۱۰۲۶۷۴۸
۸ نظر
۵۰۱۴
۸ نظر
۵۰۱۴
پ

آثار قتل در جسد «سها رضانژاد» دیده نشد

پزشکی قانونی پس از انجام آزمایش «دی‌ان‌ای» روی جسد کشف شده در ارتفاعات کردکوی، جسد را متعلق به سها رضانژاد، دختر طبیعت گرد تهرانی اعلام کرد.

روزنامه ایران نوشت: پزشکی قانونی پس از انجام آزمایش «دی‌ان‌ای» روی جسد کشف شده در ارتفاعات کردکوی، جسد را متعلق به سها رضانژاد، دختر طبیعت گرد تهرانی اعلام کرد.

هادی عزیززاده، دادستان عمومی و انقلاب کردکوی در تشریح این خبر گفت: با توجه به اینکه جسد کشف شده به‌علت گذشت زمان دچار فساد نعشی شده بود باوجود برخی از متعلقات، امکان شناسایی چهره و معاینه ظاهری بدن وجود نداشت به‌همین خاطر دستور انجام آزمایش «دی‌ان‌ای» صادر شد و از پدر و مادر سها نمونه دریافت و پس از مطابقت با «دی‌ان‌ای» جسد کشف شده پزشکی قانونی اعلام کرد جسد متعلق به سها رضانژاد است.دادستان کردکوی ادامه داد: البته درباره علت مرگ این دختر جوان نیز آزمایش‌هایی انجام و به آزمایشگاه پزشکی قانونی ارسال شده است که اعلام نتایج آن زمان بیشتری می‌برد.به ‌گزارش دادگستری گلستان، عزیززاده با بیان اینکه تحقیقات در این پرونده ادامه دارد، گفت: نیابت قضایی به دادستانی تهران برای تحقیق از اعضای تور که ساکن تهران هستند و تاکنون بازجویی نشده‌اند نیز صادر شده است.

در همین رابطه حسین زارعی، مدیرکل پزشکی قانونی گلستان نیز گفت: در بررسی اولیه نشانه‌ای از قتل در جسد «سها رضانژاد» پیدا نشد. این جسد پس ‌از انتقال به پزشکی قانونی توسط تیم تخصصی پزشکی قانونی مورد معاینه قرار گرفت و در کمترین زمان ممکن هویت جسد شناسایی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان تصریح کرد: به‌دلیل فاسد شدن بخش زیادی از جنازه، امکان بررسی دقیق علت مرگ بدون آزمایش وجود نداشت اما در بررسی‌های اولیه نشانه‌هایی از وقوع قتل پیدا نشد.«سها رضانژاد» دختر طبیعت گردی است که به همراه یک گروه ۳۴ نفره به ارتفاعات جهان نما در شهرستان کردکوی سفر کرده بود و از صبح جمعه ۲۰ تیر به طرز مرموزی ناپدید شد و جسد او پس از ۲۸ روز جست‌وجو در جنگل‌های شموشک در پایین دست این ارتفاعات پیدا شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین‌ازگلستان

      باباول‌کنین‌پدرومادرش‌فراموش‌کردن‌شماهنوزول‌کنش‌نیستین

      پاسخ ها

      • ق

        نخیر این جور که شما میگی نیست جانم باید تحقیق کرد به احتمال زیاد دستی در کار بوده وگرنه دختر جوان بعید به نظر می رسد که اون زمان تنهایی جایی برود ومعمولا کمتر به صورت تنهایی حرکت کنند

      • بدون نام

        اخه خود خانواده ش شلوغش کردن تو فضای مجازی...

    • کاربرچت

      حتما کار همون نفرات تو گروه بوده.باید از همشون بازجویی بشه.ازپشت ک هول بدن تو جسد معلوم نمیشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم،درست فرمودید.

    • بدون نام

      خدابیامرزش

    • احمد

      امکان نداره.باید تمام افراد تور مورد بازجویی قرار بگیرند،من مطمئنم و شک ندارم سها صددرصد توسط یکی از افراد به قتل نرسیده و خودش به پایین پرت شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بچه که نبوده گم شه اونم اول صبح تحقیقات رکن اصلی از گرو ه باید باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج