۱۰۲۷۰۹۶
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

توافق پرسپولیس با ۲ بازیکن جدید

باشگاه پرسپولیس در این یکی، دو ماه اخیر حاشیه‌های زیادی را تجربه کرد و بزرگ‌ترین مشکلی که با آن دست و پنجه نرم می‌کرد، موضوع پرونده‌های مفتوح در فیفا و سررسید زمان پرداخت مطالبات مربیان خارجی‌ اسبقش بود

فرهیختگان: باشگاه پرسپولیس در این یکی، دو ماه اخیر حاشیه‌های زیادی را تجربه کرد و بزرگ‌ترین مشکلی که با آن دست و پنجه نرم می‌کرد، موضوع پرونده‌های مفتوح در فیفا و سررسید زمان پرداخت مطالبات مربیان خارجی‌ اسبقش بود که حالا به نظر می‌آید هواداران می‌توانند امیدوار باشند که این مشکل تا پیش از ضرب‌الاجلی که فیفا برای سرخ‌ها در نظر گرفته حل شود و نفس راحتی بکشند که این پرونده‌ها برای آنها خطر چندانی ایجاد نکرده است.

البته این پایان روزهای سخت برای مدیران سرخ نیست و آنها باید از همین حالا خودشان را برای یک فصل نقل‌وانتقالات فشرده و پراسترس آماده کنند تا بتوانند با یک تیم تقویت‌شده پای به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بگذارند و نتایج ضعیف ۲ هفته ابتدایی این بازی‌ها را جبران کنند و درنهایت امیدوار باشند که به‌عنوان یکی از ۲ تیم برتر پای به مرحله بعدی رقابت‌های آسیایی بگذارند.

حالا از گوشه و کنار شنیده می‌شود که سرخ‌ها خیلی چراغ‌خاموش مشغول توافق با بازیکنان لیست یحیی گل‌محمدی هستند و شاید خیلی زودتر از چیزی که هواداران تصورش را بکنند تکلیف تیم مدل جدید پرسپولیسی‌ها روشن شود.

توافق کامل با اسماعیلی‌فر؟

یکی از بازیکنانی که سرخ‌ها حتی در نیم‌فصل لیگ نوزدهم سفت و سخت خواهان به خدمت گرفتنش بودند ولی درنهایت با مخالفت باشگاهش، این انتقال عملی نشد، دانیال اسماعیلی‌فر بود که ظاهرا یکی از گزینه‌های اصلی یحیی گل‌محمدی برای دفاع راست تیمش در لیگ بیستم و همچنین رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود.

سرخ‌ها که در جناحین از داشتن بازیکن خلاق با قدرت سانتر بالا رنج می‌بردند در آغاز تحرکات نقل‌وانتقالاتی‌شان به سراغ این بازیکن رفته‌ و مذاکرات مثبتی را با او داشته‌اند و ظاهرا توانسته‌اند این بازیکن را که از تیم‌های دیگری مثل استقلال هم پیشنهاد دارد را متقاعد کنند که در پایان رقابت‌های لیگ برتر نوزدهم، لباس سرخ را بر تن کند.

البته این بازیکن بابت قراردادش با ذوب‌آهن مشکلاتی دارد که این تضمین را به سرخ‌ها داده که خودش این مشکل را حل می‌کند و نیازی نیست که پرسپولیسی‌ها برای این انتقال هزینه بیشتری بپردازند.

طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» سرخ‌ها با اسماعیلی‌فر هم از لحاظ مبلغ قرارداد و هم بندهای قراردادش به توافق رسیده‌اند و می‌توان از همین حالا او را پرسپولیسی دانست.

دروازه‌بان جدید از تبریز می‌آید!

بعد از جدایی بیرانوند از جمع سرخ‌ها و حضورش در فوتبال پرتغال مشخص بود که پرسپولیسی‌ها برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باید به فکر جذب یک گلر شش‌دانگ باشند تا هم یک ذخیره مطمئن روی نیمکت تیم‌شان داشته باشند و هم بتوانند ‌انگیزه‌های رادوشویچ را برای قرارداشتن در فرم ایده‌آل حفظ کنند.

با اینکه خیلی‌ها تصور می‌کردند علیرضا حقیقی دروازه‌بانی است که سرخ‌ها انتظارش را می‌کشند اما ظاهرا کادرفنی پرسپولیس به این جمع‌بندی رسیده‌اند که این بازیکن تحمل نیمکت‌نشینی را نخواهد داشت و می‌تواند مشکلاتی را برای خودش و تیم ایجاد کند.

طبق اخباری که به دست خبرنگار «فرهیختگان» رسیده است، حامد لک گزینه مورد علاقه داوود فنایی و یحیی گل‌محمدی بوده که فصل نوزدهم را در تیم ماشین‌سازی تبریز حضور داشت و عملکرد نسبتا خوبی از خود برجای گذاشت. این بازیکن که همه از تعلق‌خاطرش به پرسپولیس باخبر هستند در روزهای گذشته مذاکرات مثبتی را با پرسپولیسی‌ها داشته و ظاهرا پذیرفته که برای ایستادن درون دروازه سرخ‌ها با رادوشوویچ رقابت کند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او را هم باید یکی‌دیگر از خریدهای پرسپولیس بدانیم.

دورگه ایرانی-آلمانی گران است

پرسپولیسی‌ها در خط حمله به‌دنبال یک گزینه باکیفیت هستند تا در شرایطی که نمی‌توانند بازیکن خارجی جذب کنند، بتوانند مشکل گلزنی‌شان را با این بازیکن حل کنند.

طبق شنیده‌ها این بازیکن در لیگ ایران توپ نمی‌زند و در یکی از لیگ‌های خارج از کشور مشغول بازی است و به‌نوعی لژیونر ایرانی به حساب می‌آید.

البته این بازیکن که سرخ‌ها با آن درحال مذاکره هستند ارتباطی به بازیکن دورگه‌ای که چند روز قبل از او نام برده شد، ندارد و ظاهرا دنیس اکرت که اصلیتی ایرانی-آلمانی دارد با توجه به اینکه باید قراردادش به یورو بسته شود، نیازمند این است که وزارت ورزش و جوانان مجوزهای لازم را برای این انتقال به باشگاه پرسپولیس بدهد. ارزش‌گذاری این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت ۶۰۰ هزار یورو قید شده که برای تیم‌های ایرانی مبلغ بالایی به حساب می‌آید و بعید است آنها بتوانند از پس دستمزد این بازیکن بربیایند.

بین گزینه‌های لژیونر هم اسامی زیادی ازجمله زاهدی و صادق محرمی به گوش می‌رسد که با توجه به نرخ ارز و دستمزدهای بالایی که این بازیکنان طلب می‌کنند، بسیار سخت است که مدیران پرسپولیسی بتوانند با بازیکنان لژیونر توافق کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صنعتیم

      لنگیا باز هم گریه کنید همیشه پول بیت المال هزینه تیم بابا مسعود میشه بعد هوچیگری هم میکنید هه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی میگی کیسه کش

      • بدون نام

        تا چشمت در بیاد بابا بخدا پماد و به کیسه کش جماعت رایگان میدن برو بگیر

      • بدون نام

        یکم با سوادت کار کن بی سواد

      • بدون نام

        شما بسوزید

    • بی نام

      صنعتی لال نمیمیری چون ازهوادارای بی ارزش کیسه حقیرهستی والا بابامسعودب تیم شمابیشترمیرسدمخصوصن ب فرنازبانوکمی وجدان خوب چیزی است که امثال توندارن متاسفم

      پاسخ ها

      • محمدصدرا تاجی

        میگفتن لنگی جماعت خیلی پرو هستن یعنی شما پارو از پروگری فراتر گذاشتین بقرآن ازوقتی بابا مسعود تون شده وزیر ویترینی که از بطری آب معدنی پر بود رو از جام‌های اسنپی پرکردین بعد میگی بابا مسعود تاجیه پرووووووو

    • کوروش

      بابا مسعود دارین غم ندارین.... بابا مسعود... لنگی تمام عیار....

    • H

      معلومه بد جوری سوختی

    • سینیور

      احسان پهلوان رو اگه جذب نکنیم اشتباه بزرگی کردیم ،پهلوان بی نظیره و به بازیکنا و تاکتیک پرسپولیس میخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج