشتباهی اومده بود مدال استوکس بدزدچشمش به فرش رختکن افتاد بیچارها بزار سمساری بزنم انقدر فرش بدم بهتون شاید این دزدی کنار بزار

    • بدون نام

      راستی میگی نیاز نداری ولی استق لالتون نیاز مبرم دارا که داوران بنفعشون بگیره.

    • بدون نام

      تمام ایران میدونند کدام تیم غرق در لجنه

    • بی نام

      دروغ دغل را تو وامثال تو می گویند

    • سهراب

      والله راست میگه نیازی به گول زدن داور نداره. داور اومده بازی رو در بیاره. حالا اینجوری نشد به جور دیگه. تازه وسط زمین هم خطا بشه داور میتونه اعلام پنالتی کنه. داور دیگه ممکنه اشتباه کنه که جزء بازیه.

    • بدون نام

      زارررت، زارررت، جوجه توهم پا درآوردی چندکیلوته؟ برو دنبال پروندت

    • بدون نام

      خب معلومه نیازی نیست،داوران خودشون کارشون رو میکنن...زحمت نکش تو اش وپت...

    • بدون نام

      شما برو اول دل شکسته اون مادر را هنوز قلبش برای فرزند ش خون است بدست بیار که بدون گواهینامه پشت فرمان نشستی بعد صبحت صداقت کن

    • محمد

      شما برو تو محوطه خودت وبنداز دیگه کار نداشته باش

    • علی

      از علپور یاد گرفته

    • علی

      لنگی یزیدی لطفا ساکت ! چهارساله بابامسعود و حسن کلیدساز دارن بهتون جام میدن . انصاف ندارین حداقل شرف داشته باشین!

    • علی

      سایت برترین ها ، بنظر میرسه لنگی است و بیشتر نظرات لنگیا را نشون میده . متاسفم براتون که حرفه ای نیستین

    • بدون نام

      آره دیگه آدم میكشی پولشو میدی خودتو زمین میزنی داور اخطارو به حریف میده ازتو گلتر مهاجم نداریم

    • رمضی

      تو که عددی نیستی جوجه اردک زشت .داورها کارشون را با حمایت وزیر خوب انجام میدن

    • میثم

      به چی نیاز داری بگو برات اوکی کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج