۱۰۲۷۶۷۶
۹ نظر
۵۵۰۲
۹ نظر
۵۵۰۲
پ

خرید گوشت آنلاین، بهترین پروتئینی اینترنتی را چگونه انتخاب کنیم؟

خرید گوشت آنلاین یکی از خدمات فروشگاه‌های پروتئینی است که مورد محبوبیت بسیاری قرار گرفته است. اما این روش خرید گوشت نیازمند آگاهی نسبت به نکاتی است تا خرید موفق‌تری را برای شما به ارمغان آورد.

برترین‌ها: خرید گوشت به عنوان یکی از ملزومات زندگی تأثیر بسیار زیادی را در سبد غذایی افراد خواهد داشت. پیش از این افراد با مراجعه به مراکز فروش و فروشگاه‌های مربوطه گوشت موردنظر خود را به صورت حضوری خریداری می‌کردند و در نهایت نیز محصولی را دریافت می‌کردند که با چشمان خود دیده‌اند. این موضوع امروزه با تغییراتی روبه‌رو شده و همین مسئله نیز فرآیند خرید گوشت را تا حدودی سخت‌تر کرده است.

از آنجایی که فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین، این روز‌ها با اقبال بسیار خوبی روبه‌رو شده‌اند و بسیاری از افراد نیز ترجیح می‌دهند که با خرید گوشت آنلاین، کمتر از خانه‌هایشان خارج شوند و صرفاً با چند کلیک ساده محصول موردنظر خود را خریداری کنند، لازم است که در رابطه با خرید گوشت، واضح‌تر بگوییم و به شما کمک کنیم که در انتخاب محصول موردنظر هوشمندانه‌تر و مطمئن‌تر عمل کنید؛ بنابراین در این مطلب همراه ما باشید تا به موضوع خرید گوشت آنلاین بپردازیم.

خرید گوشت آنلاین، بهترین پروتئینی اینترنتی را چگونه انتخاب کنیم؟

خرید گوشت قرمز آنلاین

به طور کلی باید بگوییم که گوشت‌های قرمز به انواع گوشت بره، گوشت گوسفند، گوشت گوساله و همین‌طور گوشت گاو تقسیم‌بندی می‌شوند. هر کدام از این گوشت‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و با توجه به ذائقه و همین‌طور هزینه‌های متفاوت خود توسط افراد متفاوتی انتخاب می‌شوند. گوشت بره معمولاً رنگ روشنی دارد و بسیار لطیف است. گوشت گوسفند که قرمز کم‌رنگ است نیز استخوان دارد و چربی آن هم در مقایسه با گوشت گاو ۱ به ۱۰ خواهد بود! گوشت گوساله، اما قرمز پررنگ است و معمولاً چربی کمی دارد.

از آنجایی که گوشت گوساله و گاو مزاج سرد دارند، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که کمتر سراغ آن بروند و در عوض از گوشت گوسفندی که هزینه به مراتب کمتری نیز دارد استفاده نمایند. غالباً گوشت‌های گوساله و گوسفند به عنوان رایج‌ترین انواع گوشت قرمز شناخته می‌شوند. به همین دلیل نیز در ادامه شما را آن‌ها آشنا خواهیم کرد.

راهنمای خرید گوشت گوساله آنلاین

اصولاً گوشت قرمز به عنوان یکی از مهم‌ترین محصولات پروتئینی در برنامه و سبد غذایی جزء ملزومات به شمار می‌رود. یکی از انواع گوشت قرمز که معمولاً به عنوان مطلوب‌ترین منبع پروتئین شناخته می‌شود گوشت گوساله است. معمولاً این نوع از گوشت هزینه زیادی دارد، اما شما می‌توانید با خرید برش‌هایی از آن هزینه به مراتب کمتری را نیز پرداخت کنید. بخش‌های متفاوتی از گوشت گوساله شامل این موارد می‌شوند:

  • گوشت سرسینه

این بخش از گوشت گوساله پرطرفدارترین قسمت آن به حساب می‌آید. معمولاً هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه دارد و برش ۷۰۰ گرمی آن نیز می‌تواند برای یک خانواده ۴ نفره کفایت کند.

خرید گوشت آنلاین، بهترین پروتئینی اینترنتی را چگونه انتخاب کنیم؟

  • گوشت ران

این قسمت از گوشت گوساله با استخوان بریده می‌شود و می‌توان آن را آب پز کرده و یا در انواع غذا‌های سنتی استفاده کرد. گوشت ران گوساله شبیه به ماهیچه است و به همین دلیل نیز لازم است که آن را با مایعات زیاد و همین‌طور به صورت آرام بپزید.

  • گوشت روی دنده

این قسمت از گوشت گوساله از زیر شکم تهیه می‌شود و هزینه بسیار کمی نیز دارد. با این حال به خاطر داشته باشید که نمی‌توانید آن را بیش از اندازه متوسط بپزید، چراکه بسیار سفت خواهد شد.

  • گوشت قلوه‌گاه

این بخش، برشی استیکی است که از زیر شکم گاو گرفته می‌شود. شما می‌توانید گوشت قلوه‌گاه را چرخ هم بکنید و آن را در غذای خود مورد استفاده قرار دهید.

  • گوشت سردست

این قسمت از گوشت گوساله که به بخش بالایی بدن گاو تعلق دارد باید خرد شده و به آرامی پخته شود.

  • گوشت کمر

گوشت کمر گوساله چربی بسیار کمی دارد و معمولاً در مواد غذایی همچون کالباس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • گوشت بالای ران

این قسمت نیز همچون قلوه‌گاه ضخامت زیادی دارد و باید آن را در حرارت بسیار کمی بپزید.

راهنمای خرید گوشت گوسفند آنلاین

اصولاً باید بگوییم که گوشت گوسفند یا بره گوشتی است که از گوسفند اهلی گرفته می‌شود. این گوشت استخوان‌دار است و هزینه به مراتب مناسب‌تری نیز دارد. به طور کلی باید بگوییم که گوشت گوساله شامل دو دسته‌بندی کلی می‌شود، بخش بالا که شامل گردن، کمر، دنده، راسته و فیله است و بخش پایینی که شامل سینه و سرسینه، قلوه‌گاه، ران، سردست، ماهیچه، کف دست، شکمبه، پاچه و... می‌شود. در ادامه شما را با این قسمت‌ها به طور کامل آشنا می‌کنیم.

خرید گوشت آنلاین، بهترین پروتئینی اینترنتی را چگونه انتخاب کنیم؟

  • گوشت گردن

این بخش از گوشت گوسفند را می‌توان به تکه‌های کوچکی تقسیم کرده و آن را در انواع خورشت‌ها مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این گوشت گردن برای سوپ، آبگوشت، همبرگر، کتلت و... نیز مناسب خواهد بود.

  • گوشت دنده

این گوشت به عنوان یکی از لذیذترین بخش‌های گوشت گوسفند شناخته می‌شود که نرم، لطیف، ترد، پرچرب و بسیار خوش‌طعم است. کباب دنده یا همان ششلیک نیز از همین قسمت گرفته می‌شود.

  • گوشت راسته

گوشت راسته در کنار ستون فقرات قرار دارد و درصد چربی آن نیز بسیار کم است. گوشت راسته غالباً هزینه زیادی دارد و می‌تواند در پخت انواع کباب مورد استفاده قرار بگیرد.

  • گوشت فیله

این گوشت از پشت کمر گوسفند گرفته می‌شود و نسبت به گوشت راسته به مراتب نرم‌تر و صاف‌تر است. معمولاً از این گوشت نیز برای پخت کباب برگ استفاده می‌شود.

  • گوشت سینه و سرسینه

این گوشت در زیر شکم گوسفند قرار دارد و باید آن را به آرامی بپزید. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید جدا کردن قسمت‌های چربی است. شما می‌توانید این گوشت را با انواع سبزیجات معطر طبخ کنید.

  • قلوه‌گاه گوسفندی

این گوشت طبع معتدل رو به خشکی دارد و به همین دلیل نیز نمی‌توان آن را به تمامی مزاج‌ها توصیه کرد. شما می‌توانید از این گوشت به صورت چرخ‌کرده و در تهیه کباب کوبیده استفاده نمایید.

  • گوشت ران

این گوش غالباً در تهیه کباب حسینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • گوشت سردست

این قسمت از گوشت گوسفندی معمولاً پهن و مسطح است و می‌توان از آن برای تهیه انواع خورشت‌های ایرانی و خارجی استفاده کرد.

  • ماهیچه

گوشت ماهیچه لخم و بدون چربی است و از قسمت‌های لذیذ گوشت گوسفند به شمار می‌رود. این گوشت بافت لطیف و نرمی دارد.

خرید گوشت آنلاین

همان‌طور که پیش از این نیز اشاره کردیم خرید گوشت آنلاین همچون خرید حضوری گوشت کار ساده‌ای نخواهد بود. به همین دلیل نیز لازم است که در زمان خرید اینترنتی آن دقت بالایی را به کار بگیرید. در وهله اول باید به سراغ فروشگاه اینترنتی معتبر و قابل‌اعتمادی بروید. برای این کار نیز دو راه کلی وجود دارد. یکی اینکه پیش از این تجربه خرید گوشت آنلاین از فروشگاه اینترنتی را داشته باشید و دقیقاً بدانید که کدام فروشگاه انتخاب درستی است و دیگری نیز آنکه از تجربیات سایر افراد استفاده نمایید.

خرید گوشت آنلاین، بهترین پروتئینی اینترنتی را چگونه انتخاب کنیم؟

معمولاً در وب‌سایت‌های فروش آنلاین مواد غذایی بخشی با عنوان نظرات کاربران وجود دارد که افراد در آن به بیان تجربیات خرید خود می‌پردازند. بهتر است که پیش از خرید گوشت آنلاین، سری به بخش نظرات کاربران بزنید و از تجربیات سایر افراد استفاده نمایید. این ویژگی موجب خواهد شد که محصولی هوشمندانه‌تر، باکیفیت‌تر و مناسب‌تر خریداری نمایید.

نکته دیگری که باید در زمان خرید گوشت آنلاین خود در نظر بگیرید توجه به ویژگی‌های محصول است. بهتر است که در زمان خرید به بخش مشخصات محصول مراجعه کنید و تک‌تک اطلاعات آن را به طور کامل مطالعه نمایید. با این کار اطلاعات کلی و قابل‌اعتمادی از محصول موردنظر پیدا خواهید کرد و در نتیجه خرید به مراتب راحت‌تری نیز خواهید داشت.

نکاتی که باید پیش از خرید گوشت به صورت اینترنتی بدانید

خرید گوشت به صورت آنلاین، مزایای بسیار زیادی دارد. اما پیش از اقدام به خرید لازم است نسبت به نکاتی آگاهی داشته باشید. آگاهی نسبت به این نکات می‌تواند باعث شود که شما خرید اینترنتی موفق‌تر در زمینه گوشت و مرغ داشته باشید. برخی از اصلی‌ترین نکاتی که می‌تواند راهنمای شما در خرید آنلاین گوشت باشد، به شرح زیر هستند:

  • کالای گوشتی مورد نظر خود را پیش از اقدام به خرید انتخاب نمایید تا در زمان خرید اینترنتی بتوانید ساده‌تر به کالای مورد نظر خود دست یابید.
  • بهترین سایت را برای خرید اینترنتی گوشت انتخاب نمایید تا از کیفیت گوشت‌ها و تازه بودن آن‌ها اطمینان داشته باشید.
  • از قیمت گوشت‌ها در قصابی‌ها اطلاع داشته باشید تا مطمئن شوید سایت اینترنتی گران فروشی نمی‌کند.
  • در صورتی که پس از تحویل کالا متوجه شدید که کالا مشکلی دارد و یا گوشت خریداری شده تازه نیست با فروشگاه اینترنتی تماس بگیرید.

بهترین پروتئینی اینترنتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

خرید گوشت به صورت آنلاین نیاز به دقت بالایی دارد و لازم است از معتبرترین و بهترین پروتئینی‌های اینترنتی خرید را انجام دهید. شاید برایتان سوال باشد که بهترین پروتئینی‌های اینترنتی چه ویژگی‌هایی دارند؟ فروشگا‌ه‌های آنلاین گوشت و مرغ در وهله اول، همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، باید دارای نشان اعتماد الکترونیکی باشند تا خریداران از معتبر بودن سایت و کیفیت بالای گوشت و مرغ اطمینان داشته باشند. برخی دیگر از مزایای بهترین پروتئینی اینترنتی به شرح زیر می‌باشند:

  • تحویل سریع گوشت
  • تنوع محصولات سایت یا همان فروشگاه اینترنتی
  • روند خرید آسان و بدون دردسر

مزایای خرید گوشت آنلاین

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، یکی از مزایای اصلی خرید گوشت بهصورت آنلاین این است که شما قادر به خواندن نظرات کاربران دیگر در ارتباط با سایت فروش گوشت اینترنتی، خواهید بود و همین موضوع می‌تواند سشما را در انتخای بهترین سایت فروش اینترنتی گوشت یاری رساند. از دیگر مزایای خرید گوشت آنلاین عبارتند از:

  • صرفه‌جویی در زمان
  • دسترسی تمام وقت
  • دوری از ترافیک و آلودگی هوا
  • بهره‌مندی از تخفیفات ویژه سایت‌های فروش گوشت

قیمت خرید گوشت آنلاین

با وجود شرایط اقتصادی کنونی و نوسانات قیمتی در تمام زمینه‌ها، قیمت گوشت نیز از این نوسانات مستثنی نبوده است و قیمت گوشت در سایت‌های خرید آنلاین گوشت مدام در حال تغییر می‌باشد. توصیه‌ای که برایتان داریم آن است که از قیمت‌های روز گوشت در بازار اطلاع داشته باشید تا در زمان خرید گوشت آنلاین از درست و عادلانه بودن قیمت محصول خود مطمئن شوید.

علاوه بر این بهتر است که با بررسی چند فروشگاه آنلاین، هزینه و ویژگی‌های محصولات را با هم مقایسه کنید تا در نهایت بتوانید خریدی هوشمندانه‌تر و درست‌تر داشته باشید. یکی از مزایای خرید گوشت آنلاین وجود تخفیفات ویژه در سایت‌های فروش آنلاین می‌باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی 11

      گوشت رو تا ازجلو نبینم و چپ و راستش نکنم و بره و بز بودن و نر و ماده بودنش رو چک نکنم، عمرا 100 گرم هم بگیرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علي اقا روش تشخيص نر و ماده بودن و همينطور بز بودنش و لطفا بگين تا ما هم بدونيم

      • sajad

        مشخص نمیشه فقط باید لاشه گوسفند و ببینی که نرینگی داره یا نه بعد قسمت مفصلا و غضروفش باید بنفش رنگ باشه اگر زرد باشه گوسفند پیره گوشتشش هم سفته

      • بدون نام

        گوشت چی هست؟خوردنی یا پوشیدنی

    • مریم

      مردم پولش داشته باشن خودشون میدونن گوشت چجوری بپزن

    • موشی

      پول باشه....

    • جلال

      قابل توجه دوستان ، نر و ماده بودن گوسفند رو میشه از مفاصل استخوان هم متوجه شد ، گوشفند نر مفصل آبی رنگ داره و ماده مفصل زرد ، بز یا گوسفند هم میشه از دنبه روی لاشه فهمید معمولا بز دنبالچه داره و گوسفند دنبه

    • بدون نام

      گوشت چی هست؟خوردنی یا پوشیدنی

    • بدون نام

      پول که نیست چه جوری بخریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج