جاباما
۱۰۲۶۱۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اتلتیکو - لایپزیگ مصاف شگفتی‌سازان

مصاف دو تیم شگفتی‌ساز این فصل لیگ قهرمانان از جذابیت خاصی برخوردار خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: مصاف دو تیم شگفتی‌ساز این فصل لیگ قهرمانان از جذابیت خاصی برخوردار خواهد بود.

در ادامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا لایپزیگ و اتلتیکومادرید دو تیم شگفتی ساز این فصل از رقابت‌ها برابر هم قرار خواهند گرفت.

کمتر کسی تصور می‌کرد اتلتیکومادرید بتواند از پس لیورپول قهرمان دوره قبل لیگ قهرمانان اروپا بربیاید ولی شاگردان دیگو سیمئونه دست به کار بزرگی زدند و لیورپول بدون آلیسون را شکست دهد و به جمع هشت تیم برتر صعود کرد.

در طرف مقابل لایپزیگ نیز توانست در مرحله قبل یک تیم انگلیسی دیگر و اتفاقا همچون لیورپول فینالیست دوره قبل لیگ قهرمانان یعنی تاتنهام را مغلوب کند و به این مرحله صعود کند.

دیدار این دو تیم در ورزشگاه ژوزه آلوالاده برگزار می شود. آن هم در شرایطی که ۵ ماه از آخرین بازی دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا سپری می شود و در این مدت لایپزیگ بهترین گلزن خود یعنی تیمو ورنر را از دست داد و این بازیکن راهی چلسی شد.

اتلتیکومادرید در شرایط خوبی پای به این مسابقه می گذارد. آن‌ها ۱۸ بازی بدون باخت را سپری کردند و امیدوار هستند برابر لایپزیگ نیز این آمار خود را افزایش دهند. اتلتیکو همواره برابر تیم‌های آلمانی در لیگ قهرمانان اروپا رکورد خوبی داشته است و توانسته با برتری مقابل بایر لورکوزن و بایرن مونیخ در دوره های قبل به مراحل بعدی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

تیم ژولیان ناگلزمن نیز به مانند اتلتیکومادرید در رده سوم جدول لیگ خود قرار گرفت. لایپزیگ در ۱۵ بازی پایانی فصل فقط یک باخت آن هم برابر بوروسیادورتموند داشت. آن‌ها بعد از صدرنشینی در گروه خود در مجموع دو دیدار رفت و برگشت ۴ بر صفر تاتنهام را مغلوب کردند و اکنون آماده تاریخ سازی هستند. تیم او در این فصل لیگ قهرمانان چنین کلین شیت داشته است و در دور قبلی نیز دروازه این تیم باز نشد و قطعا اتلتیکو با حضور آلوارو موراتا در نوک خط حمله کار آسانی برای باز کردن دروازه تیم آلمانی نخواهد داشت.

آنخل کوریا و سیم ورسالیکو دو بازیکن اتلتیکومادرید به دلیل مثبت شدن تست کرونا در قرنطینه هستند و جایی در این دیدار نخواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج