جاباما
۱۰۲۸۳۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ویسی: به اندازه تیم قهرمان امتیاز گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: فکر کنم سپاهان سهمیه را گرفته و شاید با باختی که مقابل ما می‌دهد می‌تواند در بالای جدول بماند.

خبرگزاری فارس: به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان اظهار داشت: مثل بازی‌های قبلی یک بازی سخت و سرنوشت ساز داریم. سرنوشت ۹-۸ تیم در بالا و پایین جدول به هفته آخر کشیده شد که ما هم جزو آنها هستیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که روند امتیازگیری را ادامه بدهیم و امیدواریم با یک بازی خوب و زیبا در یک بازی سرنوشت‌ساز تکلیف خودمان را روشن کنیم. ان‌شاءالله تیم خوب پیکان در جدول باقی بماند.

ویسی: به اندازه تیم قهرمان امتیاز گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه سپاهان، تیم سابق او برای کسب سهمیه در این بازی حاضر می‌شود، عنوان کرد: اگر سپاهان تیمی بود که بی‌خیال بود، در آن صورت هم مشکل داشتیم. چون هیچ حساسیتی برایشان نداشت و استرس نداشتند. به هر حال آنها هم به خاطر سهمیه به اندازه ما استرس دارند. با هم مساوی هستیم، ما برای ماندن می‌جنگیم و آنها برای سهمیه گرفتن، ولی فکر کنم سپاهان سهمیه را گرفته و شاید با باختی که مقابل ما می‌دهد می‌تواند در بالای جدول بماند. برای ما مهم‌تر است که این بازی را ببریم، شناخت خوبی از سپاهان داریم و امیدوار هستیم نتیجه به نفع ما رقم بخورد.

وی در مورد اینکه پیکان در 7 هفته باختی نداشته است، عنوان کرد: ما به اندازه تیم قهرمان امتیاز گرفتیم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از هر 5 بازی حداقل 10 امتیاز بگیرد. ما از 7 بازی 13 امتیاز گرفتیم، یعنی اگر این روند را داشتیم، می‌توانستیم حتی سهمیه بگیریم، ولی شرایط این طور رقم خورد. امیدواریم فردا این روند را ادامه بدهیم و با دست پر از زمین خارج شویم.

ویسی در مورد اینکه چه پیش بینی از تیم‌های سقوط کننده دارد، اظهار داشت: نمی‌توانم بگویم کدام تیم سقوط می‌کند، می‌توانم بگویم پیکان سقوط نمی‌کند.

وی در مورد اینکه اگر پیکان سقوط نکند، فصل آینده به همکاری خودش با این تیم ادامه می‌دهد، گفت: هنوز صحبتی نشده، تمرکز ما فقط روی این است که تیم را نگه داریم. من یک مربی حرفه‌ای هستم و تا لحظه آخر کارم را ادامه می‌دهم. هر چه بعدا رقم بخورد برایم قابل احترام است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: یک تشکر ویژه از رسانه‌ها، مسئولان برگزاری مسابقات، داوران، هیأت فوتبال، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و همچنین ستاد مبارزه با کرونا داریم. به هر حال هفته آخر است، اگر خوبی و بدی از ما دیدید حلال کنید. اگر مصاحبه‌ای کردیم، حرفی به داوران یا هر کس دیگری زدیم به بزرگی خودتان ببخشید. امیدوارم لیگ آینده لیگ خیلی خوبی باشد. تماشاگران بتوانند به ورزشگاه‌ها بیایند و بازی‌ها را از نزدیک ببینند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج